Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00059691/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach wraz z budową stanowiska postojowego, wymianą stolarki drzwiowej i remontem pomieszczenia wiatrołapu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAPKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774466835
1.5.8.) Numer faksu: 774466888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.zajac@krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krapkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9670cffc-9c91-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach wraz z budową stanowiska postojowego, wymianą stolarki drzwiowej i remontem pomieszczenia wiatrołapu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9670cffc-9c91-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029771/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dwóch pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach wraz z budową stanowiska postojowego, wymianą stolarki drzwiowej i remontem pomieszczenia wiatrołapu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcie grantowe realizowane w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch pochylni dla niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach wraz z budową stanowiska postojowego dla osoby niepełnosprawnej, wymianą stolarki drzwiowej oraz remontem pomieszczenia wiatrołapu. Niniejsza inwestycja ma na celu zwiększenie dostępności budynku użyteczności publicznej dla osób niepełnosprawnych z trudnością w poruszaniu się oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest bezpośrednio w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach oraz jego otoczeniu.
Lokalizacja inwestycji w Krapkowicach przy ulicy 3 Maja 17, na działce nr 142/3 obręb Krapkowice k.m.13.
Zakres zadania:
1) Budowa pochylni dla niepełnosprawnych z chodnika do budynku (nr 1) wraz z balustradą;
2) Budowa pochylni dla niepełnosprawnych z chodnika na parking (nr 2) wraz z balustradą;
3) Budowa miejsca parkingowego - 1 miejsce dla niepełnosprawnych;
4) Likwidacja progu w wiatrołapie budynku;
5) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w ramach istniejących otworów okiennych i drzwiowych;
6) Montaż balustrad skrajnych przy schodach wejściowych do budynku;
7) Inne prace budowalne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania wykonanych wyżej elementów budowlanych.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiące załącznik nr 9 do SWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442180-2 - Powtórne malowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 10.00 dnia 10 lutego 2023 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.