eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa części zamiennych do pneumatycznych tratw ratunkowych, kamizelek ratunkowych, kół i pasów ratunkowych oraz źródeł światła do środków ratunkowych.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088475 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych do pneumatycznych tratw ratunkowych, kamizelek ratunkowych, kół i pasów ratunkowych oraz źródeł światła do środków ratunkowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 261472517

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/1rblog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części zamiennych do pneumatycznych tratw ratunkowych, kamizelek ratunkowych, kół i pasów ratunkowych oraz źródeł światła do środków ratunkowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a463dccb-a806-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016689/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa częsci do pneumatycznych tratw ratunkowych i kamizelek ratunkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043782/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 378234,90 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Dostawa części zamiennych do tratw RFD.

1). GĄBKA WISKOZOWA (35112000-2; RFD05720017) - SZT 60.

2). WĄŻ WYSOKIEGO CIŚNIENIA SYSTEMU NAPEŁNIANIA (35112000-2; RFD42612001) - SZT 4.

3). ZATYCZKA ZAWORU BUTLOWEGO (35112000-2; RFD11053009) - SZT 50.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 18256,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Dostawa części zamiennych do tratw DSB.

1). PASEK CZARNY Z ZACISKIEM (35112000-2; DSB-041295001) - SZT 250.

2). ZAWÓR NADMIAROWY TYPU OTS-65, CZERWONY (35112000-2; DSB-00811400) - SZT 21.

3). STALÓWKA DO GŁOWICY OPERACYJNEJ DK-99/POJEDYNCZEJ, krótka (35112000-2; DSB-000724220) - SZT 8.

4). ZAWLECZKA ZABEZPIECZAJĄCA, plastikowa, czerwona do stalówki DK-88/DK-94 (35112000-2; DSB-000724850) - SZT 8.

5). TAŚMA PARCIANA DO PAKOWANIA TRATW (35112000-2; DSB-000301050) - M 48.

6). USZCZELKA POJEMNIKA (35112000-2; DSB-005606009) - M 15.

7). TAŚMA SAMOPRZYLEPNA WODOODPORNA 100MM CZARNA ROLKA 50 m. (35112000-2; DSB-004834009) - SZT 4.

8). KOMPLET ORINGÓW POD GŁOWICĘ OPERACYJNA DK9 (35112000-2; DSB-000114510) - SZT 45.

9). SPŁONKA BUTLI (35112000-2; DSB 005-719) - SZT 15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 50247,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Dostawa części zamiennych do tratw VIKING.

1). ŁATKA ZEWNĘTRZNA DLA RL6 NA RZEP (EXTERNAL PATCH FOR RL6-VELCRO) (35112000-2; 1056558) - SZT 20.

2). UCHWYT BATERII DO RL-6 WEWNĘTRZNE (BATTERY HOLDER FOR RL6 INTERNAL) (35112000-2; 1054706) - SZT 20.

3). SPŁONKA BUTLI TRATWOWEJ VIKING 12,4MM (35112000-2; 1003475) - SZT 20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 8331,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Dostawa części zamiennych do kamizelek ratunkowych.

1). BOBIN DO KAMIZELKI (35112000-2; ZDC-000530397) - SZT 4 000.

2). PAS KROCZNY MULLION (35112000-2; CS001) - SZT 50.

3). ZAWLECZKA DZWIGNI MULLION ML (35112000-2; LIP-043) - SZT 350.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 108550,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Dostawa części zamiennych do kół i pasów ratunkowych.

1). TKANINA ET TREVIRA CS POMARAŃCZOWA (35112000-2) - M 2 000.

2). TAŚMA WIĄŻĄCA 25MM POMARAŃCZOWA (35112000-2; TS115-025-21-310) - M 6 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 54300,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – Dostawa baterii i źródeł światła do środków ratunkowych.

1). BATERIA OŚWIETLENIE WEW. WERSJA 2 (RL6 - BATTERY AND INTERNAL LIGHT, VERS 2) (31440000-2; 1066737) - SZT 5.

2). ŚWIATŁO ZEWNĘTRZNE 650 MM WERSJA 2 (RL - 6 EXTERNAL LIGHT 650 MM, VERS 2) (31518200-2; 1066734) - SZT 5.

3). BATERIA LITE GB DANIMANT (31440000-2; 48-000020) - SZT 100.

4). BATERIA L8S-RE 2608 MC MURDO (31440000-2; RFD 06096009) - SZT 30.

5). AUTOMATYCZNY ZESTAW OŚWIETLENIOWY LNK-LJ-02A2-UML1 UML (31518200-2; LNK-LJ-02A2-UML1) - SZT 2 200.

6). TAŚMA ODBLASKOWA SAMOPRZYLEPNA 50MM (44424300-1 ) - M 1 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31440000-2 - Baterie

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

44424300-1 - Taśma odblaskowa

4.5.5.) Wartość części: 138550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14299,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14299,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14299,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megmar Logistics &Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752637229

7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej Curie 10

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14299,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23837,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37570,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23837,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Griffin Group Spółka Akcyjna Marine Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552346072

7.3.3) Ulica: Aleja Armii Ludowej 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-609

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23837,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10247,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10247,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10247,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NET MARINE - MARINE POWER SERVICE SPÓŁKA Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552131182

7.3.3) Ulica: ul. Kotwicza 13

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-673

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10247,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81364,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90525,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81364,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Griffin Group Spólka Akcyjna Marine Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552346072

7.3.3) Ulica: Aleja Armii Ludowej 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-609

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81364,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90774,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90774,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90744,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean Tech Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833023163

7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska Droga 13

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90774,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155041,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155041,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155041,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Griffin Group Spółka Akcyjna Marine Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552346072

7.3.3) Ulica: ul. Aleja Armii Ludowej 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-609

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155041,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.