eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chynów › Wykonanie przebudowy i remontu dróg gminnych i powiatowych (6 zadań)



Ogłoszenie z dnia 2021-06-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099044 z dnia 2021-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy i remontu dróg gminnych i powiatowych (6 zadań)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 67

1.5.2.) Miejscowość: Chynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@chynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.chynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.chynow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy i remontu dróg gminnych i powiatowych (6 zadań)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea19868c-939a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005456/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie przebudowy i remontu dróg gminnych i powiatowych (6 zadań)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3667458,31 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad I – remont drogi w miejscowości Drwalew ul. Słoneczna
Zad. I – wyznaczenie geodezyjne miejsca robót, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm, wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 (0-63) gr. 10 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 (0-31,5) gr. 10 cm, skropienie podbudowy emulsją, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 50 kg/m2, skropienie warstwy wiążącej, wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm.
Długość odcinka 315 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 182534,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad II – remont drogi w miejscowości Lasopole
Wyznaczenie geodezyjne miejsca robót, roboty ziemne, formowanie zagęszczanie nasypów, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm, wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 (0-63) gr. 10 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 (0-31,5) gr. 10 cm, skropienie podbudowy emulsją, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 50 kg/m2, skropienie warstwy wiążącej, wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm.
Długość odcinka 340 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 148228,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad III – remont drogi w miejscowości Ostrowiec
wyznaczenie geodezyjne miejsca robót, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25kg/m2 o gr. 15 cm, wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 (0-63) gr. 10 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 (0-31,5) gr. 10 cm, skropienie podbudowy emulsją, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 50 kg/m2, skropienie warstwy wiążącej, wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm.
Długość odcinka 880 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 1123424,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad IV – remont drogi w miejscowości Sułkowice, ul. Klonowa i Słoneczna
Wyznaczenie geodezyjne miejsca robót, rozebranie obrzeży betonowych, ław pod krawężniki z betonu, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wywiezienie gruzu z rozbiórki, roboty ziemne, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, mechaniczne czyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją , wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m2,skropienie warstwy wiążącej , wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 3 cm, regulacja wysokościowa istniejących nawierzchni zjazdów z kostki betonowej , wykonanie poboczy z destruktu – warstwa górna o gr. 10cm.
Długość odcinka 274 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 225080,74 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad V - przebudowa drogi dojazdowe do gruntów rolnych w miejscowości Staniszewice
Wyznaczenie geodezyjne miejsca robót, roboty ziemne, usunięcie ziemi urodzajnej o gr. 10 cm, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm na poszerzeniu, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną AC 11W KR 1-2 w ilości 50 kg/m2, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej , wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 8S KR 1-2 gr. 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr.10 cm, uzupełnienie poboczy gruntem z wykopu gr. 6 cm.
Długość drogi 700 mb
Uwaga: Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania (dotyczy Zad. V), jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 752665,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad VI - remont drogi powiatowej nr 1676W Chynów-Rososzka w miejscowości Jakubowizna
wyznaczenie geodezyjne miejsca robót, wycinka drzew szt. 3, roboty ziemne, formowanie i zagęszczanie nasypów, rozebranie nawierzchni zjazdów na długości chodników, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C2,0/3,0o gr. 15 cm, wykonanie przepustów, regulacja pionowa studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych, telefonicznych, skropienie podbudowy emulsją, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa gr. 3cm, skropienie warstwy wiążącej, wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 4 cm, wykonanie nawierzchni jezdni w miejscu remontu przepustów (zgodnie z przedmiarem), wykonanie poboczy z destruktu – warstwa górna o gr. 10 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0-63 – warstwa dolna o gr. 15 cm, wykonanie chodników z koski brukowej betonowej gr. 6 cm na posypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem C8/10 gr. 10cm ,a na zjazdach z kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem oraz podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem C8/10 gr. 25 cm , pionowe znaki drogowe szt. 5 , oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową , krawężniki betonowe 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej 5 cm i ławie z oporem bet. C12/15 , obrzeże betonowe 8x30 cm na posypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.
Długość drogi 990 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 1235525,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136275,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172249,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136275,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek Pogorzel

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 532-119-56-65

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 31

7.3.4) Miejscowość: Celestynów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136275,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134033,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144399,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134033,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek Pogorzel

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 532-119-56-65

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 31

7.3.4) Miejscowość: Celestynów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134033,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376042,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436180,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376042,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firmą Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 797-001-07-64

7.3.3) Ulica: Dębnowola 71

7.3.4) Miejscowość: Warka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376042,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96511,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145228,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96511,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,ALTOR” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 822-233-22-96

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96511,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245807,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275564,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245807,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,ALTOR” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 822-233-22-96

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245807,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614480,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680200,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614480,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek Pogorzel

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 532-119-56-65

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 31

7.3.4) Miejscowość: Celestynów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614480,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-06-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.