Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00336802/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00026337/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych w m. Sławęcin i Ogorzeliny oraz na odc. Ogorzeliny – Sławęcin i Ogorzeliny – gr. powiatu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 39 66 501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych w m. Sławęcin i Ogorzeliny oraz na odc. Ogorzeliny – Sławęcin i Ogorzeliny – gr. powiatu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43eab0d8-6896-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000685/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych w m. Sławęcin i Ogorzeliny oraz na odc. Ogorzeliny – Sławęcin i Ogorzeliny – gr. powiatu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336802/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13552876,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych w m. Sławęcin i Ogorzeliny oraz na odc. Ogorzeliny – Sławęcin i Ogorzeliny – gr. powiatu
Zadanie jest realizowane przy dofinansowaniu w ramach RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SWZ, Dokumentacji projektowej oraz Projektowanych Postanowieniach Umownych stanowiących załącznik do SWZ.
Rozbudowa i przebudowa dróg obejmuje następujące odcinki dróg:
I. Ogorzeliny – Jerzmionki
DP 2638G od km 0+000 do km 2+258,80
DP 2644G od km 8+064,79 do km 8+391,75
Dokumentacja projektowej wykonana przez Tebodin Poland sp. z o.o. oraz dokumentacja zamienna opracowanym przez Pracownia Projektową „S KONCEPT” Karol Seroka, Bytów. Pozostały zakres objęty dokumentacją projektową został zrealizowany w 2021 roku.
II. Ul. Sławęcińska
DP 2638G w miejscowości Ogorzeliny, ul. Sławęcińska od km 0+000 do km 0+655,47 km
Dokumentacja projektowa wykonana przez „Zakład Produkcyjno – Usługowy – Handlowy „DRO – BUD”.
III. Sławęcin – Ogorzeliny
DP 2638G Ogorzeliny – Sławęcin od km 2+997,27 do km 6+267,15
DP 2645G Sławęcin – Lichnowy od km 9+717 do km 10+264,71
DP 2647G Sławęcin – Obrowo od km 0+000 do km 0+044,79
Dokumentacja projektowa wykonana przez SPILUK Projekt Łukasz Śpica.
1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa dróg powiatowych położonych w południowej części powiatu chojnickiego. Obejmuje m.in. poszerzenie do min. 6 m i wzmocnienie nawierzchni jezdni, budowę ciągu pieszo – rowerowego, ścieżki rowerowej lub chodnika, przebudowę skrzyżowań i zjazdów, zatoki autobusowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej.
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy.
3. Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny.
4. Na czas realizacji inwestycji Wykonawca sporządzi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu projekt musi być zaopiniowany w odpowiednich jednostkach samorządowych i policji.
5. Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo - złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego.
6. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, oraz załącznikach do niej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
7. Wykonawca w okresie zimowym jest odpowiedzialny za zimowe utrzymanie dróg w obrębie prowadzonej inwestycji.
8. Oznakowanie pionowe z demontażu do przekazania Inwestorowi.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych w m. Sławęcin i Ogorzeliny oraz na odc. Ogorzeliny – Sławęcin i Ogorzeliny – gr. powiatu
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zal. Nr 1 do opisu, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki nr 7 do SWZ.
O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej , specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego
w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18467929,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18467929,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18467929,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA MARBRUK ,SP. Z O.O. SP.K.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555 208 37 36
7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 1
7.3.4) Miejscowość: CHARZYKOWY
7.3.5) Kod pocztowy: 89-606
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża sanitarna ok.13% nieznany na etapie postępowania
Branża kolejowa ok. 1,5% nieznany na etapie postępowania
Branża drogowa ok. 25% nieznany na etapie postepowania
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18467929,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Przebudowa placu zabaw w Parku Tysiąclecia w Chojnicach na działce o nr ewid. 1752/153
- Sukcesywna dostawa 800 sztuk drzew na terenie miasta Chojnice
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2628G na odcinku Chojniczki - Jarcewo.
- Opracowanie planu ogólnego gminy Chojnice
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- "Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
- Przebudowa skweru im. Arcybiskupa Józefa Życińskiego w Lublinie na dz. nr 2/2, 3/8, 1/5 obr. 41, ark. 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.