eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warta › Termomodernizacja budynku szkolnego w Warcie, ul. Koźmińska



Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku szkolnego w Warcie, ul. Koźmińska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Władysława Stanisława Reymonta 1

1.5.2.) Miejscowość: Warta

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-290

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gimwarta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminawarta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gimwarta.logintrade.net/rejestracja/ustawowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku szkolnego w Warcie, ul. Koźmińska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2bacf22-7f47-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032244/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku szkolnego w Warcie przy ulicy Koźmińska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.271.1.2022.Zp

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku szkolnego w Warcie, ul. Koźmińska.
3.2 Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj.
3.3 Budynek Szkoły Podstawowej znajduje się w Warcie przy ul. Koźmińskiej 11 na działce nr geod. 91.
3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.4.1 Opracowania wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
3.4.2 Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów, pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
3.4.3 Uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej lub mapy do celów projektowych, je-żeli będzie to wymagalne.
3.4.4 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji budowlano-wykonawczej:
3.4.4.1 projektu budowlanego w 4 egzemplarzach w wersji drukowanej obejmującego projekt zagospodarowania placu budowy na okres realizacji poszczególnych etapów robót z uwzględnieniem potrzeb użytkowania obiektu, projektu architektoniczno-budowlanego docieplenia i wymiany stolarki, projektu budowlanego instalacji elektrycznej i odgromowej, projektu instalacji PV, projektu regulacji instalacji grzewczej. (Szczegółowe wytyczne opracowania dokumentacji projektowej i robót budowlanych znajdują się w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ),
3.4.4.2 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz.,
3.4.4.3 wersję elektroniczną wszystkich opracowań w formacie zamkniętym w 1 egz.
3.4.5 Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zastrzega sobie prawo do jej zatwierdzenia przed złożeniem jej do właściwego organu lub przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych;
3.4.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania aktualnej inwentaryzacji budynku.
3.4.7 Dokumentacja winna obejmować również te elementy, które nie są bezpośrednio związane z planowanymi do wykonania robotami budowlano-instalacyjnymi, a są niezbędne dla spełnienia wymagań obowiązujących przepisów w tym p-poż, bezpieczeństwa przebywania ludzi i warunków higieniczno-sanitarnych.
3.4.8 Sporządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie BIOZ.
3.4.9 Sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.
3.4.10 Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
3.5 Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ, obejmująca program funkcjonalno-użytkowy oraz załącznik nr 11 do SWZ audyt energetyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261910-6 - Naprawa dachów

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1447700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2677710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1447700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLANKO Damian Tyburski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735

7.3.3) Ulica: Wodna 17

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1447700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.