eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › ROZBUDOWA BAZY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 IM. M. KONOPNICKIEJ W EŁKU - ZAGOSPODAROWANIE TERENU 2 ETAP (WYKONANIE PLACU ZABAW I PARKINGU)



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092511 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA BAZY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 IM. M. KONOPNICKIEJ W EŁKU – ZAGOSPODAROWANIE TERENU 2 ETAP (WYKONANIE PLACU ZABAW I PARKINGU)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA BAZY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 IM. M. KONOPNICKIEJ W EŁKU – ZAGOSPODAROWANIE TERENU 2 ETAP (WYKONANIE PLACU ZABAW I PARKINGU)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf3a5fa7-b953-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000052/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozbudowa bazy Szkoły Podstawowej nr 5 os. Jeziorna - zagospodarowanie terenu - parking i plac zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060388/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 662077,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw oraz parkingu przy budynku szkoły w ramach rozbudowy bazy Szkoły Podstawowej nr 5 im. M. Konopnickiej w Ełku.
Prace będą prowadzone równolegle z pracami budowlanymi związanymi z realizacją obiektu i zagospodarowaniem terenu wokół obiektu.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych,
b) Wykonanie placu zabaw, w tym:
• Wykonanie drenażu z rur drenarskich DN100 w oplocie oraz dwie studnie chłonne betonowe DN1500 z kinetami, pierścieniami odciążającymi i włazami kanalizacyjnymi o wysokości 3m,
• Ustawienie obrzeży betonowych o przekroju 6x20cm wokół nawierzchni poliuretanowej na ławie betonowej,
• Wykonanie podbudowy kruszywowej,
• Montaż urządzeń z demontażu (wymiana uszkodzonych łożysk w urządzeniach, uzupełnienie śrub montażowych),
• Wykonanie nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 315m2. Nawierzchnia dwuwarstwowa o grubości minimum 70mm (wysokość upadku HIC minimum 2m) warstwa górna z EPDM o grubości 10mm, warstwa dolna z SBR o grubości 60mm, atest higieniczny,
c) Wykonanie schodów i rampy dla osób niepełnosprawnych,
d) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw o długości 75mb i wysokości 1,50cm w tym:
• Ogrodzenie systemowe typu 2D o prętach 8x6x8mm ocynkowane i malowane proszkowo RAL 6005 wysokości 143cm. Trzy mocowania panelu na wysokości.
• Słupki ocynkowane i malowane proszkowo RAL 6005 z RK 60x40x3mm w rozstawie maksymalnie 250cm.
• Ustawienie obrzeży betonowych o przekroju 8x30cm pomiędzy słupkami na ławie betonowej.
e) Wykonanie certyfikacji placu zabaw przez jednostki zewnętrzne na zgodność z normą PN-EN 1176:2009,
f) Deniwelacja istniejącego terenu do rzędnych projektowych z dostarczonego materiału,
g) Wykonanie parkingu i dojazdów z płyt ażurowych gr. 12cm i kostki betonowej gr. 8cm szarej,
h) Wykonanie dojść pieszych z kostki betonowej grafitowej gr. 6cm,
i) Oznakowanie dwóch miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych,
j) Wykonanie trawników dywanowych,
k) Uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach budowlanych,
l) Odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego,
m) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach:
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- protokoły z przeprowadzonych prób po wykonaniu robót,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA:
Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza pozostałe elementy projektu.
W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlane, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.
1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
1.2.1. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
1.2.2. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
1.2.3. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
1.2.4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.

2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 814355,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 814355,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PRIBO-EPB” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481000086

7.3.3) Ulica: ul. Łukasiewicza 6

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 814355,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.