Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00041403/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
- 2024/BZP 00057342/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie procesu obsługi faktur KSEF w oparciu o posiadany system SAP ERP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie procesu obsługi faktur KSEF w oparciu o posiadany system SAP ERP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07530e05-afbc-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4. 29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281102,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie procesu obsługi faktur KSEF w oparciu o posiadany system SAP ERP, zwanego dalej „Rozwiązaniem”. Oferowane Rozwiązanie musi obsługiwać minimum 50 tys. dokumentów – faktur zakupowych i sprzedażowych na rok. Licencja musi umożliwiać dostęp do Rozwiązania dla 3650 potencjalnych użytkowników systemu SAP ERP. Podstawą Rozwiązania będzie Oprogramowanie standardowe, tj. programy komputerowe, o które posiadany system SAP ERP musi być rozszerzony.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostarczenie Rozwiązania (w tym analiza przedwdrożeniowa i wdrożenie),
b) przekazanie licencji,
c) przeszkolenie pracowników w zakresie kompleksowej obsługi Rozwiązania,
d) utrzymanie Rozwiązania (wsparcie).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania licencyjne stanowią załączniki nr 2A-C do SWZ;
4) Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2026 r., przy czym:
a) wdrożenie Rozwiązania wraz ze szkoleniem użytkowników - w terminie do 3.06.2024 r.,
b) utrzymanie Rozwiązania - w terminie liczonym od daty startu produktywnego Rozwiązania do 31.12.2026 r.,
c) prace rozwojowe w systemie SAP ERP w zakresie finansowo-księgowym w terminie od zawarcia umowy do 31.12.2026 z limitem 50 osobni pracy konsultanta,
d) utrzymanie (wsparcie) Oprogramowania standardowego do 31.12.2026 r.
5) Wymagany maksymalny czas reakcji liczony od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia serwisowego:
a) Błąd krytyczny - do 1h,
b) Błąd poważny - do 6h,
c) Błąd zwykły - do 24h.
6) Wymagany maksymalny czas usunięcia błędów liczony od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia serwisowego:
a) Błąd krytyczny - do 48h,
b) Błąd poważny - do 5 dni roboczych,
c) Błąd zwykły - do 10 dni roboczych.
Czas usunięcia błędów stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego czasu, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XII niniejszej SWZ.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okolicznościpowodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie: Krajowy System e-Faktur (KSeF), który miał obowiązywać w formie obligatoryjnej od 1 lipca 2024 r. zostanie wdrożony w późniejszym terminie (decyzja Ministra Finansów). Ministerstwo Finansów zleci przeprowadzenie zewnętrznego audytu informatycznego dotyczącego KSeF i wskaże nowy termin wdrożenia systemu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem dla ZEW-T S.A.
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.