eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › ZAGOSPODAROWANIE OTOCZENIA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH I WSPÓLNOTOWYCH" W RAMACH PROGRAMU PN. " REWITALIZACJA ŚRÓDMIEŚCIA W CZŁUCHOWIE"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090652 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE OTOCZENIA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH I WSPÓLNOTOWYCH” W RAMACH PROGRAMU PN. „ REWITALIZACJA ŚRÓDMIEŚCIA W CZŁUCHOWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Człuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48598342291

1.5.8.) Numer faksu: +488343272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czluchow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czluchow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE OTOCZENIA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH I WSPÓLNOTOWYCH” W RAMACH PROGRAMU PN. „ REWITALIZACJA ŚRÓDMIEŚCIA W CZŁUCHOWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeb70423-702e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000442/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.02.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1236091,74 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 1 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Sobieskiego 1 – Szczecińska 14 roboty budowlane obejmują m.in.
• rozbiórki chodników z płytek betonowych, nawierzchni z płyt betonowych typu trylinka wraz z podbudową, obrzeżami i krawężnikami betonowymi, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych betonowych wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi;
• rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem, odmładzanie istniejących drzew oraz nasadzenia krzewów;
• dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepak, ławki parkowe, kosze na śmieci, pergole, stojaki na rowery, stojaki do suszenia bielizny, altana, osłona śmietnikowa;
• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED;
• budowę przyłącza kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia terenu takich jak studnie kanalizacyjne i wpusty deszczowe.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 277150,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 2 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Szczecińska 23 i 25 roboty budowlane obejmują m.in.
• rozbiórki podbudowy betonowej, słupków i przęseł ogrodzeniowych oraz cokołu i słupów betonowych, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych betonowych wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi;
• rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów i drzew;
• dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, altana, osłona śmietnikowa oraz poidełko;
• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED;
• budowę przyłącza kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia terenu takich jak studnie kanalizacyjne i wpusty deszczowe.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 204049,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 3 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Sobieskiego 8 roboty budowlane obejmują m.in.
• rozbiórki chodników z kostki i płytek betonowych, nawierzchni z płyt betonowych typu trylinka wraz z podbudową, obrzeżami i krawężnikami betonowymi, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych betonowych wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi;
• rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów;
• dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepak, ławki parkowe, kosze na śmieci, pergole, stojaki na rowery, stojaki do suszenia bielizny, altana oraz urządzenia siłowni plenerowej;
• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED;
• budowę przyłącza kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia terenu takich jak studnie kanalizacyjne i wpusty deszczowe.

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 243299,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 4 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Traugutta 1 i 3 roboty budowlane obejmują m.in.
• rozbiórkę parterowych budynków gospodarczych murowanych z cegły na fundamentach ceglanych i betonowych krytych dachami drewnianymi z pokryciem papowym, rozbiórkę cokołów betonowych ogrodzeniowych oraz nawierzchni z płytek chodnikowych betonowych wraz z podbudową, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi, oznakowanie poziome i pionowe miejsc postojowych, ścięcie drzewa wraz z karczowaniem pnia i wywozem dłużyc, karpin i gałęzi;
• rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów;
• dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepaki, ławki parkowe, kosze na śmieci, pergole, stojaki na rowery, stojaki do suszenia bielizny, altana, osłona śmietnikowa, balustrady schodowe oraz urządzenia siłowni plenerowej;
• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED.

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 177621,31 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 5 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Szczecińska 22 roboty budowlane obejmują m.in.
• rozbiórkę cokołów i słupów betonowych ogrodzeniowych, słupków i przęseł stalowych ogrodzeniowych oraz nawierzchni z płytek chodnikowych i kostki betonowej wraz z podbudową, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z korytowaniem, podbudową oraz obrzeżami betonowymi;
• rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów;
• dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepak, ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, stojaki do suszenia bielizny, osłona śmietnikowa oraz stacja naprawy rowerów;
• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED.

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 177098,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 6 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Szczecińska 21 roboty budowlane obejmują m.in.
• rozbiórkę cokołów i słupów betonowych ogrodzeniowych, słupków i przęseł stalowych ogrodzeniowych oraz nawierzchni z płytek chodnikowych wraz z podbudową, rozbiórkę pomieszczenia gospodarczego - szopa drewniana, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych betonowych wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi, wykonanie schodów z okładzin granitowych, karczowanie pni oraz wywóz karpin;
• rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów.
• dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepak, ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, pergole, stojaki do suszenia bielizny, altana, osłona śmietnikowa.
• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED.

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 156871,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295932,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408874,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295932,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Danuta Gliszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430002253

7.3.3) Ulica: Szczecińska 9

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295932,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207025,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308368,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207025,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Danuta Gliszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430002253

7.3.3) Ulica: Szczecińska 9

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207025,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219167,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336073,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219167,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Danuta Gliszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430002253

7.3.3) Ulica: Szczecińska 9

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219167,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193257,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281039,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193257,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Danuta Gliszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430002253

7.3.3) Ulica: Szczecińska 9

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193257,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193183,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301413,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193183,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Danuta Gliszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430002253

7.3.3) Ulica: Szczecińska 9

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193183,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152397,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229790,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152397,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Danuta Gliszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430002253

7.3.3) Ulica: Szczecińska 9

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152397,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.