eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązów › Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy ul. Biskupickiej - dz. nr 45/58, 45/73, 45/64, 45/82, 46, 98 AM-1 obręb Wiązów



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy ul. Biskupickiej – dz. nr 45/58, 45/73, 45/64, 45/82, 46, 98 AM-1 obręb Wiązów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 37

1.5.2.) Miejscowość: Wiązów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713931136

1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w. 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bartosz@wiazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiazow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy ul. Biskupickiej – dz. nr 45/58, 45/73, 45/64, 45/82, 46, 98 AM-1 obręb Wiązów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3729568-94a3-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021846/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy ul. Biskupickiej – dz. nr 45/58, 45/73, 45/64, 45/82, 46, 98 AM-1 obręb Wiązów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066378/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 607708,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy ul. Biskupickiej – dz. nr 45/58, 45/73, 45/64, 45/82, 46, 98 AM-1 obręb Wiązów. Przed rozpoczęciem robót należy przyciąć istniejące drzewa wzdłuż umacnianego pobocza na ulicy Biskupickiej. Należy skrócić istniejące gałęzie dla uzyskania przestrzeni o wysokości ok. 2m oraz zabezpieczyć inne drzewa przed uszkodzeniem. W ramach inwestycji zaprojektowano przebudowę 5 odcinków dróg osiedlowych przy ulicy Biskupickiej o łącznej długości 534m. Na ulicy Biskupickiej zostanie umocnione pobocze pomiędzy rowem, a jezdnią. Dla odprowadzenia wody z jezdni ulicy Biskupickiej zostaną w umocnieniu pobocza wykonane dwa ścieki z korytek betonowych oraz umocnienie skarpy rowu. Przy każdym włączeniu przebudowywanych dróg odcinek 2,3,4,5 należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni ulicy Biskupickiej o szerokości 0,5m. Wszystkie odcinki dróg w planie zaprojektowane zostały głównie z odcinków prostych, a załamania wyokrąglone przy włączeniu do ulicy Biskupickiej i odcinka nr 1 łukami R25, R30 i R35m.
Odcinek nr 1. Na odcinku przebudowywanej drogi nr 1 planowane jest wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości od 3,5m z mijanką przy wjeździe na drogę powiatową o szerokości 5m. Zapewni to mijanie się pojazdów przy włączaniu do ruchu. Przy jezdni wykonane zostanie obustronne pobocze o szerokości 75cm i grubości warstwy kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5mm 10cm. W km ok. 0+066, 0+135 oraz 0+155 zaprojektowano wjazdy o skosach 1:1. Wartości skosów opisane zostały na planie sytuacyjnym. Odcinek nr 2. Na odcinku nr 2 zaprojektowano jezdnię wzdłuż istniejącego chodnika z kostki betonowej. Niweleta została dopasowana do jego wysokości. Jezdnia ze strony prawej projektowej została ograniczona ściekiem z kostki betonowej szarej bezfazowej o szerokości 40cm i opornikiem betonowym 12x25cm i ławie betonowej z oporem gr. 10cm C12/15. W ciągu ścieku zaprojektowano dwa wpusty żeliwne i rusztem uchylnym i koszem na wyłapywanie odpadów. Głębokość ścieku w stosunku do nawierzchni jezdni to 2cm, a krata wpustu powinna być zamontowana od 0,5cm do 1cm niżej od nawierzchni ścieku. Dla połączenia istniejących miejsc postojowych z jezdnią wykonano nawierzchnię asfaltową. Skosy wjazdu 1:1 i szerokości 1m, a konstrukcja identyczna jak na ciągu głównym. Przy włączeniu do ulicy Biskupickiej należy ustawić dwa znaki D40 i D41. Obydwa słupki będą zabetonowane na mokro do głębokości ok. min. 50cm. W minimum wysokościowym należy wykonać studnię o