eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej - rozbudowa szkoły podstawowej w miejscowości Podmokle Małe o salę gimnastyczną z zapleczem szatniowo sanitarnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej - rozbudowa szkoły podstawowej w miejscowości Podmokle Małe o salę gimnastyczną z zapleczem szatniowo sanitarnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Babimost

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Babimost

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: babimost@babimost.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/babimost

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej - rozbudowa szkoły podstawowej w miejscowości Podmokle Małe o salę gimnastyczną z zapleczem szatniowo sanitarnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79241891-9aff-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025285/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w m. Podmokle Małe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BUD.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku sali gimnastycznej przy Zespole Edukacyjnym w Podmoklach Małych wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Lokalizacja inwestycji to działki o nr ewid. 83/6, 83/7, 83/8, 83/14 znajdujące się w centralnej części miejscowości Podmokle Małe. Inwestycja realizowana jest w ramach zadania dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – edycja druga.

II. Zakres robót budowlanych:

Przedmiot umowy będzie realizowany w dwóch etapach:
I etap – wykonanie stanu surowego zamkniętego wraz ze stolarką okienną i drzwiową zewnętrzną, a także wykonanie odwiertów dla pompy ciepła oraz podłączeniem przyłączy instalacji wod-kan i c.o. między budowaną salą gimnastyczną a istniejącym budynkiem szkoły,
II etap – wykonanie pozostałego zakresu robót budowlanych, włącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Zamierzeniem budowlanym jest budowa budynku sali gimnastycznej przy Zespole Edukacyjnym w Podmoklach Małych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w postaci zbiorników wód opadowych, dojść i dojazdów urządzonych, miejsc postojowych, urządzenia terenów zielonych, instalacji zewnętrznych związanych z budynkiem, odwiertów gruntowych pomp ciepła, przyłączy do budynku.

Zaprojektowano budynek w całości jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, w którym wyodrębniono pomieszczenie Sali gimnastycznej oraz dwa zespoły szatniowo-sanitarne – jeden od strony zachodniej pełnić będzie rolę sanitariatów wraz z dwoma szatniami dla uczniów szkoły, drugi od strony północnej pełnić będzie rolę węzła sanitarnego wykorzystywanego głównie dla potrzeb imprez okolicznościowych. W zaprojektowanym budynku wydzielono pomieszczenie główne, które spełnia wymogi boiska do koszykówki wraz ze strefami bezpieczeństwa, boisko jest również przeznaczone do innych gier sportowych. W części sali głównej zaplanowano miejsce widowni dla ok. 64 osób.
Budynek w schemacie poziomym przenikania się dwóch prostokątów, z wysokim dwupołaciowym dachem bryły głównej, o kącie nachylenia połaci 18 stopni (32,49%) oraz dachem płaskim w części szatniowo-sanitarnej, zwieńczonym ścianami attykowymi. Wejście główne dla widowni zaprojektowano na elewacji północnej. Wejście dla uczniów przewidziano z budynku szkoły. Dodatkowo projektuje się wejścia boczne w kierunku obiektów sportowych na terenie szkoły. Główne wejścia powiązano z funkcją budynku oraz ewakuacją.
Budynek przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim.

Do gromadzenia wód opadowych i powtórnego ich wykorzystania projektuje się pięciokomorowy podziemny zbiornik o pojemności 48,5m3. Wody opadowe zostaną wykorzystane dla potrzeb podlewania roślin na terenie szkoły.

Dla potrzeb ogrzewania budynku zaplanowano wykorzystanie części ciepła ziemi, poprzez wykonanie jedenastu odwiertów o głębokości do 150m oraz montaż pompy ciepła.

Zaprojektowano wykonanie nowego przyłącza wodociągowego do komunalnej sieci wodociągowej.

Ścieki sanitarne odprowadzane poprzez wykonanie nowego przyłącza do kanalizacji sanitarnej.

Budynek będzie włączony do sieci elektroenergetycznej poprzez zwiększenie mocy na istniejącym przyłączu i budowę odcinka zalicznikowej instalacji zasilającej.

Nie przewiduje się przyłączenia budynku sali gimnastycznej do sieci gazowej.

