eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jonkowo › MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I NISKOPRĄDOWEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W JONKOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I NISKOPRĄDOWEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W JONKOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl; biuropodawcze@jonkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6049af5-b609-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I NISKOPRĄDOWEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W JONKOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6049af5-b609-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045389/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja instalacji elektrycznej i niskoprądowej w budynku Urzędu Gminy w Jonkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej i niskoprądowej w budynku Urzędu Gminy w Jonkowie. Zadanie obejmuje wykonanie: prac rozbiórkowych i demontażowych, ogólnobudowlanych, wewnętrznych instalacji elektrycznych i niskoprądowych oraz robót wykończeniowych.
2. Miejsce realizacji zamówienia: budynek Urzędu Gminy Jonkowo, miejscowość Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, w gminie Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie (działka o nr ew. 39/26, obręb Jonkowo).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowania zostało unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, w związku z art. 255 pkt. 6) Prawo zamówień publicznych, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania stało się nieuzasadnione z uwagi na wady w postępowaniu niemożliwe do usunięcia i uniemożliwiające zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Liczne zapytania, które wpłynęły w toku postępowania, dotyczące dokumentacji projektowej wykazały wady opisu przedmiotu zamówienia oraz jego braki i błędy mogące utrudniać uczciwą konkurencję i doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, uniemożliwiając jednocześnie wykonawcom poprawną wycenę robót a Zamawiającemu ocenę ofert równoważnych.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie unieważniono przed upływem terminu składania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.