Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046963/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00059466/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101340 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ULICY ŚW. WOJCIECHA W EŁKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA ULICY ŚW. WOJCIECHA W EŁKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9fa253b-ae32-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000052/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa ul. św. Wojciecha w Ełku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046963/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 930220,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Św. Wojciecha w Ełku o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,0m zakończoną placem manewrowym, obustronne chodniki z kostki brukowej betonowej, miejsca postojowe przyległe do jezdni o nawierzchni z płyt ażurowych betonowych, wykonanie wjazdów z kostki brukowej betonowej oraz wykonanie bitumicznej ścieżki rowerowej w kolorze czerwonym i szerokości 2,5 m. W ramach inwestycji należy wybudować również sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC w zakresie średnic DN200-315 wraz ze studniami betonowymi, przykanalikami i wpustami kanalizacji deszczowej. Wzdłuż ulicy Św. Wojciecha należy wybudować oświetlenie uliczne w postaci słupów aluminiowych anodowanych wys. 10m wraz z wysięgnikami i oprawami typu LED wraz ze sterowaniem zasilanych nową linią kablową. W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie kanalizacji teletechnicznej oraz przebudowa istniejących urządzeń podziemnych kolidujących z projektowanym układem drogowym (kable telekomunikacyjne). Na wybudowanym obiekcie należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome.
Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu zawiera projekt budowlany oraz projekty wykonawcze.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
2.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- budowa nawierzchni jezdni,
- budowa nawierzchni zjazdów,
- budowa miejsc postojowych,
- budowa chodników,
- budowa ścieżki rowerowej,
- przebudowie/budowie kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi,
- przebudowie/budowie oświetlenia ulicznego,
- budowie kanalizacji teletechnicznej,
- regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury technicznej,
- zabezpieczeniu istniejącej infrastruktury technicznej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych,.
2.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
3. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa „Projekt budowy ul. Św. Wojciecha i Św. Rafała Kalinowskiego w Ełku” sporządzona przez Civil Engineering Lachman Wojciech.
W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
a) Projekt budowlany „Projekt budowy ul. Św. Wojciecha i Św. Rafała Kalinowskiego w Ełku”,
b) Projekt wykonawczy branży drogowej - „Projekt budowy ul. Św. Wojciecha i Św. Rafała Kalinowskiego w Ełku”
c) Projekt wykonawczy branży sanitarnej „Projekt budowy ul. Św. Wojciecha i Św. Rafała Kalinowskiego w Ełku”
d) Projekt wykonawczy branży elektrycznej - „Projekt budowy ul. Św. Wojciecha i Św. Rafała Kalinowskiego w Ełku”,
e) Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej - „Projekt budowy ul. Św. Wojciecha i Św. Rafała Kalinowskiego w Ełku”
f) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - „Projekt budowy ul. Św. Wojciecha i Św. Rafała Kalinowskiego w Ełku”
g) Projekt stałej organizacji ruchu - „Projekt budowy ul. Św. Wojciecha i Św. Rafała Kalinowskiego w Ełku”,
h) Przedmiar robót – Budowa ulicy Św. Wojciecha – roboty drogowe
i) Przedmiar robót – Budowa ulicy Św. Wojciecha – kanalizacja deszczowa,
j) Przedmiar robót – Budowa ulicy Św. Wojciecha – oświetlenie uliczne
k) Przedmiar robót – Budowa ulicy Św. Wojciecha – przebudowa sieci OPL i kanalizacja teletechniczna
UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuję budowę ulicy Św. Wojciecha i ulicy Św. Rafała Kalinowskiego. Wszystkie roboty opisane w dokumentacji projektowej, dotyczące ulicy Św. Rafała Kalinowskiego nie są objęte zamówieniem.
5. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru.
Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonych przedmiarów robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych.
6. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Uwaga:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
7. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787806,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1218288,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787806,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481547146
7.3.3) Ulica: Kolonia 1
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) część zamówienia: roboty sanitarne
nazwa podwykonawcy: PROSYSTEMI Budownictwo Instalacyjne Tomasz Jermak
b) część zamówienia: roboty elektryczne
nazwa podwykonawcy: ELEKTROINSTAL Rudziewicz Mirosław
c) część zamówienia: roboty teletechniczne
nazwa podwykonawcy: PHU TELKOP s.c. M. Lutyński, M. Lutyński
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W EŁKU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W EŁKU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787806,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza - etap III" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
- Wykonanie częściowej nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 4115W o łącznej dł. ok. 800 mb w m. Wola Łuszczewska i Nowy Łuszczewek, gm. Błonie
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Sokołów Małopolski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.