eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach
Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości

1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach
Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92d08965-aad5-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.271.57.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania pod nazwą:
Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
2. W zakres zadania wchodzą roboty budowlane, oraz wszystkie czynności i działania niezbędne do realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym, między innymi; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej.
3. Przedmiot umowy został podzielony na 3 lokalizacje stanowiące jedno zadanie:
1) Lokalizacja I – budowa ulic Kieślowskiego i Szomańskiego w Mieroszowie na działkach:
a) działki nr ewid. 425, 303, 268 obr. 0002 Mieroszów (projektowana droga gminna),
b) działki nr ewid. 265/1, 266/2, 266/4 obr. 0002 Mieroszów (ZRID - projektowana droga gminna),
c) działka nr ewid. 146 obr. 0002 Mieroszów (projektowane skrzyżowanie drogi gminnej z drogą krajową),
d) działka nr ewid. 426/30 obr. 0002 Mieroszów (projektowana droga wewnętrzna).
2) Lokalizacja II – częściowa przebudowa skweru Kieślowskiego w Sokołowsku na działkach:
a) działka nr ewid. 92/34 obr. Sokołowsko (skwer),
b) działka nr ewid. 92/35obr. Sokołowsko (łąka pod kościołem),
c) działka nr ewid. 92/11 obr. Sokołowsko (część ul. Parkowej),
d) działka nr ewid. 107 obr. Sokołowsko (część ul. Głównej).
3) Lokalizacja III – przebudowa ulic Mickiewicza i Krótkiej w Mieroszowie na działkach:
a) dla ul. Mickiewicza w zakresie od pl. Niepodległości do skrzyżowania z ul. Miłą:
- działka nr ewid. 261/2 obr. 0001 Mieroszów
- działka nr ewid. 285/2 obr. 0001 Mieroszów
- działka nr ewid. 1 obr. 0001 Mieroszów (rzeka Ścinawka)
b) dla ul. Krótkiej w zakresie od ul. Mickiewicza do ul. Miłej działka nr ewid. 319 obr. 0001 Mieroszów
c) dla ul. Krótkiej w zakresie od ul. Mickiewicza do ul. Żeromskiego:
- działka nr ewid. 308 obr. 0001 Mieroszów
- działka nr ewid. 310/17 obr. 0001 Mieroszów
4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu Umowy określają Opisy Przedmiotu Zamówienia, stanowiące Załączniki nr 12.1, 12.2 i 12.3 do SWZ;
5. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami
i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
6. UWAGA! Przedmiary załączone do dokumentacji są narzędziem pomocniczym do przygotowania oferty, roboty nieujęte w przedmiarach, a konieczne do realizacji zadania muszą zostać oszacowane w ramach oferty przez Wykonawcę.
7. Zamawiający informuje, iż jeśli w dokumentacji projektowej użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza produkty równoważne, jeśli spełniają opisane w dokumentacji projektowej parametry techniczne.
8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji
i rękojmi za wady

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233140-2 - Roboty drogowe

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 3 oferty. W dniu 02.02.2024 r., przed terminem otwarcia ofert, zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia, tj. 8 400 000,00 zł.
Oferta z najniższą ceną tj. 9 600 000,00 zł przewyższa możliwości finansowe zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11845904,87 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.