eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Rożyńsk - Guzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Rożyńsk - Guzki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W EŁKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 1

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f1a523b-aa27-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Rożyńsk - Guzki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1a523b-aa27-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00579923/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Rożyńsk - Guzki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004999

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.3210.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1711596,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia
Przedmiot zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Rożyńsk - Guzki.
2. Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania:
W ramach zadania polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 1852N na odcinku Rożyńsk - Guzki zaplanowano wykonanie zakresu rzeczowego w km 10+650-11+507 (roboczy km od 0+000 do 0+857) na odcinku o długości 857 mb na podstawie posiadanej dokumentacji technicznej (załącznik nr 11 do SWZ).
W ramach realizacji inwestycji planuje się wykonać:
- nową nawierzchnię jezdni o dwóch pasach ruchu z betonu asfaltowego o podstawowej szerokości 5,5 m dla ruchu KR 2 na długości 857 mb,
- przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 1917N,
- przebudowę skrzyżowania z droga gminną,
- ciągów pieszych,
- przebudowę i budowę zjazdów,
- budowę zatok autobusowych,
- przebudowę i budowę przepustów,
- wymianę i ustawienie nowych znaków pionowych,
- oznakowanie poziome,
- ustawienie barier ochronnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- projekt budowlany,
- przedmiary robót,
- projekt stałej organizacji ruchu,
- szczegółowe specyfikacje techniczne.
Przedmiar robót jest przykładowy. Załączony przedmiar robót (załącznik nr 9 do SWZ) określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia obejmujący odcinek od km roboczego 0+000 do km 0+857), ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony przedmiar robót, dokumentację techniczną, szczegółowe specyfikacje techniczne i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę.
W ramach realizacji zadania należy również zakupić i zamontować 1 szt. tablicy informacyjnej jednostronnej o wymiarach 180 x 120 cm ustawionej równolegle do drogi , sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.) z uwzględnieniem rozporządzeń zmieniających, według wzoru zamieszczonego na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych
Tablica musi być wykonana z kompozytu dibond gr. 3 mm zamontowana na słupkach ocynkowanych o średnicy 60 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.
Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.

Jeżeli Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 99 ust.1 pkt 5 „ustawy pzp”, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Załączony przedmiar robót (załącznik nr 9 do SWZ) nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w: Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych” – załącznik nr 12 do SWZ.
W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji projektowej.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertowa obejmuje także:
- organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- sporządzenie, zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie robót na czas budowy,
- zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
- Wykonawca w imieniu Inwestora dokona wszelkich zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót wynikających z uzgodnień, postanowień, decyzji wydanych dla całego zadania przez właścicieli urządzeń podziemnych,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją (3 egz.),
- po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu.

UWAGA:
Zamawiający określił wymagania co do materiałów w dokumentacji projektowej i SST.
Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego użycia m.in. obrzeża, kostki betonowe, słupki i tarcze znaków drogowych, destrukt z frezowania nawierzchni stanowią własność Zamawiającego i należy przewieść na plac składowy do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1.
Wszystkie elementy, które nadają się do ponownego wbudowania powinny być złożone na paletach dostarczonych przez Wykonawcę robót, odpowiednio zabezpieczone poprzez owiniecie foliami i taśmami uniemożliwiając tym samym możliwość przemieszczania się rozebranego materiału na paletach. Materiał nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zutylizuje na własny koszt.
Wykonawca realizując przebudowę drogi zobowiązany będzie prowadzić prace budowlane przy odbywającym się ruchu drogowym połówką jezdni.
Wykonawca zapewni niezbędną kadrę kierowniczą do obsługi budowy a w szczególności kierownika budowy dla branży drogowej, wobec którego wymagana jest stała obecność na budowie.
Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane zostały rozpoczęte bezpośrednio po przekazaniu placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100000,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500784,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100000,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790012280

7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1A

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100000,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 228 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.