Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522752/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu sanitarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalnawrzesinie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8489261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportu sanitarnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7877957-8ecc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – transport sanitarny:Przedmiotem zamówienia, w zakresie części 1 jest:
a) Transport sanitarny z podstawową opieką medyczną „P”
Ilości szacunkowe: 20 wyjazdów na 12 miesięcy
Zakresem usługi jest wykonywanie transportów sanitarnych pacjentów wymagających podstawowej specjalistycznej opieki medycznej podczas wykonywania transportu. Transportowani pacjenci nie wymagają lekarskiej opieki medycznej podczas wykonywania transportu. Wykonawca jest zobowiązany do transportu chorego wraz z wniesieniem do miejsca docelowego.
b) Transport sanitarny bez opieki medycznej
Ilości szacunkowe: 1800 wyjazdów + 2000 km na 12 miesięcy
Zakresem usługi jest wykonywanie transportów sanitarnych bez opieki medycznej pacjentów niewymagających specjalistycznej opieki medycznej podczas wykonywania transportu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 301000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – transport sanitarny materiału biologicznego:Zakresem usługi jest wykonywanie transportu krwi, materiałów krwiopochodnych i materiału biologicznego pojazdem uprzywilejowanym
Ilości szacunkowe: 15000 km na 12 miesięcy
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, zostało złożonych 6 ofert.
Oferta wykonawcy Agamed Trans Adam Gulatowski Sp. Jawna została odrzucona, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie innych dokumentów, tj. pełnomocnictwa.
Oferty wykonawców BEP MEDICA S.A. oraz LOOK-TRANS Łukasz Krysa zostały odrzucone, ponieważ zostały złożone przez wykonawców (każdego z nich z osobna), którzy nie złożyli w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Pozostałe oferty, złożone w przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, w zakresie części wskazanej powyżej, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 301.000,00 PLN brutto.
Cena oferty kolejnej najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Falck Medycyna Sp. z o.o. to 306.600,00 PLN brutto.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, zostało złożonych 5 ofert.
Oferta wykonawcy Agamed Trans Adam Gulatowski Sp. Jawna została odrzucona, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie innych dokumentów, tj. pełnomocnictwa.
Ponadto do upływu wyznaczonego terminu na złożenie wyjaśnień, Wykonawca zarówno nie złożył wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny jak i nie zawnioskował do Zamawiającego o wydłużenie terminu na złożenie tych wyjaśnień. Wykonawca złożył wyjaśnienia po upływie wyznaczonego terminu, tj. w dniu 18 grudnia 2023 roku. Reasumując powyższe, odrzuceniu jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie.
Oferty wykonawców BEP MEDICA S.A. została odrzucona, ponieważ Wykonawca nie przedłożył dowodów, które uzasadniają podaną w ofercie cenę. Wykonawca nie przedłożył zarówno szczegółowego wyliczenia lub zestawienia kosztów, które potwierdziłyby, że zaoferowana cena nie zawiera znamion rażąco niskiej ceny. Odrzuceniu jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta Wykonawcy, jeżeli złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny. Reasumując powyższe, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Pozostałe oferty, złożone w przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, w zakresie części wskazanej powyżej, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 49.000,00 PLN brutto.
Cena oferty kolejnej najkorzystniejszej oferty, złożonej przez LOOK-TRANS Łukasz Krysa to 63.780,00 PLN brutto.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Konserwacja dachów budynków będących w administracji TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
- Wyposażenie budynku Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie przy ul. Gomulińskiego 4 w instalację fotowoltaiczną (2)
- Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych - nakładki (tu: wykonanie remontu drogi serwisowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 3145W Al. Krakowskiej w Sękocinie Nowym, dł. ok. 960 mb)
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
- Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa transportowa towaru powierzonego w obrocie krajowym i zagranicznym
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego dla Gminy Lutomiersk - ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM W ILOŚCI 2.000 TON.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi""
- Świadczenie usługi transportowej studentów w ramach zajęć praktycznych z przedmiotu Objazd krajowy przewidzianego planem studiów dla kierunku Turystyka Historyczna i Kulturowa
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.