eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory



Ogłoszenie z dnia 2022-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552614173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-102f2792-6328-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003480/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329812/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Pawlice”

W ramach zadania przewiduje się przebudowę istniejących dróg i chodników, poprzez rozebranie w części istniejącej nawierzchni z płyt betonowych Jomb oraz płyt drogowych i wykonanie nowej nawierzchni. Na początkowym odcinku drogi o długości ok 135 m zaplanowano nawierzchnię
z mieszanek mineralno-bitumicznych. Zakres robót przewiduje także przebudowę zjazdu oraz zawrotki autobusowej w pasie drogi powiatowej DP 3237G wraz z przestawieniem wiaty przystankowej. Nową nawierzchnią z betonu asfaltowego należy dowiązać się do istniejącego progu zwalniającego kończącego ten odcinek, tak aby po realizacji inwestycji nadal spełniał swoją funkcję. Na dalszym odcinku drogi o długości ok 340 m zaprojektowano nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8cm. Na tym odcinku planuje się budowę dwóch nowych progów zwalniających. Wprowadza się zmianę w stosunku do dokumentacji projektowej, w której przewidziano progi wykonane z wulkanizowanej gumy. Zleca się wykonanie progów zwalniających wyspowych z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym o parametrach wskazanych w rysunku szczegółowym. Nawierzchnię zjazdów i miejsc utwardzonych z kostki betonowej gr. 8cm. Inwestycja przewiduje także budowę chodników o szerokości 1 m, zgodnie z PZT. Zamierzeniem Zlecającego jest wybudowanie dodatkowego zjazdu do budynku nr 2, którego nie uwzględniono w dokumentacji projektowej. Odprowadzenie wód opadowych poprzez budowę sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur kielichowych o średnicy od 160 do 250 mm, wraz ze studniami kanalizacyjnymi i wpustami deszczowymi z podłączeniem do istniejącego rowu odwadniającego oraz budowa przepustu. W zakres robót wchodzi także umieszczenie znaków pionowych, poziomych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie
z projektem organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.5.5.) Wartość części: 976374,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi w granicach pasa drogowego – przebudowa odcinka drogi gminnej nr 2470146G Brachlewo – Jerzewo od drogi wojewódzkiej nr 524”

Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni bitumicznej odcinka drogi gminnej na długości ok 685 m, poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej oraz nowej warstwy ścieralnej i wiążącej z asfaltobetonu na siatce wzmacniającej z włókien szklanych, zakończonych schodkowo dla wzmocnienia krawędzi istniejącej jezdni. Należy zwrócić uwagę, iż zakresem robót nie jest objęta przebudowa skrzyżowania z drogą wojewódzka nr 524 wskazana w dokumentacji projektowej, gdyż roboty te zostały zrealizowane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w ramach odrębnego opracowania. Do jezdni włączone są także zjazdy do posesji i pól uprawnych zlokalizowane po obu stronach jedni. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki betonowej grubości 8 cm. Na szerokości 0,50 m od istniejącej krawędzi jezdni bitumicznej przewidziano wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5. Pobocze należy wyrównać do rzędnych remontowanej jezdni i pobocza. Odwodnienie drogi przewidziano poprzez wyprofilowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych. Istniejące rowy należy odmulić, wyregulować i wyrównać skarpy. Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmian, oznakowanie poziome nie występuje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.5.5.) Wartość części: 591916,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi gminnej Rakowiec - Dankowo”

W ramach zadania inwestycyjnego przewidziano remont istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku drogi o długości ok 1950 m, zlokalizowanej ok 120 m od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 521 Kwidzyn Prabuty oraz ok 20 m od obwodnicy Kwidzyna. Remont polegać ma na wykonaniu nakładki nowej warstwy wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu na siatce wzmacniającej z włókien szklanych, zakończonych schodkowo dla wzmocnienia krawędzi istniejącej jezdni. Remontem objęte mają zostać również zjazdy do nieruchomości zlokalizowanych przy przedmiotowej drodze, zgodnie z PZT. Wprowadza się zmianę w stosunku do dokumentacji projektowej, w której przewidziano poszerzenie zjazdu nr 25 do około 10 m przy krawędzi jezdni. Na szerokości 0,50 m od istniejącej krawędzi jezdni bitumicznej przewidziano wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5. Pobocze gruntowe należy wyrównać do rzędnych remontowanej jezdni i pobocza, a resztę zahumusować i obsiać trawą. Odwodnienie drogi przewidziano poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w kierunku istniejących rowów przydrożnych. W związku z powyższym istniejące rowy należy odmulić, wyregulować i wyrównać skarpy. Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmian, oznakowanie poziome nie występuje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.5.5.) Wartość części: 852796,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej ul. Robotniczej w miejscowości Rakowiec”

