eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Poprawa efektywności energetycznej czterech budynków oświatowych Powiatu Jasielskiego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej czterech budynków oświatowych Powiatu Jasielskiego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej czterech budynków oświatowych Powiatu Jasielskiego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1f9eddb-7c98-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029334/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych Powiatu Jasielskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN-II.272.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Planowana inwestycja obejmuje wykonanie termomodernizacji czterech budynków oświatowych: Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Jaśle, Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle, Zespołu Szkół Spożywczych i Usługowych w Jaśle bud. B. i Liceum Ogólnokształcącego w Kołaczycach. Zamówienie obejmuje swoim zakresem wykonanie poniższego zakresu robót budowlanych, w szczególności:

1) Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Jaśle zlokalizowane przy ul. Staszica 30 D, 38-200 Jasło. Działka ewidencyjna nr 3056/9, obręb 07-Południe, Jasło-miasto.
a) Termomodernizacja dachu wraz z pokryciem,
b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
c) Izolacja ścian fundamentowych
d) Termomodernizacja ścian zewnętrznych
e) Balustrady, zadaszenia
f) Roboty zewnętrzne
g) Roboty budowlane branży elektrycznej

2) Zespół Szkół Technicznych w Jaśle, zlokalizowany przy ul. Staszica 30, 38-200 Jasło. Działka ewidencyjna nr 3056/3 i 1346/14, obręb 07-Południe, Jasło-miasto.
a)Termomodernizacja dachu wraz z pokryciem
b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
c) Izolacja ścian fundamentowych
d) Termomodernizacja ścian zewnętrznych
e) Balustrady, zadaszenia
f) Roboty zewnętrzne
g) Roboty budowlane branży elektrycznej

3) Zespół Szkół Usługowych i Spożywczych w Jaśle bud. B, zlokalizowany przy ul. Staszica 30C, 38-200 Jasło. Działka ewidencyjna nr 3056/15, obręb 07-Południe, Jasło-miasto
a) Izolacja ścian fundamentowych
b) Remont kominów
c) Docieplenie poddasza
d) Remont pokrycia dachowego
e) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
f) Termomodernizacja ścian zewnętrznych
g) Remont schodów zewnętrznych
h) Pozostałe roboty
i) Ściany w piwnicy
j) Wykonanie instalacji odgromowej.

4) Liceum Ogólnokształcące w Kołaczycach, zlokalizowane przy al. Jana Pawła II 3, 38-213 Kołaczyce. Działka ewidencyjna nr 671/9, obręb 01-Kołaczyce, gmina m. Kołaczyce:
a)Izolacja fundamentów
b) Docieplenie poddasza budynku szkoły
c) Docieplenie stropu przybudówek
d) Elementy odwodnienia dachu na całym obiekcie
e) Dach łączniki
f) Stolarka zewnętrzna
g) Demontaż krat w oknach i okien
h) Elewacja
i) Remont schodów zewnętrznych
j) Posadzka w piwnicy
k) Ściany w piwnicy
l) Docieplenie stropu w piwnicy
m) Docieplenie ścian wewnętrznych
n) Pozostałe roboty
o) Roboty budowlane branży elektrycznej.

2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową w zakresach podanych w powyższym opisie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SWZ), w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SWZ) oraz w projekcie Umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4. Przedmiary robót udostępniono Wykonawcy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy.
5. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnych obiektach, a zatem wymagają szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zastosowania odpowiednich zabezpieczeń i osłon umożliwiających funkcjonowanie obiektów oraz utrzymywanie terenu robót w należytym porządku. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty, by nie zakłócić funkcjonowania obiektów oraz zapewnić bezpieczeństwo osób trzecich. Przez cały czas realizacji zamówienia należy zapewnić: bezpieczne dojście do budynku dla pracowników, rodziców, opiekunów, młodzieży i dzieci oraz ciągłość dostawy mediów. Wszelkie niezbędne wyłączenia dopływu energii, jak również w zakresie wyłączenia urządzeń wod. - kan. należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia, należy prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Należy liczyć się z koniecznością wykonywania robót w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy. Wszelkie roboty wykonywane wewnątrz budynku, a mogące powodować utrudnienia w funkcjonowaniu obiektu, wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym i dyrekcją placówek oświatowych, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

44212310-5 - Rusztowania

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261910-6 - Naprawa dachów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9735215,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16329480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9735215,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kes-Bud Krzysztof Basamania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191046312

7.3.3) Ulica: Markuszowa 47A

7.3.4) Miejscowość: Markuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-126

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wymiana i pokrycie dachu: SZADO-DACHY” Sp. z.o.o z siedzibą w 37-413 Huta Nowa 74, NIP: 6020133813.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9735215,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.