eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowiec › Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowcu z zagospodarowaniem terenu i instalacją fotowoltaiczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowcu z zagospodarowaniem terenu i instalacją fotowoltaiczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr Fl. Ceynowy 14

1.5.2.) Miejscowość: Bukowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-122

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523309310

1.5.8.) Numer faksu: 523309312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bukowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bukowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowcu z zagospodarowaniem terenu i instalacją fotowoltaiczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11d8d915-7b99-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021683/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowcu z zagospodarowaniem terenu i instalacją fotowoltaiczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiB.271.15.2022.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obiekt składający się z budynku szkoły oraz przyległego do niego terenu jest zlokalizowany
na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 221/6 w Bukowcu, powiat Świecki.
Budynek funkcjonuje jako obiekt oświaty (szkoła podstawowa). Jest budynkiem wykonanym na planie litery C, zawiera dwie
kondygnacje nadziemne, dach płaski, dwuspadowy i jednospadowy, wykończony styropapą. Ściany szczytowe zwieńczone
attykami. Budynek jest połączony z budynkiem sali gimnastycznej łącznikiem (łącznik jest w trakcie budowy zgodnie z
odrębnym opracowaniem). Do budynku prowadzi sześć wejść, w tym jedno główne z schodami i podjazdem. Ściany
zewnętrzne budynku są ocieplone, wykończone tynkiem. Stolarka okienna i drzwiowa z PVC, w kolorze białym. Woda
opadowa jest odprowadzana z dachu budynku za pomocą rynien i rur spustowych do kanalizacji deszczowej. W skład
zamówienia wchodzi również wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp. W ramach zamówienia zrealizowane
mają być również prace związane z budową obiektu lekkoatletycznego.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
Remont elewacji budynku szkoły w tym:
− docieplenie elewacji dodatkową warstwą 5cm styropianu,
− wklejenie warstwy styropianu o grubości 15cm na ścianę boczną przy wejściu głównym,
− malowanie elewacji,
− renowacja pasa nadrynnowego, remont gzymsu,
− wymiana obróbek blacharskich i orynnowania,
− montaż płyt elewacyjnych z HPL,
− wykończenie cokołu płytkami klinkierowymi,
− wymiana emblematu,
− montaż listew sztukateryjnych zewnętrznych wokół okien,
− wymiana papy na zadaszeniach nad wejściami,
− wymiana części drzwi zewnętrznych,
− montaż pochwytu na ścianie,
− wymiana lamp zewnętrznych,
− remont części schodów zewnętrznych,
− malowanie poręczy,
− wykonanie napisu i muralu na ścianie budynku,
− wykonanie płytek klinkierowych na cokole,
− malowanie istniejących cegieł klinkierowych na kominach,
− wykonanie boni na elewacji,
− demontaż krat w oknach,
− wymiana parapetów.
- wykonanie instalacji PV o mocy 49,95 kWp na dachu budynku szkoły
wraz z wlz i układem sterowania
- wykonanie obiektu lekkoatletycznego w skład którego wchodzą:
bieżnia 200 m, bieżnia prosta do biegu na dystansie 60 m, skocznia do skoku w dal i trójskoku,
rzutnia do pchnięcia kulą, boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej, piłkochwyty
wysokości 6 m.
Zagospodarowanie terenu w tym:
− demontaż części istniejącego ogrodzenia,
− montaż projektowanego ogrodzenia,
− demontaż części istniejącego utwardzenia,
− rozbiórka opaski z płyt betonowych 30x30cm,
− rozbiórka utwardzenia z płyt betonowych,
− wykonanie projektowanego utwardzenia terenu,
− wycinkę istniejącego żywopłotu,
− wykonanie trawnika,
− posadzenie iglaków ozdobnych i żywopłotu,
− wykonanie nawierzchni z grysu,
− wymianę rewizji wpustów do kanalizacji deszczowej.
U W A G A:
Szczegółowe rozwiązania projektowe znajdują się w dołączonej do niniejszej SWZ dokumentacji projektowej, opracowanej w poszczególnych branżach przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia do sporządzania dokumentacji projektowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

51111200-5 - Usługi instalowania generatorów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3165589,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3165589,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3165589,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbański sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562301674

7.3.3) Ulica: ul. Chrobrego 151

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3165589,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.