eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych na terenie województwa wielkopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych na terenie województwa wielkopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych na terenie województwa wielkopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63ee26fc-510d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094977/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Konserwacja i naprawa wind i platform przyschodowych dla osób niepełnosprawnych w budynkach IAS w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214724,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych w budynkach zlokalizowanych w: Kaliszu, Krotoszynie, Ostrowie Wielkopolskim;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 21202,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu I Gnieźnie

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 77323,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych w Lesznie

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 20834,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych w budynkach zlokalizowanych w Koninie

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 11062,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych w budynkach zlokalizowanych w Pile, Chodzieży i Czarnkowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 24499,28 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 59801,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 1 przedmiotu zamówienia oferty złożyło dwóch Wykonawców.
Oferty Wykonawców zostały odrzucone (zgodnie z odrębnie przekazanymi Wykonawcom informacjami).
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1 przedmiotu zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18897,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21890,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 2 przedmiotu zamówienia oferty złożyło dwóch Wykonawców.
Oferta Wykonawcy z najniższą ceną została odrzucona (zgodnie z odrębnie przekazaną Wykonawcom informacją), natomiast cena zaoferowana przez pozostałego Wykonawcę w zakresie przedmiotowej części zamówienia, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 2, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty w części nr 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78597,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 3 przedmiotu zamówienia oferty złożyło dwóch Wykonawców.
Oferta Wykonawcy z najniższą ceną została odrzucona (zgodnie z odrębnie przekazaną Wykonawcom informacją), natomiast cena zaoferowana przez pozostałego Wykonawcę w zakresie przedmiotowej części zamówienia, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 3, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty w części nr 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17958,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22760,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9649,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łuczak Jan KON-WIND

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310001442

7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 19,

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 6 przedmiotu zamówienia oferty złożyło dwóch Wykonawców.
Oferty Wykonawców zostały odrzucone (zgodnie z odrębnie przekazanymi Wykonawcom informacjami).
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 6 przedmiotu zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60515,82 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.