eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.lewandowska@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/853798

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-876f056d-8d1a-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin, w tym:
a) Stół demonstracyjny-nauczycielski – 2 sztuki
b) Krzesło laboratoryjne – 2 sztuki
c) Krzesło szkolne – 60 sztuk
d) Stół uczniowski jednoosobowy – 60 sztuk
e) Szafa laboratoryjna pionowa na odczynniki chemiczne – 1 sztuka
f) Szafa laboratoryjna laminowana dwu-drzwiowa pełna – 8 sztuk
g) Szafa laboratoryjna laminowana dwudrzwiowa pełna – 4 sztuki
h) Szafa laboratoryjna laminowana dwudrzwiowa góra przeszklona – 4 sztuki
i) Laboratoryjne stanowisko do mycia sprzętu i szkła jednokomorowe (przyścienne) – 2 sztuki
j) Laboratoryjne stanowisko do mycia sprzętu i szkła dwukomorowe (przyścienne) – 2 sztuki
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39180000-7 - Meble laboratoryjne

39181000-4 - Stoły laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni językowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin, w tym:
a) Jednostka centralna systemu – 1 sztuka
b) Komputer stacjonarny wraz z klawiatura oraz myszą do obsługi pracowni językowej – 1 sztuka
c) Oprogramowanie sterujące PC – 1 sztuka
d) Monitor dotykowy wbudowany trwale do blatu biurka lektora – 1 sztuka
e) Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy – 1 sztuka
f) Słuchawki z mikrofonem dla uczniów – 24 sztuki
g) Słuchawki z mikrofonem dla lektora – 1 sztuka
h) Pulpit uczniowski – 24 sztuki
i) Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego – 1 sztuka
j) Lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela – 25 sztuk
k) Monitor interaktywny 75’’ – 1 sztuka
l) Biurko lektorskie – 1 sztuka
m) Stolik uczniowski dwuosobowy – 11 sztuk
n) Stolik uczniowski 1 osobowy dla osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 2 sztuki
o) Krzesło lektora – 1 sztuka
p) Krzesło ucznia – 24 sztuki
q) Montaż oraz uruchomienie pracowni
r) Szkolenie z obsługi pracowni dla lektorów
s) Tablet – 25 sztuk
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39160000-1 - Meble szkolne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na dzień 19 grudnia 2023 roku Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umowy. Pismem z dnia 19 grudnia 2023 roku Wykonawca oświadczył Zamawiającemu, iż nie przystąpi do zawarcia umowy. Wobec powyższego w przedmiotowej sprawie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a wartości pozostałych złożonych ofert przewyższają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, której Zamawiający nie może zwiększyć. Fakt ten uzasadnia brak ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców w postępowaniu oraz unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na dzień 19 grudnia 2023 roku Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umowy. Pismem z dnia 19 grudnia 2023 roku Wykonawca oświadczył Zamawiającemu, iż nie przystąpi do zawarcia umowy. Wobec powyższego w przedmiotowej sprawie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a wartości pozostałych złożonych ofert przewyższają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, której Zamawiający nie może zwiększyć. Fakt ten uzasadnia brak ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców w postępowaniu oraz unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.