eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 - Ustabilizowane osady ściekowe



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika,
19 08 05 – Ustabilizowane osady ściekowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932218677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 41

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 18 64

1.5.8.) Numer faksu: 71 310 14 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk-oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgk-oborniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

dostawy wody, odbiór ścieków, odbiór odpadów komunalnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika,
19 08 05 – Ustabilizowane osady ściekowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18d37405-a91d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_oborniki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_oborniki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, tj. platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_oborniki
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii platformy zakupowej) komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@zgk-oborniki.pl .
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS X 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z .o.o.
w Obornikach Śląskich.
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Aleksandra Traczuk, e-mail: iod@zgk-oborniki.pl tel. 71 310 18 64. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 – Ustabilizowane osady ściekowe, pochodzących z oczyszczalni ścieków będących pod zarządem Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Obornikach Śląskich”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” lub Pzp,
4) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

2. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.ZGK.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz odpadów z piaskownika i skratek z Miejskich Oczyszczalni Ścieków
w Obornikach Śląskich przy ul. Grunwaldzkiej 41, ul. Gen. S. Maczka oraz Oczyszczalni Ścieków w Kowalach, będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Obornikach Śląskich.
Przedmiot zamówienia obejmuje transport odpadów pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym oraz w sposób niepowodujący zanieczyszczania tras przejazdu oraz odzysk lub unieszkodliwianie odpadów przez wykonawcę
w instalacji posiadającej ważne pozwolenia oraz decyzje.
Przewidywana ilość poszczególnych rodzajów odpadów:
• osady ściekowe - około 1 000 Mg
• odpady z piaskownika - około 70 Mg
• skratki - około 20 Mg
Zamawiający zastrzega sobie, że ww. ilości odpadów należy traktować jako szacunkowe, ostateczna ilość odpadów do odebrania i zagospodarowania wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Opis poszczególnych rodzajów odpadów
- Osady ściekowe – 190805 – ustabilizowane osady ściekowe
- Odpady z piaskownika – 190802 – zawartość piaskownika
- Skratki - 190801
Warunki odbioru:
• Odbiór osadu ściekowego, skratek oraz odpadów z piaskownika będzie następował
z Oczyszczalni Miejskiej w Obornikach Śląskich, ul. Grunwaldzka 41, z Oczyszczalni Miejskiej
w Obornikach Śląskich, ul Gen. S. Maczka oraz z oczyszczalni w Kowalach;
• Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojemników na zasadzie odbiór pełnego – podstawienie pustego;
• Wykonawca zobowiązany jest do odbioru osadu ściekowego, skratek oraz odpadów z piaskownika w czasie zgodnym z czasem reakcji odbioru (czas reakcji na interwencję), który Wykonawca deklaruje na formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
• Odbiór oraz transport odpadów mają się odbywać poprzez kontenery otwarte dostarczane przez Wykonawcę. Kontener na osady ściekowe KO 18 o wymiarach max (dł. x szer. x wys.): 6500x2300x1200, skratki – KO 7 o wymiarach max (dł. x szer. x wys.): 3600x1860x1500, zawartość piaskownika KO 7 o wymiarach max (dł. x szer. x wys.): 3600x1860x1500, lub KO 18 o wymiarach max (dł. x szer. x wys.): 6500x2300x1200. Kontener przeznaczony do odbioru i transportu osadu powinien być zabezpieczony przez wydostaniem się osadu podczas załadunku kontenera na samochód.
• Za załadunek odpowiada Zamawiający;
• Potwierdzenie przyjęcia odpadów o których mowa powyżej odbywać się będzie każdorazowo na podstawie „Karty przekazania odpadu” potwierdzających przyjęcie odpadów do instalacji służącej do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów. Potwierdzenie przyjęcia odpadów o których mowa odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i rejestracją w BDO. Karty przekazania odpadów dla każdego rodzaju odpadów będą wystawiane indywidualnie dla każdej oczyszczalni z osobna.
• Na wszelkich dokumentach związanych z transportem Wykonawca musi umieścić swój indywidualny numer rejestrowy określony w art. 54 ust. 1 ustawy o odpadach.
• Środki transportu odpadów muszą być oznaczone przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów.
• W myśl obowiązujących przepisów, odpowiedzialność za odpady przechodzi z Zamawiającego na Wykonawcę z chwilą ich przekazania. Zamawiający jako wytwórca odpadu przekaże Wykonawcy, który ma zezwolenia (decyzje) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania tymi odpadami. Jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu z uwagi na fakt, że nie posiada którejkolwiek z wymaganych zezwoleń może on ubiegać się o udzielenie zamówienia występując wspólnie z innym Wykonawcą, który posiada zezwolenia w tym zakresie.
• Zamawiający dopuszcza możliwość zagospodarowania odpadów o kodzie 19 08 05 – ustabilizowane osady ściekowe w procesie w procesie R3.
• Zamawiający dopuszcza możliwość zagospodarowania odpadów o kodach 19 08 01- Skratki oraz 19 08 02- Zawartość piaskownika w procesie D10.
• Zamawiający nie dopuszcza sposobów odzysku osadów wyszczególnionych w art. 96 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

