eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej - ETAP III



Ogłoszenie z dnia 2024-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bd3bfdd-53ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd3bfdd-53ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035479/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej - Etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429191

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/IX/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
1) W zakresie części pierwszej zamówienia:
Wykonanie ekspertyzy w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na dwóch obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Szkoła Podstawowa nr 92 – os. Strusia 19, 31-810 Kraków
• Górski Ośrodek Szkolno-Wypoczynkowy "Pod Durbaszką" - Pod Homolami 4, 34-460 Jaworki
UWAGA! Do ośrodka „Pod Durbaszką” nie ma możliwości dojazdu samochodem. Pieszo z parkingu Homole najkrótsza droga około 1h.


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 17766,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
2) W zakresie części drugiej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na pięciu obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Miejski Dzienny Dom Pomocy Społecznej Nr 7 – os. Szkolne 20, 31-977 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 - os. Oświecenia 30, 31-636 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 85 - os. Złotego Wieku 4, 31-615 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 104 - os. Wysokie 7, 31-819 Kraków
• Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy pn. "Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych" - ul. Spadochroniarzy 1, 31-455 Kraków


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 44416,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
3) W zakresie części trzeciej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na pięciu obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Szkoła Podstawowa nr 41 - ul. Erazma Jerzmanowskiego 6, 30-836 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11 - ul. Aleksandry 19, 30-837 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11 - ul. Aleksandry 17, 30-837 Kraków
• Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących im. Janusza Korczaka w Krakowie - ul. Grochowa 19, 30-731 Kraków
• Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Krakowie – ul. Grochowa 21, 30-731 Kraków


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 44416,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
4) W zakresie części czwartej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na pięciu obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Szkoła Podstawowa Nr 149 - ul. Franciszka Bujaka 15, 30-611 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 114 - ul. Łąkowa 31, 31-443 Kraków
• Przedszkole Samorządowe nr 6 - ul. Franciszka Bujaka 17, 30-611 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Krakowie - ul. Księdza Franciszka Blachnickiego 1, 31-535 Kraków
• Zespół Szkół Elektrycznych nr 1 im. Powstańców Śląskich w Krakowie - ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 49, 30-644 Kraków


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 44416,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
5) W zakresie części piątej zamówienia:
Wykonanie ekspertyzy w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na pięciu obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 16 - ul. Józefa Mackiewicza 15, 31-214 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 138 - ul. Kazimierza Wierzyńskiego 3, 30-198 Kraków
• Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 - ul. Na Błonie 15B, 30-147 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 - ul. Porzeczkowa 3, 31-234 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 - ul. Dożynkowa 25, 31-234 Kraków


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 44416,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8917,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24354,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Inżynierska Czesław Hodurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350187310

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 20

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24354,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22632,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66469,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66469,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Inżynierska Czesław Hodurek (

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350187310

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 20

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66469,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16482,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Inżynierska Czesław Hodurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350187310

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 20

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52496,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52496,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Inżynierska Czesław Hodurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350187310

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 20

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52496,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14514,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Inżynierska Czesław Hodurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350187310

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 20

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.