eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Zakup figur bojowych, ekranów strzeleckich i celi specjalnych do zabezpieczenia szkoleń, treningów, ćwiczeń na obiektach szkoleniowych OSPWL Wędrzyn z podziałem na 6 części:



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088647 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup figur bojowych, ekranów strzeleckich i celi specjalnych do zabezpieczenia szkoleń, treningów, ćwiczeń na obiektach szkoleniowych OSPWL Wędrzyn z podziałem na 6 części:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zamoubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/45wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup figur bojowych, ekranów strzeleckich i celi specjalnych do zabezpieczenia szkoleń, treningów, ćwiczeń na obiektach szkoleniowych OSPWL Wędrzyn z podziałem na 6 części:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426b0612-979a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019012/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup figur bojowych, ekranów strzeleckich i celi specjalnych do zabezpieczenia szkoleń, treningów, ćwiczeń na obiektach szkoleniowych OSPWL Wędrzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029063/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 542852,08 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nakładki grzewcze na figurę bojową przeznaczone są do szkolenia żołnierzy w wykrywaniu, rozpoznaniu i niszczeniu celów podczas ćwiczeń taktycznych, strzelań z broni maszynowej i dział przy użyciu kamer termowizyjnych. Urządzenie jest integralną częścią figur bojowych i stosowane jest jako nakładka grzewcza na figurę bojową tego samego numeru. Posiada zwartą budowę umożliwiającą emisję promieniowania cieplnego w kierunku strzelającego (obserwatora). Figury powinny być przy stosowane do współpracy z podnośnikami figur bojowych, zasilaczami sieciowymi i innymi urządzeniami strzelnic z wyjściem 24V o dopuszczalnym obciążeniu 10A. Alternatywnie figury termalne na Pasach Ćwiczeń Taktycznych i strzelnicy wozów bojowych powinny być przystosowane do zasilania bateriami akumulatorowymi o napięciu 12V. Wymiary figur termalnych powinny odpowiadać wymiarom podanym w „Albumie tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019.
 Figury termalne powinny być zasilane: U=24V(+25%/-15%), alternatywnie prądem stałym o napięciu 12V z baterii akumulatorowych.
 Pobór prądu ze źródła zasilania: I12C.
 Elementy grzewcze i sposób ich podłączenia powinny być tak rozmieszczone, aby w przypadku przerwania w wyniku strzelań w/w elementu lub przewodu połączeniowego podgrzewana figura bojowa nadal funkcjonowała i pozostawała rozpoznawalna w kamerze termowizyjnej.
 Figury termalne powinny posiadać elementy połączeniowe służące do podłączenia ich do urządzeń wykonawczych będących na wyposażeniu obiektów szkoleniowych.
 Do figur Dostawca dołączy dokumentację potwierdzająca powyższe parametry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.5.5.) Wartość części: 53707,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielowarstwowa figura bojowa wykonana z warstwy blachy aluminiowej oraz warstwy rdzenia styropianowego lub polistyrenowego, charakteryzuje się lekką konstrukcją oraz dużą wytrzymałością na warunki bojowe i klimatyczne, spełnia warunki odporne na temperatury w przedziale minimum od -250 do +400, współpracuje z systemami informacji zwrotnej każdego typu. Posiada sposób detekcji trafień z współczynnikiem rejestracji minimum 99,5%,
 Wielowarstwowe figury bojowe wyposażone są w kantówki (nogi) o przekroju (wielkogabarytowe min.60mmx80mm) długości od podstawy figury minimum 350 mm. Rozstaw nóg 750 mm, który odpowiada szerokości uchwytów mocujących podnośnika ciężkich figur bojowych. Przewód zasilający figury wielogabarytowej posiada długość minimum 1,25m zakończony wtykami widełkowymi,
 Wielowarstwowa figura bojowa spełnia parametry gęstości przestrzelin minimum dla kalibru 7,62 – 5000/m2. Posiada zgodność wymiarów z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019.
 Do figur Dostawca dołączy dokumentację potwierdzająca powyższe parametry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.5.5.) Wartość części: 48935,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Ekran strzelecki zostanie umieszczony na stelażu wykonany z kantówki o przekroju 90mm x 40mm i długością nóg 1950mm, służy do zawieszenia nalepek tarcz strzeleckich. Ekran wykonany zostanie z płyt pilśniowej o grubości 3,2mm i wymiarach 750x750mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.5.5.) Wartość części: 204120,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Figury bojowe zostaną wykonane z płyty pilśniowej o grubości 3,2 mm.
 Posiadają zamocowane dwie jednakowe kantówki o szerokości 60 mm , grubości 80 mm dla figur (nr 46, 49, 50, 52, 52A, 60, 90) długości od podstawy figury minimum 350mm.
 Rozstaw kantówek odpowiada szerokości uchwytów mocujących podnośnika ciężkich figur, wzmocnienie figur ciężkich kantówka (dotyczy figur nr 46, 49, 50, 52, 52A, 60, 90) o szerokości 50 mm, grubości 30 mm.
 Kantówki przymocowane do figury bojowej wkrętami.
 Figury bojowe pomalowane metodą natryskową i wykonane zgodnie z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.5.5.) Wartość części: 98391,51 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Figury bojowe wykonane zostaną z blachy o grubości od 0,75 do 0,80 z wykonanymi dwoma wytłoczeniami, celem wzmocnienia figury,
 Posiadają zamocowane dwie jednakowe kantówki o szerokości 40 mm , grubości 30 mm, długości od podstawy figury minimum 350mm.