Układ komunikacyjny zaprojektowano w postaci utwardzonych dojść i dojazdów w tym drogi pożarowej w powiązaniu z budynkiem sali gimnastycznej i szkoły oraz drogą gminną. Dojścia i dojazdy z kostki betonowej.

Parkingi zaprojektowano dla samochodów osobowych składający się z 9 miejsc postojowych o wym. 2,5x5,0[m] oraz 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,6x5,0[m]. Miejsca postojowe z płyt ażurowych wypełnione grysem.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Wykonawca wyposaży również budynek sali gimnastycznej w wyposażenie przeznaczone do codziennego korzystania z sali, zgodnie z dokumentacją projektową. Proponowane wyposażenie sali gimnastycznej należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji.
W załączonym do dokumentacji przedmiarze ogólnobudowlanym należy przyjąć następujące wartości:
Poz. 5 KNR-W 2-01 0232-03 Roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o pojemności łyżki 2.00 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - ziemia uprzednio zmagazynowana w hałdach; grunt kat. I-II
Błąd w formule, wartość zamiast: 0 m3 powinna być: 216,458 m3

Poz. 8 KNR-W 2-02 1101-01 Podkłady betonowe w budownictwie mieszkaniowym i użyteczności publicznej z transportem i układaniem ręcznym na podłożu gruntowym
Błąd w formule, wartość zamiast: 0 m3 powinna być: 18,893 m3,
jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapisami SWZ, załączony przedmiar jest elementem pomocniczym do wyceny projektu, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do wyceny wszystkich robót objętych dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że nie dysponuje przedmiarem w formie edytowalnej.
Ponadto Zamawiający ustala, że należy dodatkowo uwzględnić w ofercie:
- napis blokowy „Sala Gimnastyczna”, litery przestrzenne na płycie z poliwęglanu przezroczystego grubości 10mm, mocowany na dystansie w odległości 3-5cm od elewacji,
- blat oraz zamknięcie szatni (pomieszczenie 1.09a) wykonane z płyty meblowej w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zamawiający informuje, że zapisy projektu są wiążące i nie przewiduje zmian w tym zakresie.
Zgodnie z prawem wszystkie materiały budowlane wbudowywane muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty.
Dla systemu nawierzchni sportowej należy przedstawić świadectwo akredytowanego instytutu, potwierdzającego spełnienie wszystkich wymagań normy PN14904 dla nawierzchni sportowych w obiektach zamkniętych.
Należy uwzględnić przełożenie istniejącej linii oświetlenia terenu, a także przeniesienie murowanego pieca chlebowego. Obiekty przenoszone będą w obrębie działki, na której jest zlokalizowana inwestycja. Piec chlebowy nie jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków.
Żaluzje fasadowe wykonać według wytycznych w załączonej dokumentacji projektowej. Należy zastosować żaluzje fasadowe regulowane elektrycznie. Dotyczy wszystkich okien elewacji południowej budynku Sali gimnastycznej – przedmiar pkt 17 stolarka otworowa.

III. Charakterystyczne parametry techniczne budynku sali gimnastycznej:
- max gabaryty w rzucie 45,39x30,49[m]
- maksymalna wysokość budynku 10,62 m
- wysokość budynku wg WT 10,62 m
- wysokość pomieszczeń szatniowo-sanitarnych 2,80/3,50m
- wysokość sali gimnastycznej do spodu konstrukcji 8,43m
- powierzchnia użytkowa budynku łączna 1000,13m2
- powierzchnia netto 1000,13m2
- powierzchnia zabudowy 1099,85m2
- powierzchnia całkowita budynku 1099,85m2
- kubatura brutto 8422,04m3
- liczba kondygnacji I
- poziom „0” 60,140m n.p.m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7021491,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7946993,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7021491,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANA-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 923-173-85-32

7.3.3) Ulica: Podgórna 19A

7.3.4) Miejscowość: Karpicko

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty instalacyjne: Systemy Cieplne – Klimatyzacja LORENZ Sp. z o.o., 64-211 Obra, ul. Powstańców Wlkp. 17

Roboty elektryczne: Zakład Usług Elektrycznych Piotr Gałęzowski, 64-200 Wolsztyn, ul. Krzywa 9

Roboty drogowe: Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe SOLFATER Bernard Jaźwik, 62-065 Grodzisk Wlkp., ul. Zdrojowa 7


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7021491,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.