W ramach zadania inwestycyjnego zamiarem zamawiającego jest przebudowa odcinka ul. Robotniczej o długości ok 195 m (od skrzyżowania z ul. Pawlicką do skrzyżowania z ul. Szkolną) jako ciąg pieszo-jezdny wraz z wymianą sieci kanalizacji deszczowej oraz budową kanału technologicznego. W zakres robót wchodzi także przebudowa istniejącego odcinka sieci wodociągowej wykonanej z rury azbestowo-cementowej na rurę PE90x5,4mm o długości 217 mb wraz z wymianą wszystkich przyłączy PE32mm i PE80mm zgodnie z PZT-W (w komplecie z zasuwami) do granicy działki drogowej oraz ich przepięciem. Nawierzchnia drogi o szerokości 4,5 m z mieszanek mineralno-bitumicznych. Wprowadza się zmianę w stosunku do dokumentacji projektowej, w której przewidziano progi zwalniające wykonane z wulkanizowanej gumy. Zleca się wykonanie progów zwalniających wyspowych z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym o parametrach wskazanych w rysunku szczegółowym. Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm. Nawierzchnia chodników o zmiennej szerokości od 1,5 m do 2m z kostki betonowej gr. 6cm. Planuje się wykonanie pobocza na całej szerokości drogi gminnej z KŁSM gr. 10cm o frakcji 0-31,5mm (pobocze od krawędzi drogi/chodnika do granicy pasa drogowego/granicy ogrodzenia). Kanał technologiczny o długości 182mb z rury fi 110x3,2mm SN8 oraz montaż studni teletechnicznych SK1(2) z nadstawką – szt. 6.
Budowa kanalizacji deszczowej realizowana ma być na podstawie opracowanej odrębnie dokumentacji projektowej pn. „Budowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Pawlickiej, Jaśminowej, Robotniczej i Szkolnej w Rakowcu”. Swym zakresem obejmuje odcinek kolektora od studni istniejącej studni zlokalizowanej w pobliżu projektowanej studni D12 do D17 oraz od studni D18 do D19. Pomija się odcinek pomiędzy studniami D17-D18, ponieważ z uwagi
na awarię został on już zrealizowany.
Wszystkie istniejące kable sieci teletechnicznej, należy zabezpieczyć rurami osłonowymi zgodnie z uzgodnieniami z gestorami poszczególnych sieci. W zakresie realizowanych robót należy wymienić na nowe wszystkie skrzynki i obudowy zaworów przyłączeniowych i zasuw, wykonać regulację wysokościową wszystkich urządzeń wodociągowych znajdujących się w pasie drogi, wymienić wszystkie nakrywy studni kanalizacyjnych z montażem pierścieni odciążających (istniejące w dobrym stanie można zachować) na nowe wraz z regulacją do poziomu projektowanej nawierzchni. W ramach realizacji zadania niezbędne jest wyniesienie skrzynki elektrycznej znajdującej się na granicy posesji do wysokości projektowanego chodnika tak aby mogła się swobodnie otwierać. Obowiązkiem wykonawcy będzie także wprowadzenie zaprojektowanej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.5.5.) Wartość części: 587090,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej ul. Pięknej i Wspólnej w miejscowości Rakowiec”

