eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › "Park Leśny wraz ze ścieżką rekreacyjną na terenie przy Alei Młodych - zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086141 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Park Leśny wraz ze ścieżką rekreacyjną na terenie przy Alei Młodych – zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 760 54 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_park_lesny@um.siemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Park Leśny wraz ze ścieżką rekreacyjną na terenie przy Alei Młodych – zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-265e430c-80c0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000760/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Park Leśny wraz ze ścieżką rekreacyjną na terenie przy Alei Młodych – zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RW.271.4.2021; ZP.rp.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 357723,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie terenu rekreacyjnego pn.: Park Leśny wraz ze ścieżką rekreacyjną na terenie przy Alei Młodych.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.2.1. wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej, w tym projektu zagospodarowania terenu w zakresie niezbędnym do dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu robót do wykonania,
1.2.2. wykonanie, na podstawie ww. dokumentacji, robót budowlanych, celem zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego wraz z dostawą i montażem wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia wynikających z tej dokumentacji,
1.2.3. pełnienie nadzoru autorskiego,
1.2.4. sporządzenie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej.

1.3. W ramach przedmiotu zamówienia należy, w szczególności:
1.3.1. wykonać dokumentację projektową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego,
1.3.2. uzyskać wszystkie niezbędne lub wymagane warunki, uzgodnienia, opinie techniczne, ekspertyzy i badania techniczne,
1.3.3. dokonać zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w imieniu i na rzecz Zamawiającego,
1.3.4. wykonać roboty budowlane w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej,
1.3.5. dostarczyć i dokonać montażu urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną,
1.3.6. pełnić nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych,
1.3.7. sporządzić dokumentację odbiorową oraz wykonać dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, ze złożeniem w Wydziale Geodezji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie powykonawczego operatu geodezyjnego,
1.3.8. przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje w zakresie konserwacji i użytkowania obiektu.

1.4. Zakres robót budowlanych polegających na budowie skweru obejmuje:
1.4.1. usunięcie drzew i krzewów (nie wymagających uzyskania decyzji zezwalającej na ich usunięcie zgodnie z ustawą o ochronie przyrody) wraz z frezowaniem pni do głębokości 10 cm od powierzchni ziemi na obszarze 1 ha oraz ich utylizacją,
1.4.2. budowę ciągów pieszych z nawierzchnią mineralną,
1.4.3. budowę ogrodzonego wybiegu dla psów wraz z urządzeniami wskazanymi w PFU,
1.4.4. montaż elementów malej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery, tablica informacyjna),
1.4.5. budowę oświetlenia wybiegu dla psów oraz istniejącej ścieżki rowerowej,
1.4.6. zagospodarowanie zieleni obejmujące wykonanie nowych nasadzeń, łąki z krokusami, uporządkowanie terenu, wykonanie trawników oraz całkowite uprzątnięcie z terenu inwestycji zalegających liści, leżących gałęzi, połamanych drzew, pozostałości po likwidowanej zieleni.

1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Program Funkcjonalno - Użytkowy (Dodatek nr 3 do SWZ),
b) Projektowane postanowienia umowy (Dodatek nr 4 do SWZ),
zwane dalej łącznie jako Dokumentacja.

1.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).

1.7. Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.

1.8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
1.9. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp.
1.10. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.

1.11. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398766,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39766,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROGOP Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341002658

7.3.3) Ulica: ul. Tartaczna 20

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego - Zakład Usług Technicznych INSTAL-DOR Krzysztof Radziejewski ul. Krasińskiego 24, 40-019 Katowice


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398766,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.