eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Budowa szatni sportowej w Drożkowie wraz z infrastrukturą.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szatni sportowej w Drożkowie wraz z infrastrukturą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684707327

1.5.8.) Numer faksu: 684707303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kochanowska@gminazary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.gminazary.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szatni sportowej w Drożkowie wraz z infrastrukturą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ea086e6-8a5a-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021274/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa szatani sportowej w Drożkowie wraz z infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053150/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSZ.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa szatni sportowej w Drożkowie wraz z infrastrukturą z podziałem na 2 zadania:

Zadanie nr 1- Budowa szatni sportowej w m. Drożków w oparciu o opracowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową i pozwolenie na budowę wraz z budową placu zabaw i siłowni zewnętrznej na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej.

Zadanie nr 2- Budowa oświetlenia drogowego i drogi dojazdowej wraz z oświetleniem płyty boiska sportowego w Drożkowie. Zadanie ma być zrealizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym (PFU) opracowanym przez Biuro Projektów i Nadzorów SKALA, Daniel Sadowski, Nowa Kopernia 1A, 67-300 Szprotawa stanowiącym załącznik do SWZ.

Zakres zadania 1 przedmiotu zamówienia obejmuje:
Budowę budynku szatni sportowej o wymiarach 21,76 x 9,03m wykonany w technologii tradycyjnej, z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką ceramiczną na działce nr 369/2 w m. Drożków.
Powierzchnia zabudowy budynku 196,50 m2,
Powierzchnia użytkowa 157,37 m2,
Kubatura 906,30 m3.

Zakres zadania obejmuje:
- roboty fundamentowe,
- roboty murowe,
- izolacja termiczna i przeciwwilgociowa,
- roboty elektryczne,
- przyłącza i instalacje wod.-kan., elektryczne, CWU, wentylacyjne i fotowoltaiczne,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie posadzek,
- wykonanie tynków i okładzin zewnętrznych i wewnętrznych,
- malowanie wewnętrzne,
- biały montaż,
- wykonanie elewacji,
- wykonanie instalacji odgromowej,
- zagospodarowanie terenu wokół budynku ( chodniki , ogrodzenie ),
- montaż elementów zabawowych, siłowni zewnętrznej oraz małej architektury,
- wytyczenie obiektów geodezyjnych i dozór geodezyjny wraz z pełną dokumentacją geodezyjną powykonawczą,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.

Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz technologię ich wykonania, wymagania materiałowe, projekty zagospodarowania terenu określone zostały w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo przedmiarach robót załączonych do SWZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.

Dostarczone przez zamawiającego przedmiary nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nich elementów potrzebnych do zrealizowania zadania.


Zakres zadania 2 przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę,
2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.

Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej.

Zakres robót obejmuje m.in:

• prace projektowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
• budowę drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku 700 m o szerokości ok. 3,5 m,
• budowę oświetlenia drogowego na odcinku 700 m (ok. 20 słupów),
• wykonanie oświetlenia płyty boiska sportowego (6 masztów o wys. 14,0 m),
• montaż elektronicznej tablicy wyników o pow. ok. 1,0 m2,
• montaż lamp solarnych,
• montaż elementów małej architektury,
• wytyczenie obiektów geodezyjnych i dozór geodezyjny wraz z pełną dokumentacją geodezyjną powykonawczą.

Zamawiający nie posiada żadnych materiałów, które mogły by być użyte przy realizacji tego zadania.

Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia będą wykonywały prace budowlano- montażowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, kierujących budową z wymaganiami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną oraz dostawców materiałów budowlanych.
2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SWZ.
3) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
4) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2259086,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2963070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2259086,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.D.W. Mikołajczyk Artur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281842817

7.3.3) Ulica: Leśna

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2259086,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.