średnicy DN1000 z włazem ażurowym o klasie nośności D400 dla łapania wody opadowej pełniącej rolę wpustu. Studnia zlokalizowana będzie w jednym z połączeń z miejscami postojowymi, a właz powinien być zamontowany do 1cm niżej od nawierzchni. Bezpośrednio po wykonaniu koryta pod jezdnię należy wykonać warstwę stabilizacji cementowej o gr. 25cm. Nie można dopuścić do pozostawienia odkrytego koryta z warstwy namułu twardoplastycznego i dopuszczenia do jego zawilgocenia. W przeciwnym razie należy zawilgocony materiał usunąć i zastąpić warstwą kruszywa naturalnego 0/2mm lub kruszywa łamanego 0/5mm. Po wykonaniu stabilizacji należy przykryć ją warstwą kruszywa podbudowy i zwilżyć wodą w celu pielęgnacji. Przed układaniem nawierzchni asfaltowej należy każdy element galanterii betonowej uszczelnić poprzez posmarowanie wewnętrznej strony emulsją asfaltową. Podbudowę o szerokości 1m należy skropić emulsją asfaltową przy krawędzi jezdni. Pozostałym nie skropionym pasem będą poruszać się pojazdy dowożące masę asfaltową. Odcinek nr 3. Na odcinku nr 3 zaprojektowano jezdnię o szerokości 5m z masy asfaltowej. Niweleta została dopasowana do wysokości wejść i miejsc postojowych Jezdnia ze strony prawej projektowej została ograniczona ściekiem z kostki betonowej szarej bezfazowej o szerokości 40cm z opornikiem betonowym 12x25cm i ławie betonowej z oporem gr. 10cm C12/15. W ciągu ścieku zaprojektowano dwa wpusty żeliwne i rusztem uchylnym i koszem na wyłapywanie odpadów. Głębokość ścieku w stosunku do nawierzchni jezdni to 2cm, a krata wpustu powinna być zamontowana od 0,5cm do 1cm niżej od nawierzchni ścieku. Dla połączenia istniejących miejsc postojowych z jezdnią wykonano nawierzchnię asfaltową. Skosy wjazdu 1:1 i szerokości 1m a konstrukcja identyczna jak na ciągu głównym. Przy włączeniu do ulicy Biskupickiej należy ustawić dwa znaki D40 i D41 i wyokrąglić łukami o promieniu 5m. Obydwa słupki będą zabetonowane na mokro do głębokości ok. min. 50cm. W minimum wysokościowym należy wykonać studnię o średnicy DN1000 z włazem ażurowym o klasie nośności D400 dla łapania wody opadowej pełniącej rolę wpustu. Studnia zlokalizowana będzie w jednym z połączeń z miejscami postojowymi, a właz powinien być zamontowany do 1cm niżej od nawierzchni. Bezpośrednio po wykonaniu koryta pod jezdnię należy wykonać warstwę stabilizacji cementowej o gr. 25cm. Nie można dopuścić do pozostawienia odkrytego koryta z warstwy namułu twardoplastycznego i dopuszczenia do jego zawilgocenia. W przeciwnym razie należy zawilgocony materiał usunąć i zastąpić warstwą kruszywa naturalnego 0/2mm lub kruszywa łamanego 0/5mm. Po wykonaniu stabilizacji należy przykryć ją warstwą kruszywa podbudowy i zwilżyć wodą. Przed układaniem nawierzchni asfaltowej należy każdy element galanterii betonowej uszczelnić poprzez posmarowanie wewnętrznej strony emulsją asfaltową. Podbudowę o szerokości 1m należy skropić emulsją asfaltową przy krawędzi jezdni. Pozostałym nie skropionym pasem będą poruszać się pojazdy dowożące masę asfaltową. Po lewej stronie projektowej pomiędzy istniejącymi wejściami do budynków wielorodzinnych, a jezdnią zaprojektowano nawierzchnię z kostki betonowej szarej o wzorze dopasowanym do istniejącego ciągu. Nawierzchnia wejścia będzie ograniczona obrzeżem szarym o wymiarach 8x30cm ustawionym na ławie betonowej o gr. 8cm z oporem do polowy wysokości obrzeża. Odcinek nr 4. Na odcinku nr 4 zaprojektowano jezdnię o szerokości 5m z masy asfaltowej. Niweleta została dopasowana do wysokości wejść i dojazdu do budynku wielorodzinnego. Dojazd do posesji wykonano jako nawierzchnię asfaltową o identycznej konstrukcji jak jezdnia główna. Skosy wjazdu 1:1 i szerokości 1m. Przy włączeniu do ulicy Biskupickiej