eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrowie › Termomodernizacja budynku Przedszkola w Sypniewie przy ul. Mickiewicza



Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przedszkola w Sypniewie przy ul. Mickiewicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Przedszkola w Sypniewie przy ul. Mickiewicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa375a6c-8a6e-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002218/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynku Przedszkola w Syoniewie przy ul. Mickiewicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GŁÓWNY BUDYNEK PRZEDSZKOLA:
Wymiana pokrycia dachowego z dachówki cementowej karpiówki na dachówkę ceramiczną typ karpiówka wraz z ociepleniem z wełny mineralnej o grubości 20 cm, wymiana instalacji odgromowej, wymiana systemu odwodnienia, wymiana opierzeń i obróbek blacharskich, wymiana dwóch okien w części piętra wymiana drzwi wewnętrznych zgodnie z częścią rysunkową
DOBUDOWANY BUDYNEK ( OD STRONY POŁUDNIOWEJ):
Wymiana pokrycia dachowego z blachy trapezowej na warstwową płytę termoizolacyjną Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody „lekkiej-mokrej”. Jako materiał izolujący zastosowano styropian grafitowy fasadowy EPS 033 o grubości 12 cm, zabezpieczony tynkiem, cokół – płytki klinkierowe, wykonanie elewacji budynku poprzez nową malaturę wymiana instalacji odgromowej, wymiana systemu odwodnienia, wymiana opierzeń i obróbek blacharskich, wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem do budynku, wymiana drzwi zewnętrznych i powiększenie otworu pod te drzwi z 90 cm na 100 cm skrzydło wraz z montażem nadproża, lokalizacja zbiornika na gaz płynny LPG zgodnie z projektem branżowym
Branża sanitarna:
W budynku objętym opracowaniem znajdują się istniejące instalacje sanitarne. Instalacja wodociągowa, którą poza podłączeniem kotła i odłączeniem zlewozmywaku należy pozostawić bez zmian. Instalację kanalizacyjną, w której zmiana polega na odłączeniu zlewozmywaka i podłączeniu do jego odpływu odpływy skroplin z kotła gazowego kondensacyjnego. Istniejącą instalację c.w.u. należy pozostawić bez zmian przy czym zmienione zostanie przyłącze do zasobnika c.w.u. od strony instalacji grzewczej. W budynku w pomieszczeniach kuchennych znajduje się instalacja wentylacyjna do której należy zgodnie z projektem instalacji c.o. doprowadzić nowe przyłącze. Istniejąca instalację c.o. należy zdemontować w całości i wykonać nową zgodnie z projektem. Ponadto do budynku zostanie przyłączona instalacja gazowa na gaz płynny LPG zasilana propanem. Zbiornik na gaz ulokowany na działce inwestora zgodnie z projektem zagospodarowania działki.
Branża elektryczna:
Projekt swym zakresem obejmuje instalacje oświetlenia, gniazd, wypustów przyłączeniowych,
instalacji odgromowej i uziemiającej.

Zamówienie obejmuje także prace dotyczące zagospodarowania terenu.


(Szczegółowy zakres przedsięwzięcia w projekcie oraz pozostałych załącznikach do przetargu)

• UWAGA! Przed przystąpieniem do przetargu konieczna jest wizja lokalna! (Wizja musi być przeprowadzona w towarzystwie pracownika Urzędu GiM Jastrowie po wcześniejszym ustaleniu godziny spotkania. Oferty bez potwierdzonej wizji lokalnej zostaną odrzucone)
• Kolory/kształty/wzory elementów wykończeniowych wewnętrznych oraz elewacji itp. do uzgodnienia w Zamawiającym
• Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy w odpowiednim organie administracji budowlanej
• Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie zamówienia w zgodzie z treścią zapytania ofertowego oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i użytkowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, na Wykonawcy ciąży obowiązek każdorazowego przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów, stwierdzających, że proponowane materiały, dostawy i technologia zamienne spełniają (nie są gorsze) warunki/parametry techniczne i użytkowe zawarte w dokumentacji postępowania. Obowiązek udowodnienia równoważności powiązań technicznych i użytkowych leży wyłącznie po stronie Wykonawcy. We wszystkich przypadkach wymagania techniczne mają pierwszeństwo przed standardami producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 692340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1156465,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWO -HANDLOWY ZBIGNIEW SZYDŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 767 167 38 24

7.3.4) Miejscowość: 64-915 JASTROWIE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.