Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516259/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00517667/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 40
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.lewandowska@rypin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8537981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-876f056d-8d1a-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin, w tym:a) Stół demonstracyjny-nauczycielski – 2 sztuki
b) Krzesło laboratoryjne – 2 sztuki
c) Krzesło szkolne – 60 sztuk
d) Stół uczniowski jednoosobowy – 60 sztuk
e) Szafa laboratoryjna pionowa na odczynniki chemiczne – 1 sztuka
f) Szafa laboratoryjna laminowana dwu-drzwiowa pełna – 8 sztuk
g) Szafa laboratoryjna laminowana dwudrzwiowa pełna – 4 sztuki
h) Szafa laboratoryjna laminowana dwudrzwiowa góra przeszklona – 4 sztuki
i) Laboratoryjne stanowisko do mycia sprzętu i szkła jednokomorowe (przyścienne) – 2 sztuki
j) Laboratoryjne stanowisko do mycia sprzętu i szkła dwukomorowe (przyścienne) – 2 sztuki
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39180000-7 - Meble laboratoryjne
39181000-4 - Stoły laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni językowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin, w tym:a) Jednostka centralna systemu – 1 sztuka
b) Komputer stacjonarny wraz z klawiatura oraz myszą do obsługi pracowni językowej – 1 sztuka
c) Oprogramowanie sterujące PC – 1 sztuka
d) Monitor dotykowy wbudowany trwale do blatu biurka lektora – 1 sztuka
e) Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy – 1 sztuka
f) Słuchawki z mikrofonem dla uczniów – 24 sztuki
g) Słuchawki z mikrofonem dla lektora – 1 sztuka
h) Pulpit uczniowski – 24 sztuki
i) Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego – 1 sztuka
j) Lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela – 25 sztuk
k) Monitor interaktywny 75’’ – 1 sztuka
l) Biurko lektorskie – 1 sztuka
m) Stolik uczniowski dwuosobowy – 11 sztuk
n) Stolik uczniowski 1 osobowy dla osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 2 sztuki
o) Krzesło lektora – 1 sztuka
p) Krzesło ucznia – 24 sztuki
q) Montaż oraz uruchomienie pracowni
r) Szkolenie z obsługi pracowni dla lektorów
s) Tablet – 25 sztuk
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39160000-1 - Meble szkolne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na dzień 19 grudnia 2023 roku Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umowy. Pismem z dnia 19 grudnia 2023 roku Wykonawca oświadczył Zamawiającemu, iż nie przystąpi do zawarcia umowy. Wobec powyższego w przedmiotowej sprawie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a wartości pozostałych złożonych ofert przewyższają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, której Zamawiający nie może zwiększyć. Fakt ten uzasadnia brak ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców w postępowaniu oraz unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na dzień 19 grudnia 2023 roku Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umowy. Pismem z dnia 19 grudnia 2023 roku Wykonawca oświadczył Zamawiającemu, iż nie przystąpi do zawarcia umowy. Wobec powyższego w przedmiotowej sprawie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a wartości pozostałych złożonych ofert przewyższają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, której Zamawiający nie może zwiększyć. Fakt ten uzasadnia brak ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców w postępowaniu oraz unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
- Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Rypinie
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa oświetlenia placu zabaw przy ul. Koszarowej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120621C ul. Dłutka
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa komputerów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.