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch dróg gminnych ul. Pięknej (150 mb) i ul. Miłej (95,9 mb) w miejscowości Rakowiec wraz z budową kanału technologicznego. Projektowana szerokość dróg wynosi 5 m. Zleca się wykonanie nawierzchni dróg i zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm. Na każdej z dróg należy wyrobić po jednym progu zwalniającym w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym. Nawierzchnia chodników i dojść do granicy działki z kostki betonowej gr. 6cm. Przewiduje się odprowadzenie wód opadowych poprzez wykonanie drenażu francuskiego. W tym celu należy wykonać na całym poboczu drogi wymianę warstwy gruntu o gr. 40cm na nawierzchnię z kamienia łamanego. Dokumentacja projektowa zakłada pogłębienie i wyprofilowanie istniejących rowów odwodnieniowych/odparowujących zgodnie z rys. PZT. Pod zjazdami na drogę powiatową należy wykonać przepusty z rury HDPE ø400. Kanał technologiczny: ul. Piękna - o dł. 105mb z rury fi 110x3,2mm SN8 oraz montaż studni teletechnicznych SK1(2) z nadstawką – szt. 5, ul. Wspólna - o dł. 89,5mb z rury fi 110x3,2mm SN8 oraz montaż studni teletechnicznych SK1(2) z nadstawką – szt. 4. Wszystkie istniejące kable sieci elektroenergetycznej występujące pod nawierzchnią drogową, należy zabezpieczyć rurami osłonowymi fi40mm zgodnie z uzgodnieniami z gestorami poszczególnych sieci. Należy wymienić na nowe wszystkie skrzynki i obudowy zaworów przyłączeniowych i zasuw, wykonać regulację wysokościową wszystkich urządzeń wodociągowych znajdujących się w pasie drogi. Obowiązkiem wykonawcy będzie także wprowadzenie zaprojektowanej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.5.5.) Wartość części: 541538,71 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Obory”

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Obory o długości ok 220 mb wraz z budową kolektora deszczowego wraz z przykanalikami o łącznej długości 292 mb. W ramach zadania przewiduje się rozebranie w części istniejącej nawierzchni
z płyt betonowych oraz trylinki i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm.
Do drogi są włączone zjazdy do istniejących garaży oraz dojścia do budynków mieszkalnych.
Do budynków nr 21 i 22 przewidziano budowę chodników z kostki betonowej gr. 8cm. Do budowy sieci kanalizacji deszczowej przyjęto rury PVC-U lite SN 8 kielichowe o średnicy od 200 i 315 mm. Ujęcie wód opadowych za pomocą wpustów ulicznych na studniach betonowych Ø500 mm. Studnie rewizyjne betonowe Ø1000 mm z włazem z żeliwnym kl. D400. Wody opadowe z terenu realizowanej drogi zostaną odprowadzone do istniejącego zbiornika wodnego. Należy zwrócić uwagę, że na odcinku 20 m pod istniejąca nawierzchnią bitumiczną na drodze gminnej dopuszcza się ułożenie kolektora wyłącznie metodą przewiertu sterowanego. Przy skrzyżowaniu realizowanej sieci kanalizacji deszczowej z istniejącymi kablami teletechnicznymi i energetycznymi, w/w kable należy zabezpieczyć rurami ochronnymi dwudzielnymi. Wylot kanalizacji deszczowej należy umocnić płytami betonowymi ażurowymi i brukiem. W zakres robót wchodzi także wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.5.5.) Wartość części: 471584,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115838,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1115838,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERENY ZIELONE MARIANNA KĘDZIORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170127540

7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 89

7.3.4) Miejscowość: MAREZA

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1115838,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-25 do 2022-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 746255,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130591,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 746255,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191448821

7.3.3) Ulica: UL. POMORSKA 26A

7.3.4) Miejscowość: STAROGARD GDAŃSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 746255,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-25 do 2022-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1095927,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1695562,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1095927,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191448821

7.3.3) Ulica: POMORSKA 26A

7.3.4) Miejscowość: STAROGARD GDAŃSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1095927,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-25 do 2022-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość złożonych ofert znacznie przekraczają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł tej kwoty zwiększyć do kwoty najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 964260,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1066893,19 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618532,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 801857,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618532,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAJOBRAZ I OGRÓD MAREK KĘDZIORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170413115

7.3.3) Ulica: BALDRAM 30

7.3.4) Miejscowość: KWIDZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618532,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-25 do 2022-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499541,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646990,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499541,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOMUNALNO-TRANSPORTOWE "AMAR" MARIUSZ RUDNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092944100

7.3.3) Ulica: UL. CHOJNICKA 32B

7.3.4) Miejscowość: LICHNOWY

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499541,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-25 do 2022-10-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.