 Rozstaw kantówek odpowiada szerokości uchwytów mocujących podnośnika lekkich figur. Figury bojowe pomalowane metodą natryskową i wykonane zgodnie z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.5.5.) Wartość części: 80997,83 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Cel specjalny Torso IDPA – Heavy Duty przeznaczony do prowadzenia szkolenia ogniowego z broni strzeleckiej, zaprojektowana do długotrwałego użytkowania z amunicją – 9x19mm, 5,56x45mm, 7,62x51mm,
 Cel specjalny Torso IDPA – Heavy Duty – wykonany z materiału o grubości od 8mm do12mm, o twardości minimum 550 HBR o twardości wg. Brinella,
 Cel specjalny Torso IDPA – Heavy Duty – montaż umożliwiający odwrócenie celu, łączniki śrubowe: łeb soczewkowy umożliwiający minimalizację rykoszetowania, o twardości śruby minimum 400 HBR, posiadające dokręcanie nakrętki kluczem bez dodatkowego narzędzia,
 Podstawa celu zapewniająca szybki montaż celu, rozkładana na dwie części celem łatwego i bezpiecznego transportu, tj: słup nośny i baza. Słup nośny wykonany z materiału min.550HBR, o grubości od 8mm do 12mm. Baza zapewniająca stabilną pracę celu wyposażona w wzmocnienia wykonane z materiału minimum 550 HBR, o grubości od 8mm do 12mm – twardość wg. Brinella,
 Wysokość górnej krawędzi celu od podłoża wynosi od 170cm do 180cm,
 Pochylenie celu powinno wynosić od 10 stopni do 15 stopni od pionu umożliwiające bezpieczne rykoszetowanie w kierunku podłoża,
 Cel specjalny Torso IDPA – Heavy Duty musi posiadać zgodność wymiarów z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019.
 Do celu specjalnego Torso IDPA – Heavy Duty Dostawca dołączy dokumentację potwierdzająca powyższe parametry.
CEL SPECJALNY IDPA 3 STREFY „IDPA 3”:
 Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” przeznaczony do prowadzenia szkolenia ogniowego, treningów, ćwiczeń z broni strzeleckiej do poprawy celności, umożliwiający prowadzenie ognia z amunicji 5,56x45mm, 7,62x51mm.
 Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” ze stali posiada w budowie popiersia wydzieloną strefę trafień reaktywnych głowa, tors, miednica, wykonany z materiału stal 550 HBR o grubości od 8mm do 12 mm
i o rozmiarze strefy trafień głowa w kształcie trójkąta o długości ramion min 90mm max 95mm, rozmiarze strefy tors w kształcie kwadratu o długości ramion min 140mm max 160mm, rozmiarze strefy miednica w kształcie prostokąta o długości ramion min 115mm max 170mm, wykonane z materiału strefy trafień stal 550 HBR od 8mm do 15 mm, posiadający kąt pochylenia minimum 15 stopni,
 Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” skonstruowany w taki sposób, aby umożliwiał reset poprzez stal w otwartą płytę celu,
 Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” powinien posiadać szybki i łatwy montaż zestawu do podstawy, łączniki śrubowe: łeb soczewkowy celem minimalizacji rykoszetowania, o twardości śruby minimum 400 HBR, posiadające rozwiązanie umożliwiające dokręcanie nakrętki kluczem bez dodatkowego narzędzia,
 Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” winien posiadać możliwość odwrócenia talerza celu oraz przedniej płyty w razie zużycia przedniej strony,
 Podstawa celu specjalnego IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” posiada możliwość szybkiego montażu celu, pochylenie celu od 10 stopni do 15 stopni od pionu, umożliwiającą bezpieczne rykoszetowanie w kierunku podłoża. Rozkładany na 2 części celem szybkiego i łatwego transportu: słup nośny i baza. Słup nośny wykonany z materiału minimum 550 HBR o twardości wg. Brinella, o grubości od 8mm do 12mm, baza – zapewniająca stabilna prace celu, wyposażona w wzmocnienia wykonane z materiału minimum 550 HBR o twardości wg. Brinella , grubości od 5mm do 10mm oraz o wysokości górnej krawędzi celu od podłoża od 170cm do 180cm,
 Dostawca dołączy dokumentację potwierdzająca powyższe parametry,
 Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” musi posiadać zgodność wymiarów z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.5.5.) Wartość części: 56700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24132,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27213,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24132,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpackie Zakłady Mechaniczne Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722216699

7.3.3) Ulica: Świętosława 272

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24132,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68006,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68006,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68006,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpackie Zakłady Mechaniczne Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722216699

7.3.3) Ulica: Świętosława 272

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68006,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196492,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196492,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196492,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpackie Zakłady Mechaniczne Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722216699

7.3.3) Ulica: Świętosława 272

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196492,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1516169,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1516169,34 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ wszystkie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83954,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83954,88 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69741,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69741,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69741,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVITECH Waldemar Drozdowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732689991

7.3.3) Ulica: Czysta 6

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69741,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.