eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przebudowa dachu budynku PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej



Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dachu budynku PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/573956

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dachu budynku PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2436c4af-8fbe-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00324527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa dachu budynku PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 821850,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa dachu oraz wentylacji mechanicznej budynku segmentu kuchennego i jadalni przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej 81/83 w Radomiu.
2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Usunięcie istniejących warstw pokrycia dachów wraz z warstwami dociskowymi z betonu oraz istniejące ocieplenie, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe,
2) Rozebranie części dachu (nad patio) wykonanego w konstrukcji stalowej i drewnianej oraz zamiana drewnianej części dachu na belki z ceowników stalowych
3) Wypełnienie różnic poziomów dachu styropianem spadowym twardym EPS 100 o grubości od 0,55m do 1,32m,
4) Wykonanie nowej termoizolacji dachu z płyt z wełny mineralnej twardej dachowej grubości 25 cm,
5) Wykonanie nowego pokrycia dachu z dwu warstw papy,
6) Zamontowanie nowych rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich okapów i ścian kolankowych wg projektu,
7) Usunięcie istniejących warstw izolacyjnych oraz wykonanie nowej termoizolacji ścian zewnętrznych o gr. 20 cm na wysokości 50 cm (od dachu) wg rysunków szczegółowych projektu,
8) Demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z urządzeniami i osprzętem, demontaż okapu kuchennego oraz wywietrzaków i wentylatorów dachowych,
9) Montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z urządzeniami wg projektu,
10) Wykonanie izolacji termicznej,
11) Badania i regulacja działania instalacji wentylacji,
12) Wykonanie instalacji ciepła technicznego do central wentylacyjnych (wg projektu),
13) Wykonanie izolacji termicznej instalacji c.t. oraz badań i regulacji działania instalacji c.t.,
14) Doposażenie istniejących rozdzielnic elektrycznych zgodnie z projektem,
15) Doprowadzenie zasilenia elektrycznego do urządzeń wentylacyjnych,
16) Wykonanie instalacji uziemiającej, połączeń wyrównawczych oraz ochrony przy uszkodzeniu,
17) Roboty ogólnobudowlane towarzyszące (np. przebicia otworów, zamurowania, malowanie ścian i sufitów).
Uwagi:
Realizacja robót wewnętrznych w segmencie żywieniowym winna nastąpić w okresie wakacyjnym. Wcześniejsze wykonywanie robót wewnętrznych wymaga zgody Dyrektora szkoły.
Istnieje możliwość wyłączenia części budynku w rejonie patio i prowadzenia robót budowlanych w czynnym budynku szkoły. Harmonogram prowadzenia robót budowlanych wymagających wyłączenia segmentu żywieniowego obiektu, wymagał będzie ich uzgodnienia z Dyrektorem szkoły.
W trakcie wykonywania robót budowlanych należy stosować odpowiednie środki zabezpieczeń, ze względu na COVID-19, przestrzegając obowiązujących przepisów w tym zakresie, w tym regulaminu szkoły, zarządzeń i wytycznych Dyrektora szkoły.
2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1149064,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WBM Inwestycje Bartosz Wencel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482522410

7.3.3) Ulica: Toruńska 9

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.