eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Energią w 11 budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opoczno



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Energią w 11 budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opoczno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/ 78 60 137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.opoczno.pl/zamowienia-2022-r

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Energią w 11 budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opoczno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17e71b24-8831-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040167/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Energią w 11 budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opoczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany przez UE z EFRR w ramach RPO woj. Łódzkiego 2014–2020 Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526089

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.52.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Energią w 11 budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opoczno

5.2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu umowy określa:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do umowy,
2) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
5.3. Przedmiot umowy (System) zgodnie z OPZ obejmuje następujące obiekty:
1) Zespół Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie przy ul. Skłodowskiej-Curie 5;
2) Szkoła Podstawowa nr 2 w Opocznie przy ul. Inowłodzkiej 3;
3) Szkoła Podstawowa nr 3 w Opocznie przy ul. Armii Krajowej 1;
4) Szkoła Podstawowa w Libiszowie, Libiszów 64;
5) Szkoła Podstawowa w Sielcu, Sielec 40;
6) Szkoła Podstawowa w Ogonowicach, Ogonowice 207a;
7) Przedszkole nr 4 w Opocznie, ul. C. K. Norwida 2;
8) Przedszkole nr 5 w Opocznie, ul. Partyzantów 36;
9) Przedszkole nr 6 z Grupą Żłobkową w Opocznie, ul. Kopernika 3;
10) Przedszkole nr 8 w Opocznie, ul. Kopernika 10a;
11) Miejsko – Gminny Ośrodka Pomocy Społecznej w Opocznie przy ul. Kopernika 3 (dawna siedziba).
5.4. Zakres wdrożenia Systemu Zarządzania Energią w obrębie jednego budynku powinien obejmować:
1) monitoring parametrów instalacji c.o. i c.w.u. (c.w.u. w przypadku konieczności) ,
2) kontrola nad parametrami pracy węzła cieplnego,
3) sterowanie ogrzewaniem pomieszczeniowym (w przypadku konieczności),
4) kontrola nad systemem wentylacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314200-4 - Usługi zarządzania energią

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541006979

7.3.3) Ulica: Kościuszki 27

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-079

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.