eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie dok. proj. na budowę przepompowni z zagospodarowaniem wód opadowych w rejonie ul. Jeżynowej i ul. Na Niwach wraz z uzyskaniem wymaganych na realizację robót bud. pozwoleń i decyzji adm.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096580 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. proj. na budowę przepompowni z zagospodarowaniem wód opadowych w rejonie ul. Jeżynowej i ul. Na Niwach wraz z uzyskaniem wymaganych na realizację robót bud. pozwoleń i decyzji adm.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Złotej Jesieni 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-828

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126167588

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kegw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.kegw.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. proj. na budowę przepompowni z zagospodarowaniem wód opadowych w rejonie ul. Jeżynowej i ul. Na Niwach wraz z uzyskaniem wymaganych na realizację robót bud. pozwoleń i decyzji adm.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31fa8d2e-92e2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001109/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Budowa przepompowni wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w rejonie ul. Jeżynowej i ul. N Niwach - wykonanie dokumentacji projektowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027497/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/III/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego) na budowę przepompowni z zagospodarowaniem wód opadowych w rejonie ul. Jeżynowej i ul. Na Niwach w Krakowie, wraz z uzyskaniem wymaganych na realizację robót budowlanych pozwoleń i decyzji administracyjnych. W ramach zadania należy brać pod uwagę całą powierzchnię zlewni ciążącą do odbiornika oraz wskazać sposób zagospodarowania wód z uwzględnieniem ich retencjonowania, w tym również zastosowania rozwiązań z zakresu błękitno – zielonej infrastruktury.
Zadanie obejmuje w szczególności:
• budowę przepompowni wraz ze wskazaniem sposobu jej zasilania, placu manewrowego, dojazdu umożliwiającego obsługę, ogrodzenia i oświetlenia,
• lokalizację zbiornika/ zbiorników retencyjnych wraz z zapewnieniem dojazdu dla potrzeb utrzymania i konserwacji,
• budowę rowów / kanalizacji odwadniającej,
• zapewnienie odprowadzenia wód z przepompowni do rz. Dłubni.
• przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej.
Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach:
etap 1 – zakres opisany w pkt: II 1-3, 5, 7, 9, 12, 13, 15, 17, 19, 24, 27 - 32, III 1 – 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12 OPZ obejmuje m.in. opracowanie operatu wodnoprawnego, opracowanie projektu budowlanego dla zakresu określonego w pkt I A 1-4 OPZ.

etap 2 – zakres opisany w pkt II i III OPZ (z wyłączeniem pkt obejmujących etap 1 – określonych powyżej).

2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej OPZ (załącznik nr 2 do SWZ),
• Projektowanych Postanowień Umowy, zwanego dalej PPU (załącznik nr 3 do SWZ)
• Załącznika graficznego – Orientacyjna lokalizacja Inwestycji (załącznik nr 11 do SWZ)
3. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znane. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 4 do SWZ).
5. Termin wykonania zamówienia:
Etap 1 – 7 miesięcy od podpisania umowy, nie później niż do 30 listopada 2021 r.
Etap 2 – 12 miesięcy od podpisania umowy

Ze względu na niemożliwość wskazania poszczególnych etapów w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu w pozycji "Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej" wskazano termin 12 miesięcy tj. wykonania Etapu 2 w realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych Etapów (I i II) zgodnie z treścią SWZ oraz załączników do niej czyli: Etap 1 – 7 miesięcy od podpisania umowy, nie później niż do 30 listopada 2021 r. Etap 2 – 12 miesięcy od podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448953,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZAFRON SZENDZIELORZ PROJEKT Tomasz Szendzielorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381810270

7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana Pawła II 43B

7.3.4) Miejscowość: Studzienice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-215

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z treścią § 14 ust. 1 zawartej umowy termin realizacji:
Strony ustalają że wykonanie Przedmiotu niniejszej umowy nastąpi w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy, z zastrzeżeniem iż:
1) Etap I o którym mowa w §1 ust.4 pkt.1) zostanie zrealizowany w terminie do 7 miesięcy od podpisania umowy, nie później niż do dnia 30 listopada 2021r.
2) Etap II o którym mowa w §1 ust.4 pkt.2) zostanie zrealizowany do 12 miesięcy od podpisania umowy.
2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.