Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067029/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096139 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla dzieci z jeleniogórskich przedszkoli w ramach projektu pn: "Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla dzieci z jeleniogórskich przedszkoli w ramach projektu pn: "Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d4b71f-bed5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008694/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla jeleniogórskich przedszkoli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067029/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183466,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115200,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznychdla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
CZĘŚĆ I: Zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych (64 godziny);
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19
Oś priorytetowa:10 Edukacja
Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej
Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ
Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf
Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 10666,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznychdla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
CZĘŚĆ II: Zajęcia z Muzykoterapii (384 godziny);
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19
Oś priorytetowa:10 Edukacja
Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej
Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ
Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf
Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 57600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznychdla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
CZĘŚĆ III: Zajęcia z Dogoterapii (192 godziny);
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19
Oś priorytetowa:10 Edukacja
Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej
Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ
Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf
Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 38400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć terapeutycznychdla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich, których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
Zamówienie podzielone jest na 4 (cztery) części.
CZĘŚĆ IV: Zajęcia z Dogoterapii dla wychowanków Przedszkola Specjalnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (384 godziny);
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Jeleniogórskie przedszkola gwarancją wysokiej jakości edukacji dzieci niepełnosprawnych’’, Nr projektu:RPDS.10.01.03-02-0002/19
Oś priorytetowa:10 Edukacja
Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej
Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ
Wytyczne projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego są dostępne są pod linkiem: http://rpo.dolnyslask.pl/wp-content/uploads/2018/10/Angażowanie-personelu-w-projektach-edukacyjnych-EFS.pdf
Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 76800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części I zamówienia nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w zakresie części II zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37824,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska nr 1 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37824,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska nr 1 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-272021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- KPN/13/2024 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule "zaprojektuj - wybuduj - wyposaż"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont odcinków drogi powiatowej (dawna DW366)" - w ramach zadania opisanego w OPZ.
- KPN/12/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń w formie stacjonarnej i szkoleń realizowanych w formie online dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
- Organizacja i realizacja usług szkoleniowych oraz prowadzenie zajęć z coachingu, doradztwa zawodowego oraz psychologicznego
- Usługi szkoleniowe dla pracowników dydaktycznych PANS w Chełmie w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Przeprowadzenie szkolenia w formule online z zakresu RODO w Administracji Publicznej
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.