eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu przeciwdziałającego skutkom wystąpienia COVID-9 w ramach projektu pn. "Aktywny Senior w Gminie Piaski"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089123 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu przeciwdziałającego skutkom wystąpienia COVID-9
w ramach projektu pn. „Aktywny Senior w Gminie Piaski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Piaskach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 77

1.5.2.) Miejscowość: Piaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpiaski.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu przeciwdziałającego skutkom wystąpienia COVID-9
w ramach projektu pn. „Aktywny Senior w Gminie Piaski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5864a453-c523-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach projektu pn. „Aktywny Senior w Gminie Piaski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie: 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne w ramach osi priorytetowej: XI Włączenie społeczne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073409/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.15.2021.KŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu przeciwdziałającego skutkom wystąpienia COVID-9 w ramach projektu pn. „Aktywny Senior w Gminie Piaski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie: 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne w ramach osi priorytetowej: XI Włączenie społeczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ. Zamawiający wymaga dostawy całości przedmiotu zamówienia jednorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Klub Seniora w Piaskach oraz Klub Seniora w Gardzienicach Pierwszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

33195110-7 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

37441100-2 - Bieżnie mechaniczne

37441300-4 - Rowery stacjonarne

38423100-7 - Ciśnieniomierze

39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące

39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła

42981000-6 - Generatory ozonu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Gmina Piaski, działając zgodnie z art. 255 pkt 6 w zw. z art 457 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) – dalej jako PZP, niniejszym zawiadamia o unieważnieniu postępowania pn. „„Zakup i dostawa wyposażenia sprzętu przeciwdziałającego skutkom wystąpienia COVID-9 w ramach projektu „Aktywny Senior w Gminie Piaski”, prowadzonego w trybie podstawowym o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP, ze względu na fakt, że przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, w sprawie zamówienia publicznego.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wedle art. 260 ust. 1 PZP o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
W niniejszym postępowaniu, do Zamawiającego, zgodnie z udostępnionym na stronie internetowej protokołem z otwarcia ofert, wpłynęło 8 ofert od Wykonawców. Oferty każdego z Wykonawców różnią się w zasadniczy sposób, gdyż zawierają one zróżnicowane stawki podatku VAT na określone artykuły, które składają się na przedmiot zamówienia (wedle szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia). Zgodnie z postanowieniami SWZ, a mianowicie rozdziałem XVIII ust. 3 SWZ, Zamawiający wskazał, iż cena oferty powinna uwzględniać wszystkie podatki, koszty i opłaty. Stawka VAT musi zostać określona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca odpowiada za wpisanie niewłaściwej stawki VAT – zastosowanie innej stawki, niż zgodnej z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.) nie może być zakwalifikowana jako oczywista omyłka w treści oferty. Tym samym Zamawiający nie określił (pomimo takiej możliwości) zgodnej z przepisami oraz właściwej stawki VAT, jaką należało zastosować w kalkulacji cenowej w ramach oferty wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawcy mogli stosować różne (w ich ocenie właściwe) stawki VAT, których zastosowanie w sposób znaczący spowodowało różnice w zakresie kalkulacji cenowej. Wykonawcy, poprzez takie postanowienia SWZ nie mieli żadnej jednolitej podstawy w dokumentacji postępowania, która pozwalałaby na bezpośrednie i równe, w zakresie przygotowania każdej oferty, dokonanie kalkulacji cenowej. Bezwzględnie należy wskazać, że odpowiednia stawka podatku VAT, winna była zostać przez Zamawiającego określona w dokumentacji postępowania, nie pozostawiając tym samym dowolności w jej zastosowaniu w ofercie. W aktualnym stanie faktycznym, oferty złożone przez Wykonawców są całkowicie nieporównywalne, a tym samym dokonanie wyboru oferty, który nie będzie godził w fundamentalne zasady prawa zamówień publicznych, takie jak równe traktowanie wykonawców oraz zasada uczciwej konkurencji- jest całkowicie niemożliwe.
2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.