eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Batowice › Wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach powiatowych powiatu krakowskiego w 2022r z podziałem na zadania.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach powiatowych powiatu krakowskiego w 2022r z podziałem na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106

1.5.2.) Miejscowość: Batowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego/Article/id,58268.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach powiatowych powiatu krakowskiego w 2022r z podziałem na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32de5cdd-8a6b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029928/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach powiatowych powiatu krakowskiego w 2022r z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055116/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/ 9 /22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach powiatowych powiatu krakowskiego powiatu krakowskiego w 2022 r. z podziałem na zadania, w zakresie przedstawionym w tabelach elementów rozliczeniowych – zał. nr 1.1 do SWZ: -Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne.2. Zakres prac na każdym zadaniu obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym, usuwanie namulisk, regulacje studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych, naprawa przepustów i innych elementów robót naprawczo – konserwacyjnych określonych w tabelach elementów rozliczeniowych ( zał. nr 1.1).3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w tabelach elementów rozliczeniowych poszczególnych Zadań i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót (ST).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03452000-3 - Drzewa

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 204552,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach powiatowych powiatu krakowskiego powiatu krakowskiego w 2022 r. z podziałem na zadania, w zakresie przedstawionym w tabelach elementów rozliczeniowych – zał. nr 1.2 do SWZ: -Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Krzeszowice, Liszki, Zabierzów. 2. Zakres prac na każdym zadaniu obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym, usuwanie namulisk, regulacje studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych, naprawa przepustów i innych elementów robót naprawczo – konserwacyjnych określonych w tabelach elementów rozliczeniowych ( zał. nr 1.2). 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w tabelach elementów rozliczeniowych poszczególnych Zadań i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót (ST).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03452000-3 - Drzewa

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 204552,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach powiatowych powiatu krakowskiego powiatu krakowskiego w 2022 r. z podziałem na zadania, w zakresie przedstawionym w tabelach elementów rozliczeniowych – zał. nr 1.3 do SWZ: -Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki. 2. Zakres prac na każdym zadaniu obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym, usuwanie namulisk, regulacje studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych, naprawa przepustów i innych elementów robót naprawczo – konserwacyjnych określonych w tabelach elementów rozliczeniowych ( zał. nr 1.3). 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w tabelach elementów rozliczeniowych poszczególnych Zadań i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót (ST).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03452000-3 - Drzewa

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 204552,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach powiatowych powiatu krakowskiego powiatu krakowskiego w 2022 r. z podziałem na zadania, w zakresie przedstawionym w tabelach elementów rozliczeniowych – zał. nr 1.4 do SWZ: -Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki. 2. Zakres prac na każdym zadaniu obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym, usuwanie namulisk, regulacje studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych, naprawa przepustów i innych elementów robót naprawczo – konserwacyjnych określonych w tabelach elementów rozliczeniowych ( zał. nr 1.4). 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w tabelach elementów rozliczeniowych poszczególnych Zadań i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót (ST).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03452000-3 - Drzewa

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 204552,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy PZP ponieważ w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP ponieważ w niniejszym postępowaniu oferta z najniższą ceną (tj.: 373 110, 00 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj.: 252 000,00 zł).

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275881,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275881,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275881,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa i Budowlana STRUZIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 678-193-51-47

7.3.4) Miejscowość: Luborzyca

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275881,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264518,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264518,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264518,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRIS BUD Roboty Drogowe i Usługi Budowlane Krystian Bebak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 682-162-55-08

7.3.4) Miejscowość: Wilków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264518,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.