eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Przebudowa i rozbudowa ulicy Słowackiego i Adama Asnyka w Dobiegniewie - ETAP I. Rozbudowa ulicy Dąbrowskiego w Dobiegniewie. II postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa ulicy Słowackiego i Adama Asnyka w Dobiegniewie –
ETAP I. Rozbudowa ulicy Dąbrowskiego w Dobiegniewie. II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobiegniew

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dobiegniew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 24

1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7611001

1.5.8.) Numer faksu: 95 7644041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobiegniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobiegniew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa ulicy Słowackiego i Adama Asnyka w Dobiegniewie –
ETAP I. Rozbudowa ulicy Dąbrowskiego w Dobiegniewie. II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b077703-8ac1-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039862/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa ulicy Słowackiego i Asnyka w Dobiegniewie. Rozbudowa ulicy Dąbrowskiego w Dobiegniewie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RKG.271.22.2023.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4366257,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 - Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie części ulicy Adama Asnyka w Dobiegniewie oraz
rozbudowie ulicy Dąbrowskiego w Dobiegniewie.
a) Zakres inwestycji obejmuje przebudowę i rozbudowę części ulicy Adama Asnyka - ETAP I w tym m.in.:
- rozbiórka jezdni, zjazdów, chodników, ogrodzenia,
- zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu ,
- wykonanie niwelacji terenu,
- wykonanie nowych nawierzchni ulic i zjazdów,
- budowa chodników,
- humusowanie i obsianie trawą obszarów zielonych,
- budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
- budowa kanału technologicznego,
- budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią, zbiornikami, separatorem, osadnikiem,
- budowa drogi technologicznej do obsługi zbiorników retencyjnych,
- wykonanie oznakowania dróg zgodnie z dokumentacją.
- budowa i przebudowa oświetlenia drogowego,
- budowa instalacji zasilania przepompowni wód deszczowych.
Uwaga!
Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia kolizji z infrastrukturą energetyczną.
W związku z tym, że po uzyskaniu pozwolenia na budowę (ZRID), ENEA Operator wydała warunki usunięcia kolizji (kolizja
nr 08/O/kol/RD-3/2023, pismo z dnia 17.03.2023r.) Za-mawiający w uzgodnieniu z ENEA Operator ustalił następujące
warunki likwidacji kolizji:
- w zakresie linii 110 kV – uzgodniono zamienny projekt budowlany projekt zmian nieistotnych - załącznik nr 12e do SWZ;
- w zakresie sieci 15 i 0,4 kV wykonawca jest zobowiązany opracować dokumentację projektową i wykonać prace
niezbędne do usunięcia kolizji zgodnie z wymaganiami ujętymi w piśmie z dnia 17.03.2023 pkt III dla kolizji nr 08/O/kol/RD-
3/2023 (tylko w zakresie pkt I ppkt 2 lit. a oraz ppkt 3 lit. e oraz lit. i zgodnie z pismem Gminy z dnia 08.05.2023r.) Zakłada
się, że nie będzie konieczna decyzja pozwolenia na budowę czy zgłoszenia robót budowlanych dla tej części zamówienia a wyłącznie wprowadzenie zmiany nieistotnej do projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją ZRID (załącznik 12g).
Wszelka korespondencja i uzgodnienia z ENEA Operator stanowią załączniki nr 12e i 12g do SWZ i obejmuje:
- warunki likwidacji kolizji nr nr 08/O/kol/RD-3/2023, pismo z dnia 17.03.2023r. od ENEA Operator Oddział Dystrybucji w
Gorzowie Wlkp.
- pismo znak RKG.701106.2020.JM z dnia 08.05.2023r. jako odpowiedź na warunki likwida-cji kolizji
- załącznik graficzny do warunków usunięcia kolizji
- pismo z dnia 06.10.2023r. znak OD2/ZMS/SU/PM/121/2023 ENEA Operator Oddział Dys-trybucji w Gorzowie Wlkp.
- Projekt zmian nieistotnych do projektu budowlanego dotyczącym budowy sieci kanalizacji deszczowej wraz z mapą
zagospodarowania terenu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia:
załącznik nr 12 do SWZ .
Zamawiający zgodnie ze stanowiskiem wyrażonym w piśmie z dnia 08.05.2023r. znak RKG.7011.06.2022.JM do ENEA Operator wymaga od wykonawcy opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania prac budowlanych niezbędnych do usunięcia kolizji wyłącznie w zakresie wskazanym powyżej, tj. w zakresie pkt I ppkt 2 lit. a oraz ppkt 3 lit. e oraz lit. i ( w zakresie sieci 15 i 0,4kV).

W przypadku wystąpienia innych kolizji niż wyżej wymagane/ wskazane przez Zamawiającego, w projekcie umowy przewidziano możliwość przedłużenia terminu realizacji oraz poniesienia kosztów dodatkowych robót budowlanych na podstawie stosownych aneksów.
b) Rozbudowa ulicy Dąbrowskiego w Dobiegniewie
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załącznik nr 13 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ): Dokumentacja
projektowa - Projekt budowlany - Projekt Architektoniczno- Budowlany – Branża drogowa, Projekt Zagospodarowania
terenu, Projekt architektoniczno budowlany branża teletechniczna) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych, opinie, uzgodnienia, decyzje, projekt wykonawczy.
Zadanie obejmuje m.in: - rozbudowa ulicy Dąbrowskiego na dł. ok. 170 m, od skrzyżowania z ul. Wileńską do skrzyżowania
z ul. Polną.- przebudowa obszarów skrzyżowań zwykłych,
- przebudowa zjazdów na posesję,
- budowa i przebudowa ciągów pieszych,
- usunięcie kolidujących z inwestycją drzew i krzewów.
- usunięcie kolizji istniejącej sieci teletechnicznej (przebudowa kanalizacji technicznej, studni teletechnicznych, kabli
kanałowych, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej),
- wykonanie oznakowania zgodnie z dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 4258932,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami, objętymi zakresem części 1
zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności adekwatnych do
specjalności dotyczących robót budowalnych.
Do Wykonawcy należeć będzie zapewnienie i powołanie (zespołu) inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich
wymaganych specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego
wykonywania funkcji technicznych w budownictwie

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 107325,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7341952,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7877128,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7341952,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wykonastwo, projekty i nadzory WPN Maciej Stasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642376696

7.3.3) Ulica: Osiedle Widok 27

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty brukarskie, bitumiczne, oznakowanie i BRD, kanał technologiczny, kolizje teletechniczne, branża elektryczna; nazwa podwykonawcy - nieznana;


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7341952,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zachodnie Centrum Konsultingowe Euro Invest sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5992777265

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 111/307

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.