Przy realizacji zamówienia niezbędne jest zachowanie wymogów określonych przepisami, w szczególności:
• W Ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 779 z późń zm.);
• W Ustawie z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska ( t. j. Dz. U. z 2021, poz. 1973 z późń. zm.);
W celu uniknięcia nieporozumień i niejasności Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej każdej oczyszczalni ścieków przed przystąpieniem do przetargu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

90513700-3 - Usługi transportu osadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena – waga 97 %
Czas reakcji na interwencje – waga 3 %
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
Sposób obliczenia punktacji:
W zakresie każdego kryterium oferta może uzyskać 100 punktów. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach będą pomnożone przez wagę danego kryterium, a następnie zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny (maksymalnie 100) stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:
Cena odbioru, transportu i zagospodarowania 1 Mg odpadu w podziale na poszczególne rodzaje odpadów
Liczba punktów = (Najniższa cena netto 1Mg osadu/Cena netto oferenta 1 Mg osadu) *100*85% + (Najniższa cena netto 1Mg piaskownika/Cena netto oferenta 1 Mg piaskownika)*100*6% +(Najniższa cena netto 1Mg skratek/Cena netto oferenta 1 Mg skratek)*100*6%
Czas reakcji na interwencje
Liczba punktów = Ozn war1
- Ozn war1 - 0 – 3 punktów, gdzie Zamawiający jako kryterium weźmie pod uwagę czas reakcji na zgłoszenie liczony w dniach roboczych. W ramach tego kryterium Oferent może otrzymać następujące ilości punktów:
- 1 dzień – 3 punkty
- 2 dni – 2 punkty
- 3 dni – 1 punkt
Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez Zamawiającego zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 97

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na interwencje

4.3.6.) Waga: 3

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 – Ustabilizowane osady ściekowe, z zastrzeżeniem art. 233 ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub wpis do rejestru,
o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie kodów 19 08 01, 19 08 02, 19 08 05;
b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 – Ustabilizowane osady ściekowe zgodnie z ustawą dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał przynajmniej dwie usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 19 08 05 – ustabilizowane osady ściekowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ;
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
3. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022, poz. 835)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 – Ustabilizowane osady ściekowe, z zastrzeżeniem art. 233 ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub wpis do rejestru,
o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie kodów 19 08 01, 19 08 02, 19 08 05;
b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 – Ustabilizowane osady ściekowe zgodnie z ustawą dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał przynajmniej dwie usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 19 08 05 – ustabilizowane osady ściekowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (załącznik nr 6 do SWZ Wykaz prac)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Projekt umowy
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy, o których mowa w art. 454 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy jeżeli konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działający z należytą starannością nie mógł przewidzieć a zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a ich łączna wartość jest mniejsza niż 10% wartości umowy pierwotnej.
5. Zamawiający dopuszcza w szczególności zmiany spowodowane:
1) wystąpieniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych powiązanych z przedmiotem zamówienia, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne i celowe;
3) koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii;
4) zmianą obowiązującej stawki VAT;
5) działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację umowy;
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany poziomu ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 439 ust. 1 Pzp.
1) ustala się poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w ust. 4 uprawniający do żądania zmiany wynagrodzenia na 20% wartości ceny materiałów lub kosztów,
2) termin początkowy ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 4 określa się na dzień 1 sierpnia 2023 r.,
3) ustala się sposób ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 4, w ten sposób że stanowić on będzie wskaźnik ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
4) maksymalną zmianę wynagrodzenia, o której mowa w ust. 4, ustala się w wysokości nie większej niż 10% wartości.
7. Zamawiający przewiduje zmianę umowy o której mowa w art. 455, ust.2, do 10 % wartości pierwotnej umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektronicznąza pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_oborniki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-27 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.