eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Usł. szkoleniowe Część I Pracownik biurowy z obsługą urządzeń .. Część II Obsługa wózka jezdniowego Część III Obsługa urządzeń fiskalnych i komputera Część IV Magazynier z obsługą wózka jezdniowego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091404 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usł. szkoleniowe
Część I Pracownik biurowy z obsługą urządzeń ..
Część II Obsługa wózka jezdniowego
Część III Obsługa urządzeń fiskalnych i komputera
Część IV Magazynier z obsługą wózka jezdniowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W GNIEŹNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639696952

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 426 44 34

1.5.8.) Numer faksu: 61 426 11 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pupgniezno@gniezno.praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gniezno.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia oraz aktywizacja zawodowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usł. szkoleniowe
Część I Pracownik biurowy z obsługą urządzeń ..
Część II Obsługa wózka jezdniowego
Część III Obsługa urządzeń fiskalnych i komputera
Część IV Magazynier z obsługą wózka jezdniowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af2e237c-b3ae-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005209/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zamówienie na usługi szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych (szczegółowy zakres tematyczny okreśony na stonie internetowej Zamawiającego)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Szkolenia współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie gnieźnieńskim (V)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054990/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUP.IX/0.2605.1.2021.0

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118500,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Pracownik biurowy z obsługą urządzeń fiskalnych i komputera.
Liczba uczestników szkolenia: 20 – 24 osoby.
Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia:
- 180 godzin zegarowych zajęć, w tym 60 godzin zajęć z zakresu obsługi komputera przygotowujących do uzyskania certyfikatu ECDL BASE i 20 godzin zajęć z obsługi urządzeń fiskalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do części I

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Obsługa wózka jezdniowego.
Liczba uczestników szkolenia: 20 – 24 osoby.
Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia:
- min. 35 godzin zegarowych zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w formularzu ofertowym liczby godzin szkolenia z zakresu obsługi wózka jezdniowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do części II

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Obsługa urządzeń fiskalnych i komputera.
Liczba uczestników szkolenia: 30 - 33 osoby.
Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia:
- 120 godzin zegarowych zajęć.
W ramach ogólnej liczby godzin szkolenia należy uwzględnić:
a) 30 godzin z zakresu obsługi urządzeń fiskalnych, terminali kart płatniczych i innych urządzeń pomocniczych z czego min. 60% stanowić mają zajęcia praktyczne,
b) 30 godzin z zakresu wystawiania faktur i rachunków sprzedaży z czego min. 60% stanowić mają zajęcia praktyczne,
c) 60 godzin zajęć z zakresu obsługi komputera przygotowujących do uzyskania certyfikatu ECDL BASE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do części III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 42900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego.
Liczba uczestników szkolenia: 10 – 12 osób.
Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia:
- 180 godzin zegarowych zajęć, w tym min. 35 godzin zegarowych zajęć z zakresu obsługi wózka jezdniowego. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w formularzu ofertowym liczby godzin szkolenia z zakresu obsługi wózka jezdniowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do części IV

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO - TECH Gniezno Paweł Głowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841001384

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Żydowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-241

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-02 do 2021-10-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część II nie wpłynęła żadna oferta

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena zaproponowana przez Wykonawcę przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część IV nie wpłynęła żadna oferta

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.