należy ustawić dwa znaki D40 i D41 i wyokrąglić łukami o promieniu 5m. Obydwa słupki będą zabetonowane na mokro do głębokości ok. min. 50cm. Odwodnienie będzie realizowane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na tereny zielone w pasie drogowym. Bezpośrednio po wykonaniu koryta pod jezdnię należy wykonać warstwę stabilizacji cementowej o gr. 25cm. Nie można dopuścić do pozostawienia odkrytego koryta z warstwy namułu twardoplastycznego i dopuszczenia do jego zawilgocenia. W przeciwnym razie należy zawilgocony materiał usunąć i zastąpić warstwą kruszywa naturalnego 0/2mm lub kruszywa łamanego 0/5mm. Po wykonaniu stabilizacji należy ją przykryć warstwą kruszywa z podbudowy i zwilżyć wodą. Przed układaniem nawierzchni asfaltowej należy podbudowę o szerokości 1m skropić emulsją asfaltową przy krawędziach jezdni. Pozostałym nie skropionym pasem będą poruszać się pojazdy dowożące masę asfaltową. Po lewej stronie projektowej pomiędzy istniejącymi wejściami do budynków wielorodzinnych, a jezdnią zaprojektowano nawierzchnię z kostki betonowej szarej o wzorze dopasowanym do istniejącego ciągu. Nawierzchnia wejścia będzie ograniczona obrzeżem szarym o wymiarach 8x30cm ustawionym na ławie betonowej o gr. 8cm z oporem do polowy wysokości obrzeża. Odcinek nr 5. Na odcinku nr 5 zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,5m z masy asfaltowej. Niweleta została dopasowana do wysokości dojazdu do budynku wielorodzinnego. Przy włączeniu do ulicy Biskupickiej należy ustawić dwa znaki D40 i D41 i wyokrąglić łukami o promieniu 3,5 i 5m. Obydwa słupki będą zabetonowane na mokro do głębokości ok. min. 50cm. Odwodnienie będzie realizowane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na tereny zielone w pasie drogowym. Bezpośrednio po wykonaniu koryta pod jezdnię należy wykonać warstwę stabilizacji cementowej o gr. 25cm. Nie można dopuścić do pozostawienia odkrytego koryta z warstwy namułu twardoplastycznego i dopuszczenia do jego zawilgocenia. W przeciwnym razie należy zawilgocony materiał usunąć i zastąpić warstwą kruszywa naturalnego 0/2mm lub kruszywa łamanego 0/5mm. Po wykonaniu stabilizacji należy ją przykryć warstwą kruszywa z podbudowy i zwilżyć wodą. Przed układaniem nawierzchni asfaltowej należy podbudowę o szerokości 1m skropić emulsją asfaltową przy krawędziach jezdni. Pozostałym nie skropionym pasem będą poruszać się pojazdy dowożące masę asfaltową. Po lewej stronie projektowej pomiędzy istniejącymi wejściami do budynków wielorodzinnych, a jezdnią zaprojektowano nawierzchnię z kostki betonowej szarej o wzorze dopasowanym do istniejącego ciągu. Nawierzchnia wejścia będzie ograniczona obrzeżem szarym o wymiarach 8x30cm ustawionym na ławie betonowej o gr. 8cm z oporem do polowy wysokości obrzeża.
Przed przystąpieniem do robót należy ustawić na czas robót zastępczą organizację ruchu (Wykonawca zapewnia projekt zastępczej organizacji ruchu) oraz zabezpieczyć teren budowy. Należy także poinformować wszystkich zarządców sieci o prowadzonych robotach budowlanych.
Ponadto Zamawiający udostępnia przedmiar robót z kosztorysu inwestorskiego, który stanowi jedynie funkcję pomocniczą, a nie obowiązującą do wyceny oferty przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 761591,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 761591,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 761591,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ZURB s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141357849

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 2

7.3.4) Miejscowość: Borów

7.3.5) Kod pocztowy: 57-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 761591,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.