eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przebudowa ul. Partyzantów od skrzyżowania ulic: Odrodzenia - Orląt Lwowskich - Partyzantów do skrzyżowania ulic: Reja - Ogrodowa - Lwowska - Partyzantów



Ogłoszenie z dnia 2022-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Partyzantów od skrzyżowania ulic: Odrodzenia – Orląt Lwowskich – Partyzantów do skrzyżowania ulic: Reja – Ogrodowa – Lwowska – Partyzantów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Partyzantów od skrzyżowania ulic: Odrodzenia – Orląt Lwowskich – Partyzantów do skrzyżowania ulic: Reja – Ogrodowa – Lwowska – Partyzantów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-534ac3a8-687a-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003133/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Przebudowa ul. Partyzantów od skrzyżowania ulic: Odrodzenia-Orląt Lwowskich -Partyzantów do skrzyżowania ulic: Reja- Ogrodowa- Lwowska- Partyzantów w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335444/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.37.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5286389,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Partyzantów od km 0+000,00 do km 0+632,47 oraz od km 0+999,19 do km 1+346,00 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Przebudowa ul. Partyzantów od skrzyżowania ulic: Odrodzenia – Orląt Lwowskich – Partyzantów do skrzyżowania ulic: Reja – Ogrodowa – Lwowska – Partyzantów w Zamościu”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących prac
2.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
Wykonawca robót zobowiązany jest do odzyskania materiałów z rozbiórki i przekazania ich Zamawiającemu we wskazane miejsce (przez materiały z rozbiórki rozumie się: destrukt powstały podczas frezowania nawierzchni, kostkę brukową betonową z rozbiórki, krawężniki betonowe nadające się do ponownego wbudowania, obrzeża nadające się ponownego wbudowania. Materiały z rozbiórki nie mogą być zmieszane lub zanieczyszczone gruntem powstałym podczas rozbiórki mechanicznej lub zanieczyszczone w sposób uniemożliwiający ich ponowne wykorzystanie. Wykonawca po dokonaniu rozbiórki materiałów sporządzi protokół z wykazem ilościowym i przekaże go do Zamawiającego celem weryfikacji i akceptacji.
2.2. Branża drogowa:
przebudowa nawierzchni jezdni – cztery pasy ruchu wraz z budową obustronnego ciągu pieszo – rowerowego, budową parkingów, przebudową zatok autobusowych, przebudową zjazdów publicznych i indywidualnych, przebudową skrzyżowań ulic podporządkowanych, przebudową skrzyżowania o ruchu okrężnym – ronda.
2.3. Branża sanitarna:
budowa kanalizacji deszczowej – wykonanie kanału w zakresie średnic ϕ 600 i ϕ 200 wraz z wpustami ulicznymi.
2.4. Branża elektryczna:
- wymiana kabla oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem przyłącza do zasilania wiaty przystankowej,
- przebudowa oświetlenia ulicznego.
2.5. Branża teletechniczna:
budowa kanału teletechnicznego 2x40/3,7 wraz z montażem studni SKR-1 wraz z budową systemu monitoringu wizyjnego.
2.6. Branża zieleń:
- wycinka drzew i krzewów – drewno należy pociąć na odcinki o długości 1 metra oraz zgłosić bezpośrednio po wycięciu do Zamawiającego w celu klasyfikacji i wyceny,
- Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu klasyfikacji i wyceny przewieźć drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zamość,
- Wykonawca w ofercie powinien skalkulować koszt pielęgnacji 3-letniej z koszeniem wykonanych zieleńców.
2.7. Branża mała architektura:
zakres prac obejmuje budowę wiat przystankowych wraz z montażem ławek, koszy na śmieci i tablic reklamowych.
3. Czasowa i stała organizacja ruchu drogowego:
W ramach przebudowy ulicy Partyzantów, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oznakowania placu budowy i późniejsze wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z zatwierdzoną czasową i stałą organizacją ruchu drogowego.
4. Zamawiający wymaga wykonania map powykonawczych w ilości 8 sztuk.
5. W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania go we własnym zakresie.
6. Przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy. W przypadku remontu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej poprzez wymianę węzłów wraz z zasuwami wodociągowymi, wymianę przyłączy wodociągowych wykonanych z rur stalowych, wymianę przyłączy kanalizacji sanitarnej w razie złego stanu technicznego Zamawiający wymaga współpracy i udostępnienia placu budowy przez Wykonawcę dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu. Wszelkie prace odtworzeniowe nawierzchni po ww. robotach wykona Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu.
7. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego.
8. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 9 – 14 do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
9. Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne do-puszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wy-kazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie ob-owiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
10. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320 z późn. zm.), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
11. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
13. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Przedmiot zamówienia nie jest podzielny na części, gdyż dotyczy kompleksowego wykonania jednego zadania – Przebudowa ulicy Partyzantów od km 0+000,00 do km 0+632,47 w Zamościu. Dokonanie podziału zamówienia spowodowałoby uszczerbek dla integralności tego zamówienia i jednocześnie zniweczyłoby jego istotę. Podział zamówienia na części mógłby ponadto spowodować nadmierne trudności techniczne skoordynowania działań różnych Wykonawców, powodując poniesienie nadmiernych kosztów realizacji zamówienia i wydłużenie terminu ukończenia zadania.
Istotą zamówienia jest to, by prace wyszczególnione w pkt 2 były skoordynowane w trakcie realizacji zadania. Dodatkowo należy podkreślić, że ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo i wzajemne połączenie komunikacyjne ulic występuje konieczność realizacji zadania w jednym okresie, aby w jak najszybszym czasie udostępnić teren dla komunikacji samochodowej i pieszej. W przypadku podziału zamówienia na dwie lub więcej części, w których skład wchodziłby każdy zakres osobno, istnieje duże prawdopodobieństwo, że przy podziale zadania na części wystąpi brak koordynacji prac przez poszczególnych Wykonawców oraz wydłuży się termin realizacji.
14. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Partyzantów, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7378893,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9747801,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7378893 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-22-95-093

7.3.3) Ulica: ul. Peowiaków 7

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
- branża drogowa: wycinka drzew, roboty brukarskie, mała architektura, oznakowanie ulic i urządzenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, urządzenia obce,
- branża sanitarna,
- branża elektryczna,
- branża teletechniczna.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7378893,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII pkt 8.3 ogłoszenia:
Wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się w terminie nie dłuższym niż 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 28.04.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.