eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Kompleksowa organizacja szkoleń dla kandydatów na Energetyków Gminnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja szkoleń dla kandydatów na Energetyków Gminnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 081 44 16 505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.teleon@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja szkoleń dla kandydatów na Energetyków Gminnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5cd30dd-670c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001194/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Kompleksowa organizacja szkoleń, warsztatów i innego rodzaju spotkań o charakterze edukacyjnym dla potencjalnych beneficjentów oraz beneficjentów, kompleksowa organizacja spotkań w tym grup roboczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze europejskie - Infrastruktura i Środowisko Fundusz Spójności, Projekt pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” w ramach poddziałania 1.3.3 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334012/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.79.2021.AKL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62374 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie kompleksowej usługi organizacji szkolenia polegającej na wynajmie sali wraz
z niezbędnym wyposażeniem technicznym, świadczenie usługi hotelowej i świadczenie usługi gastronomicznej.

Zorganizowanie szkolenia dla 65 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz 6-ciu osób szkolących polegającego na świadczeniu usługi wynajmu sali wraz
z niezbędnym wyposażeniem technicznym z zachowaniem obowiązujących w danym czasie zasad sanitarnych do przeprowadzenia szkolenia; świadczeniu usługi hotelowej
i gastronomicznej w Lublinie z możliwością dojazdu komunikacją miejską. Szkolenia odbywać się będą w 2-ch grupach szkoleniowych. Szkolenie dla każdej grupy szkoleniowej realizowane będzie w 3-ch blokach po 2 dni (łącznie 6 dni szkoleniowych dla jednej grupy) w godzinach 9.00-15.00. W każdym bloku szkoleniowym zapewnienie noclegów w pokojach hotelowych dla ok. 40% uczestników szkolenia. Rozpoczęcie szkolenia dla pierwszej grupy nastąpi
w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin rozpoczęcia szkolenia
i harmonogram dla każdej z grup na podstawie ustaleń z Zamawiającym. Termin zakończenia szkoleń 10 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Zamówienie powinno zostać wykonane zgodnie z wymogami określonymi poniżej:
1) Czas realizacji:
Rozpoczęcie do 21 dni od dnia podpisania umowy, zakończenie 10 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Miejsce szkoleń: Lublin,
2) Rodzaj wydarzenia: szkolenie.
3) Łączna liczba szkoleń: 2 szkolenia.
4) Czas jednego szkolenia: 6 dni szkoleniowe – w rozbiciu na 3 bloki 2-dniowe. Każdy blok szkoleniowy realizowany w ciągu jednego tygodnia.
5) Liczba uczestników szkolenia łącznie 65 osób (w równomiernym rozbiciu uczestników na 2 grupy) oraz 6 osób szkolących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49260 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87140 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53180 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun & More Spółka z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613

7.3.3) Ulica: Madalińskiego

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.