eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Pranie bielizny szpitalnej i materacy wraz z transportem



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103812 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pranie bielizny szpitalnej i materacy wraz z transportem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020680960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cicha 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_dzierzoniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pranie bielizny szpitalnej i materacy wraz z transportem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abc379e1-9842-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066381/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2021.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430768,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych usług pralniczych wraz z naprawą i transportem bielizny i materacy.
2. Usługa realizowana będzie przez 6 dni w tygodniu:
• 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00- 12:00 – odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny,
• w soboty – odbiór brudnej bielizny bez udziału pracownika Zamawiającego.
3. Ilość prania w skali 24 miesięcy: około 166 320 kg (miesięcznie około 6 930 kg)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia o maksymalnie 30%, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia, uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z jego bieżącej działalności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usług w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi określonymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
5. Wykonawca podczas realizacji Zamówienia musi dysponować: pomieszczeniami i urządzeniami koniecznymi do prania bielizny szpitalnej oraz środkami transportu bielizny szpitalnej, które spełniają wymagania określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w zakresie prowadzenia pralni szpitalnej i przewozu bielizny szpitalnej,
6. Zamawiający ma prawo przeprowadzenia niezapowiedzianych lub okresowych kontroli w celu sprawdzenia prawidłowości wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy w szczególności w sytuacjach uzasadnionych zagrożeniem mikrobiologicznym wskazujących na zastosowanie niewłaściwej technologii w procesie prania np. reklamacje oraz uwagi z oddziałów.
7. Wszystkie środki do prania i dezynfekcji muszą mieć zastosowanie do prania w pralnicach.
8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1A do SWZ –Opis przedmiotu zamówienia.
9. Dodatkowe informacje
9.1. Na czas trwania umowy, wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę/polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł.
9.2. Dokumenty, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu przy podpisaniu umowy:
9.2.1. Kopię dokumentu potwierdzającego opłacenie składki na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
9.2.2. Wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych jakie będą stosowane do wykonania przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyśpieszonego zużycia.
9.2.3. Potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o którym mowa w pkt XXII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497296,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625363,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497296,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praxima Krakpol sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6282003661

7.3.3) Ulica: Dworcowa 2

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497296,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.