eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100691 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91501796-b238-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007135/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058789/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.2.2021.WKTBRD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, odbiór i likwidacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dostawa i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
2) Planowany zakres dostawy w całym okresie obowiązywania umowy:
- tablice samochodowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, wtórniki, pozostałe) - 38 000 kpl – ilość szacunkowa (zakres podstawowy) – 76000 szt. (zakres wraz z opcją) – 91200 szt.
- tablice motocyklowe ilość szacunkowa (zakres podstawowy) – 4000 szt. (zakres wraz z opcją) – 4800 szt.
- tablice motorowerowe ilość szacunkowa (zakres podstawowy) – 2500 szt. (zakres wraz z opcją) – 3000 szt.
3) Powyższe ilości tablic rejestracyjnych (tabela) są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wyżej podanych wielkościach. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości tablic dla poszczególnych pozycji (zmniejszenie/zwiększenie) w ramach ustalonej kwoty wynagrodzenia.
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia tablic rejestracyjnych na własny koszt i własne ryzyko do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w terminie zadeklarowanym w złożonej ofercie jednakże nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, w którym Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie terminu dostawy.
2) Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być opakowane po 50 szt. w kartonie
i czytelnie opisane serią i numerami. Odbiór tablic następować będzie
w siedzibie Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązany będzie bezpłatnie odbierać wycofane, zużyte tablice rejestracyjne z siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz przetworzyć zgodnie z obowiązującymi przepisami najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jego powiadomienia o potrzebie odbioru tablic.
4) Dostawy zamówionych tablic rejestracyjnych będą odbywały się sukcesywnie
w trakcie realizacji umowy według jednostkowych zleceń Zamawiającego, odpowiadających jego rzeczywistym potrzebom. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego
i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji dostawy, z zastrzeżeniem, że minimalna wartość przedmiotu umowy będzie stanowiła nie mniej niż 20 % maksymalnej wartości przedmiotu umowy.
5) Oprogramowanie zainstalowane u Zamawiającego powinno posiadać co najmniej następujące funkcjonalności:
- możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) wysyłanych w formie elektronicznej,
- elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u Zamawiającego w formie plików sql,
- automatyczna weryfikacja wyróżników tablic już wykorzystanych,
- możliwość korzystania z programu na wielu stanowiskach,
- ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
- baza danych wszystkich dostępnych wyróżników.
6) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest posiadać:
- aktualny certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.).
- wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a i n. ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
7) Tablice rejestracyjne muszą zostać wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymogami i adekwatnymi normami, w szczególności:
- ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn zm.),
- rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 717 z późn. zm.),
- normami i specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 155 z późn. zm.).
8) Rozliczenie/płatność za dostarczone tablice rejestracyjne następować będzie sukcesywnie, na podstawie faktury za odebrane partie wyrobów zgodnie
z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Należność oparta na wystawionej fakturze, zostanie przelana na konto Wykonawcy wskazane
w umowie zawartej przez strony w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata nastąpi w dniu obciążenia konta bankowego Zamawiającego.
9)Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór nad realizacją umowy prowadził będzie Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
10) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia dostarczenia tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oferty ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ
11)Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany tablic rejestracyjnych na nowe w przypadku dostarczenia wadliwych tablic, a także zużycia się tablic nie wynikającego z wadliwej ich eksploatacji przed upływem okresu gwarancyjnego, w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, w tym dokumenty równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1084620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1084620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1084620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Utal sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695

7.3.3) Ulica: Gruszczyn ul. Katarzyńska 9

7.3.4) Miejscowość: Gruszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1084620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.