Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00016156/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.ossas@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35878c21-9012-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku: 1. Rurki intubacyjne z mankietem – 800 szt.; 2. Rurki intubacyjne z mankietem – 500 szt.; 3. Rurki intubacyjne zbrojone z prowadnicą w środku – 350 szt.; 4. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym – 80 szt.; 5. Rurka tracheostomijna bez mankietu – 130 szt.; 6. Rurka tracheostomijna z mankietem ze stałym szyldem – 130 szt.; 7. Rurka tracheostomijna z odsysaniem znad mankietu – 100 szt.; 8. Rurka tracheostomijna – 50 szt.; 9. Prowadnica do ukształtowania rurek intubacyjnych – 350 szt.; 10. Prowadnica jednorazowego użytku do trudnych intubacji – 30 szt.; 11. Prowadnica jednorazowego użytku do trudnych intubacji – 100 szt.; 12. Prowadnica do wymiany rurek intubacyjnych – 20 szt.; 13. Prowadnica do wymiany rurek intubacyjnych – 20 szt.; 14. Rurka ustno - gardłowa Guedel – 1 500 szt.; 15. Łącznik 15 mm do rurek intubacyjnych – 200 szt.; 16. Dren prosty – 1 000 szt.; 17. Dren prosty – 5 szt.; 18. Cewniki do kontrolowanego odsysania górnych dróg oddechowych – 70 000 szt.; 19. Zgłębnik żołądkowy jednorazowy – 1 000 szt.; 20. Zatyczki do sond – 500 szt.; 21. Rurki rozdzielno – oskrzelowe lewostronne – 1 800 szt.; 22. Rurki rozdzielno – oskrzelowe prawostronne – 1 300 szt.; 23. Łącznik podwójnie obrotowy – 1 800 szt.; 24. Łącznik do rurek rozdzielno - oskrzelowych jednorazowy – 3 000 szt.; 25. Maski krtaniowe jednorazowego użytku – 50 szt.; 26. Łączniki do drenów proste – 5 000 szt.; 27. Łączniki do drenów redukcyjne – 200 szt.; 28. Łączniki do drenów redukcyjne – 300 szt.; 29. Łącznik uniwersalny do drenów – 2 000 szt.; 30. Łącznik uniwersalny do drenów – 1 500 szt.; 31. Łączniki do drenów Y – 200 szt.; 32. Łącznik Y uniwersalny do drenów – 700 szt.; 33. Łącznik do drenów tlenowych uniwersalny – 300 szt.; 34. Korek dekaniulacyjny – 200 szt.; 35. Rurka intubacyjna z odsysaniem znad mankietu – 100 szt.; 36. Rurka z ruchomym szyldem – 80 szt.; 37. Rurki intubacyjne kształtowe – 30 szt.; 38. Rurki intubacyjne kształtowe z mankietem – 30 szt.; 39. Rurka tracheostomijna z mankietem – 100 szt.; 40. Rurka tracheostomijna bez mankietu – 500 szt.; 41. Rurka nosowo-gardłowa – 20 szt.; 42. Rurki tracheostomijne typu KAN – 50 szt.; 43. Rurki tracheostomijne typu KAN – 50 szt.; 44. Rurki tracheostomijne typu KAN – 50 szt.; 45. Rurki tracheostomijne typu KAN – 120 szt.; 46. Przedłużacz o dł 60cm – 200 szt.; 47. Rurki Hegara – 100 szt.; 48. Rurki rozdzielno – oskrzelowe – 50 szt.; 49. Rurki do mikrochirurgii krtani – 30 szt.; 50. Rurka tracheostomijna zbrojona – 50 szt.; 51. Rurki rozdzielno – oskrzelowe – 30 szt.; 52. Rurki rozdzielno – oskrzelowe jednokanałowe – 30 szt.; 53. Cewnik do odsysania z górnych dróg oddechowych – 800 szt.; 54. Rurka tracheostomijna z ruchomym szyldem – 50 szt.; 55. Rurki rozdzielno – oskrzelowe lewostronne – 20 szt.; 56. Rurki rozdzielno – oskrzelowe prawostronne – 20 szt.; 57. Rurka tracheostomijna zbrojona – 20 szt.; 58. Rurka intubacyjna bez mankietu – 50 szt.; 59. Opaska do rurki tracheostomijnej – 600 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141200-2 - Cewniki
33141640-8 - Dreny
33140000-3 - Materiały medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794666,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794666,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794666,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUMI Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012024132
7.3.3) Ulica: Drobiarska 35
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SUMI SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"SUMI SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794666,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Dostawy implantów i instrumentów stomatologicznych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Dostawy: zestawów do zamykania nieprawidłowej komunikacji wewnątrzsercowej do ubytków typu: PFO, ASD II, cewników prowadzących do angioplastyki wieńcowej z dostępu promieniowego bez użycia ...
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.