eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wyk. dok. projektowej i spec. technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dot. zad. inwestycyjnego . pn "Budowa ul. Kamiennej wraz z infrastrukturą drogową" w Dzierżoniowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094860 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. dok. projektowej i spec. technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dot. zad. inwestycyjnego . pn „Budowa ul. Kamiennej wraz z infrastrukturą drogową" w Dzierżoniowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48746450882

1.5.8.) Numer faksu: +48746450882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. dok. projektowej i spec. technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dot. zad. inwestycyjnego . pn „Budowa ul. Kamiennej wraz z infrastrukturą drogową" w Dzierżoniowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f05574f6-9b60-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001996/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Budowa ul. Kamiennej wraz z infrastrukturą drogową - prace projektowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031339/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-P.271.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72280,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących budowy infrastruktury drogowej o długości ok. 420m, na działce nr 1050/41, obręb Nowe Miasto w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Kamiennej wraz z infrastrukturą drogową” w Dzierżoniowie.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:
1) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r.
z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz.U.
z 2013r., poz.1129), w zakresie branż: drogowej, sanitarnej – kanalizacja deszczowa – odwodnienie drogi i elektrycznej – budowa oświetlenia;
2) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej
z dnia 2 marca 1999r. (tj. Dz u. z 2016r., poz. 124 z póź. zm.) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;
W przypadku udokumentowania braku możliwości uzyskania parametrów zgodnych
z w/w rozporządzeniem należy uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w trybie art. 9 ustawy Prawo Budowlane. Postanowienie na odstępstwo należy uzyskać od właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej;
3) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dni 23 września 2003r. (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania dokumentacji projektowej;
4) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020, poz. 1609);
5) zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn zm.), gdyż opracowana przez Wykonawcę dokumentacja będzie stanowiła część opisu przedmiotu zamówienia w zamówieniu publicznym na roboty budowlane;
6) zgodnie ze wszystkimi pozostałymi przepisami szczegółowymi mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania dokumentacji projektowej, w tym z prawem budowlanym;
oraz wykonanie:
7) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389) z podziałem na branże.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) uzyskanie zgody od właściwego organu na realizację robót, oraz wszelkich innych decyzji wymaganych prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym ZUD. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia materiałów oraz udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o wydanie zgody/decyzji na realizację robót i w trakcie postępowania;
2) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań (w tym opinii
i ekspertyz) wymaganych obowiązującym prawem warunkujących uzyskanie zgody na realizację robót;
3) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych dla potrzeb wykonania projektu;
4) uzyskanie z Wydziału Gospodarki Nieruchomości i Architektury wypisu
i wyrysu z Miejskiego Planu Zagospodarowania Przestrzennego;
5) uzyskanie mapy sytuacyjno – wysokościowej dla celów projektowych;
6) uzyskanie warunków przyłączenia oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej;
7) usunięcie kolizji z urządzeniami i sieciami podziemnymi w tym ich regulacja do projektowanych rzędnych nawierzchni.
8) w przypadku kolizji z krzewami, drzewami uzyskanie zgody na ich wycinkę.
Zamawiający dla potrzeb opracowania dokumentacji projektowej udostępnia aktualną dla projektowanej ulicy Kamiennej tymczasową i docelową organizację ruchu ( stanowiącą załącznik nr 14 do SWZ).
4. Zakres rzeczowy projektu budowlanego obejmuje w szczególności:
1) budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej;
2) budowę po prawej stronie drogi chodnika od wjazdu z ul. Armii Krajowej
o szerokości min. 2m (między obrzeżami), o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę po lewej stronie drogi od wjazdu z ul. Armii Krajowej ciągu pieszo-rowerowy, o nawierzchni z kostki betonowej ;
4) budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z odgałęzieniami do granicy pasa drogowego dla potrzeb przyłączenia posesji właścicieli nieruchomości;
5) budowę zjazdów do posesji w granicy pasa drogowego;
6) budowę kanału technologicznego w pasie drogowym budowanej drogi;
7) budowę oświetlenia ulicznego z okablowaniem. Oprawy oświetleniowe typu LED;
8) roboty budowlane związane z połączeniem projektowanej ulicy, chodnika i ciągu pieszo-rowerowego z istniejącymi sąsiadującymi ulicami, chodnikami, zjazdami itp. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie itp. (np.: odkrycie fundamentów ogrodzeń w związku z obniżeniem rzędnej ulicy, chodnika, ciągu pieszo-rowerowego). Rzędne zaprojektowanej ulicy dostosować do rzędnych sąsiednich dróg, zjazdów, itp.
9) usunięcie kolizji z urządzeniami i sieciami podziemnymi, w tym ich regulacja lub przebudowa do projektowanych rzędnych nawierzchni (np. zasuw, zaworów, studni, hydrantów POPŻ itp., znajdujących się w pasie realizowanej nawierzchni). Wykonawca zobowiązany jest otrzymać akceptację Zamawiającego dla uzyskanych uzgodnień i opinii innych instytucji;
10) zagospodarowanie przyległych terenów zielonych.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia nie dotyczy budowy trzech sięgaczy (mapa sytuacyjna znajduje się w załączniku nr 13 do SWZ) oraz wykonania tymczasowej i stałej organizacji ruchu.
Prace projektowe należy wykonać z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
5. Zamawiający informuje, że obszar objęty zamówieniem znajduje się w planie zagospodarowania przestrzennego pod symbolami 1MN, 2MN, 3MN.
6. Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej
w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu:
1) projekt budowlany w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny - 5 egzemplarzy;
2) projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy;
3) przedmiar robót - 2 egzemplarze, z podziałem na branże;
4) kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze, z podziałem na branże;
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egzemplarzy.
7. Załączniki formalno-prawne, w tym decyzje, opinie, uzgodnienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w oryginałach. Ponadto należy przekazać Zamawiającemu w/w dokumentację w formie elektronicznej PDF, w jednym egzemplarzu (1 płyta CD), która będzie zgodna z formą papierową w/w opracowań.
8. Wspólny Słownik Zamówień: 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na przedmiot zamówienia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, zaś kończy się z upływem ostatniego dnia 60 miesiąca licząc od dnia dokonania odbioru przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36285 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "INŻBUD" Tomasz Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851030778

7.3.3) Ulica: ul. Radkowska 61 a

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-402

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36285 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.