Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00009966/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2024 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIASNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1a
1.5.2.) Miejscowość: Ciasna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-793
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ciasna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ciasna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2024 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c83f28c-aaf3-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043418/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Ciasna 2022 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.SK.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego) na terenie Gminy Ciasna. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu staje się po zawarciu umowy Operatorem w rozumieniu przepisów Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. 2022 poz. 1343 z późn. zm.).2. Usługi przewozowe będą realizowane według rozkładów jazdy opracowanych przez Wykonawcę.
3. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu rozkład jazdy.
4. Emitentem biletów dla pasażerów korzystających z usług realizowanych przez Wykonawcę będzie Wykonawca.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przewozu osobom korzystającym z linii komunikacyjnych objętych przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia do maksymalnie 60 min (włącznie) komunikacji zastępczej w przypadkach awaryjnych i zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z zapewnieniem komunikacji zastępczej oraz przedstawiania wyciągu z GPS.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w szczególności skutkujących naruszeniem zdrowia lub utratą życia pasażera lub innego uczestnika zdarzenia.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec przewożonych osób oraz osób trzecich.
9. W celu sporządzenia prawidłowej oferty cenowej należy zapoznać się z trasą i dostosować autobus do panujących warunków terenowych.
10. Schemat linii stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
1) Część 1 – Trasa nr TC1: Dla trasy nr TC1: Wędzina – Glinica przez: Sieraków Śląski, Jeżowa, Dzielna, Ciasna, Zborowskie,
Zamawiający przewiduje 7 kursów dziennie (przez kurs należy rozumieć: jako kurs z Wędziny do Glinicy oraz kurs powrotny z Glinicy do Wędziny, tj. Wędzina – Glinica - Wędzina) od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, które reguluje art. 1 Ustawy o dniach wolnych
od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1920). Szacunkowa ilość dni, w których świadczone będą usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla trasy to 251 dni roboczych. Szacunkowa łączna wielkość pracy eksploatacyjnej wyrażonej w wozokilometrach wyniesie 126 303,20. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości wozokilometrów ±15%.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części nr 1: od dnia zawarcia umowy, do dnia 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 328126,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego) na terenie Gminy Ciasna. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu staje się po zawarciu umowy Operatorem w rozumieniu przepisów Ustawy o Publicznym Transporcie Zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. 2022 poz. 1343 z późn. zm.).2. Usługi przewozowe będą realizowane według rozkładów jazdy opracowanych przez Wykonawcę.
3. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu rozkład jazdy.
4. Emitentem biletów dla pasażerów korzystających z usług realizowanych przez Wykonawcę będzie Wykonawca.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przewozu osobom korzystającym z linii komunikacyjnych objętych przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia do maksymalnie 60 min (włącznie) komunikacji zastępczej w przypadkach awaryjnych i zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z zapewnieniem komunikacji zastępczej oraz przedstawiania wyciągu z GPS.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w szczególności skutkujących naruszeniem zdrowia lub utratą życia pasażera lub innego uczestnika zdarzenia.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec przewożonych osób oraz osób trzecich.
9. W celu sporządzenia prawidłowej oferty cenowej należy zapoznać się z trasą i dostosować autobus do panujących warunków terenowych.
10. Schemat linii stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) Część 2 – Trasa nr TC2 : Panoszów – Glinica przez: Sieraków Śląski, Molna, Ciasna
Dla trasy nr TC2, Zamawiający przewiduje 7 kursów dziennie (przez kurs należy rozumieć: jako kurs z Panoszowa do Glinicy oraz kurs powrotny z Glinicy do Panoszowa, tj. Panoszów – Glinica - Panoszów) od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, które reguluje art. 1 Ustawy o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1920). Szacunkowa ilość dni w których świadczone będą usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla trasy to 251 dni roboczych.
Szacunkowa łączna wielkość pracy eksploatacyjnej wyrażonej w wozokilometrach wyniesie 67 468,80. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości wozokilometrów ±15%.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części nr 2: od dnia zawarcia umowy, do dnia 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 115831,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319547,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371331,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361227,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTOMIX ŁUKASZ JEZIOROWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761445066
7.3.3) Ulica: Kluczborska
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328126,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127516,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277971,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127516,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBERT OPARA Przewóz Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591839637
7.3.3) Ulica: Korczyn 138
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115831,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI CIASNA
- "Modernizacja obszaru zdegradowanego na terenie Gminy Ciasna w celu nadania funkcji turystyczno - rekreacyjnej. Etap 1"
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i wewnętrznej instalacji gazu w ramach zadania pn.Termomodernizacja budynków mieszkalnych położonych w Panoszowie przy ul. 1 Maja 21 ,23 oraz w Zborowskiem przy ul. Polnej 24 w ramach poddziałania POIŚ .07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.
więcej: przetargi CIASNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Dobrcz w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Kaliska w formie zakupu biletów miesięcznych na okres od 02 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r."
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Warta Bolesławiecka do placówek oświatowych w Bolesławcu w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej
- Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Barlinek, realizowany w oparciu o komunikację regularną - na podstawie biletów miesięcznych od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.
- Transport osób niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Myślenicach i w Dobczycach
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.