eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pawłów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pawłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14

1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pawlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pawlow.pl/109-zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pawłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34e0ecf5-7d43-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024111/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pawłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502166

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12568230,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na uporządkowaniu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Pawłów (powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie) obejmujące:
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rzepin Kolonia;
 przebudowę linii do zagospodarowania osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków w miejscowości Godów;
 budowę odcinka sieci wodociągowej oraz przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej w obrębie hydroforni z montażem zestawu hydroforowo-pompowego w miejscowości Bronkowice.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Rzepin Kolonia, częściowo sieć kanalizacji sanitarnej jest zlokalizowana w obrębie miejscowości Rzepin Pierwszy, Rzepin Drugi. Odprowadzenie ścieków z w/w obszaru planuje się poprzez włączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej poprzez istniejącą studnię zlokalizowaną w obrębie działki nr 15 położonej w miejscowości Pawłów, poprzez którą ścieki odprowadzane będą do oczyszczalni ścieków w Pawłowie.
Łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z kanałami bocznymi wynosi 7645 m, łączna długość zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej wynosi 1525,00 m.
W zakres robót budowlanych objętych Inwestycją wchodzą m.in.: kanały główne grawitacyjne, kanały boczne grawitacyjne, rurociągi tłoczne główne, sieciowa przepompownie ścieków, wewnętrzne linie zasilające do zasilania sieciowych przepompowni ścieków, zagospodarowanie terenu przepompowni.
Przedmiot zamówienia obejmuje także przebudowę linii do zagospodarowania osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków w miejscowości Godów. Zasadniczym celem zadania jest przebudowa (modernizacja) węzła odwadniania i higienizacji osadów ściekowych w oczyszczalni ścieków w miejscowości Godów. Obiekt zlokalizowany jest na działce geodezyjnej nr 579, obręb Godów. Istniejąca oczyszczalnia służy do oczyszczania ścieków bytowych doprowadzonych kanalizacją sanitarną z obszaru miejscowości Godów oraz dowożonych z terenów nieskanalizowanych. Realizacja zadania poprzez modernizację instalacji do higienizacji osadów przyczyni się do rozwiązania problemu gospodarki osadowej na istniejącej oczyszczalni ścieków w Godowie oraz oczyszczalniach ścieków w miejscowościach: Pawłów, Tarczek, Łomno.
Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Całość planowanego zadania stanowi wykonanie dokumentacji projektowej oraz w oparciu o nią: dostawę i montaż węzła (instalacji) higienizacji - granulacji osadów ściekowych; dostawę i montaż hali magazynowej osadu granulowanego; dostawę i montaż wagi samochodowej (waga samochodowa elektroniczna, konstrukcja stalowo-betonowa, nośność minimalna 400 kg, nośność maksymalna 50 000 kg).; wykonanie niezbędnego utwardzenia terenu; wykonanie niezbędnego przełożenia i nowych instalacji zewnętrznych uzbrojenia terenu; dostawę 4 szt. przyczep samowyładowczych osadu odwodnionego (przystosowanych do przewozu osadów ściekowych o uwodnieniu 85%) - stanowiący I etap realizacji zadania. Ponadto w ramach II etapu realizacji zadania, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zezwolenie Ministra Rolnictwa w zakresie wytwarzania środka poprawiającego właściwości gleby powstałego z osadów ściekowych (granulat).
Układ granulacji i higienizacji osadu winien gwarantować: bezpyłowe napełnianie silosu wapna i zasobnika pośredniego; produkcję granulatu o jednorodnej strukturze granulek; całkowitą higienizację osadu i uzyskanie stabilnego produktu o zawartości suchej masy >60%; sterowanie pracą urządzeń za pomocą pomiaru temperatury procesu on-line i płynnej regulacji dawki wapna z dozownika, tak by uzyskać minimalną dawkę wapna dla uzyskania produktu o wyżej wymienionych parametrach; układ wentylacji i odprowadzania oparów wykonany z kanałów i kształtek ze stali minimum AISI 304L. Regulacja wydajności wentylacji poprzez system przepustnic umieszczonych na każdym kanale; sprężarka zasilająca filtry silosu: typ tłokowa, bezolejowa, 7atm, l kW.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi też budowa odcinka sieci wodociągowej oraz przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w obrębie hydroforni z montażem zestawu hydroforowo-pompowego w miejscowości Bronkowice.
Przedsięwzięcie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: budowy ujęcia wód podziemnych (S-3A) stanowiących element hydrofornii, zlokalizowanego na terenie działki ewidencyjnej nr 67/447 obręb Bronkowice wraz z wymaganym wyposażeniem oraz dostosowaniem zagospodarowania terenu wokół ujęcia; budowy i przebudowy magistralnych rurociągów wodociągowych PE160mm, o długości około 2x550m; budowy i przebudowy przewodów teletechniczno-energetycznych o długości około 2x550m; zasilania awaryjnego SUW.
Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Zamawiający wymaga dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia w zakresie zadania obejmującego przebudowę linii do zagospodarowania osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków w miejscowości Godów oraz zadania obejmującego budowę odcinka sieci wodociągowej oraz przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej w obrębie hydroforni z montażem zestawu hydroforowo-pompowego w miejscowości Bronkowice. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się wykonawcy ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w tym także uwarunkowaniami jego wykonania.
Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie z osobami wskazanymi do kontaktu w SWZ mając na uwadze, że wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego i w terminach ustalonych z kilkudniowym wyprzedzeniem. Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie przed przewidzianym terminem składania ofert. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (wzór protokołu stanowi załącznik do SIWZ).
Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy.
Brak udziału w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych:
1) Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia (dla wszystkich zadań objętych przedmiotem zamówienia) na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800000,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14800000,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800000,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SANITEX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941738658

7.3.4) Miejscowość: Tryńcza 120

7.3.5) Kod pocztowy: 37-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14800000,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z postępowania wyłączone zostało zadanie dot. przebudowy linii do zagospodarowania osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków w miejscowości Godów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.