eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń
w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324163160

1.5.8.) Numer faksu: 324163155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń
w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-485a4b0a-84d5-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Obsługa kotłów gazowych i naprawy awaryjne w zasobach KZGM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.002.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na serwisowaniu, konserwacji i przeglądach okresowych oraz napraw awaryjnych i armatury pomocniczej 70 kotłowni gazowych (58 kotłowni w budynkach mieszkalnych i 12 kotłowi w budynkach użytkowych) przez okres 1 roku, zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywane:
1) dwa razy w miesiącu obsługa i konserwacja 50 kotłowni gazowych (c.o, c.w.u.) przez cały okres realizacji zamówienia oraz 20 kotłowni gazowych w okresie grzewczym (tj. 9 miesięcy od września do maja), w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, w ramach których należy przeprowadzić:
a) przegląd kotła wraz z towarzyszącymi im urządzeniami i armaturą,
b) sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa i czujników temperatury oraz ciśnienia,
c) sprawdzenie zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego (przerywacz ciągu),
d) sprawdzenie zabezpieczenia przed zanikiem strumienia wody w układzie c.o. (czujnik przepływu wody kotłowej),
e) sprawdzenie zabezpieczeń instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni (detektor gazu).
f) sprawdzenie działania pracy pomp (obiegowych i cyrkulacyjnych),
g) czyszczenie filtrów na instalacji c.o. i c.w.u.,
h) uzupełnianie zładu w instalacji c.o.,
i) utrzymanie należytej czystości kotła i armatury pomocniczej,
j) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu kotłowni,
k) przygotowanie miesięcznych protokołów z przeglądu kotłowni wraz z odczytami liczników c.o. i c.w.u. oraz wodomierzy i gazomierza.
2) roczne okresowe przeglądy kotłów gazowych w terminie do 30 września każdego roku obowiązywania umowy w zakresie:
a) czyszczenie wnętrza urządzenia i obudowy,
b) czyszczenie komory spalania,
c) wyczyszczenie wymiennika ciepła spaliny-woda i woda-woda,
d) wyczyszczenie palnika,
e) kontrola elektrod zapłonowych/jonizacyjnych,
f) kontrola poprawności działania urządzeń zabezpieczających kotła przed zbyt wysokim wzrostem temperatury,
g) kontrola poprawności działania urządzeń zabezpieczających kotła przed zbyt wysokim wzrostem ciśnienia,
h) kontrola poprawności działania urządzeń zabezpieczających przed brakiem wody w kotle,
i) kontrola/korekta ustawień serwisowych palnika (analiza spalin),
j) kontrola ustawień serwisowych regulatora kotła i regulatorów obiegów grzewczych,
k) sprawdzenie szczelności obiegu gazowego, sprawdzenie czasu zadziałania zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego,
l) sprawdzenie działania i drożności wypływu z zaworu bezpieczeństwa,
m) kontrola poprawności działania neutralizatora kondensatu i odprowadzenia kondensatu,
n) sprawdzenie wystąpienia uszkodzeń lub korozji czopucha,
o) kontrola poprawności działania systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej (np. GAZEX),
p) kontrola szczelności instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni.
r) kontrola ważności urządzeń pomiarowych zużycia ciepła i wody.
3) naprawy awaryjne kotłowni gazowych i urządzeń, polegających na zlokalizowaniu przyczyny awarii oraz jej usunięcie. Naprawy te należy wykonać niezwłocznie na podstawie zgłoszeń Zamawiającego lub zgłoszeń firmy pełniącej w ramach umowy z KZGM całodobowy dyżur awaryjny w dni robocze od godziny 15.00 do godziny 7.00 dnia następnego oraz w soboty, dni ustawowo wolne od pracy (całą dobę). Naprawy awaryjne należy wykonać w termie nie dłuższym niż 12 godzin w dni robocze oraz nie dłuższym niż 24 godziny w soboty i dni ustawowo wolne od pracy od chwili otrzymania zgłoszenia awarii faksem, telefonicznie lub mailem. Naprawy będą rozliczane na podstawie rzeczywistego czasu pracy czyli liczby roboczogodzin (w przeliczeniu na jedną osobę wraz z kosztami pośrednimi i zyskiem) wraz z kosztem zakupu materiałów użytych podczas napraw.
Zamawiający przewiduje w okresie realizacji zamówienia wykorzystanie 155 roboczogodzin (120 w budynkach mieszkalnych, 35 w budynkach użytkowych) oraz pokryć koszty zakupu materiałów przeznaczonych do napraw, do wartości tj. 66.300,00 zł brutto.
Rozliczenie kosztów materiałów użytych do wykonania napraw awaryjnych odbędzie się po cenach nie przekraczających średnich cen dla danego kwartału według wydawnictwa SEKOCENBUD dla województwa śląskiego.
4) W przypadku kotłowni gazowych będących na gwarancji (wykaz kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych i w budynkach użytkowych - załącznik nr 2 do wzoru umowy) zakres czynności obejmuje prace konserwacyjne i przeglądy, chyba że awaria nastąpi z winy Zamawiającego lub Gwarant odmówi naprawy, w takim przypadku Zamawiający zleci naprawę w trybie awaryjnym zgodnie z ppkt 3 niniejszego punktu.
2. W ramach napraw awaryjnych w latach ubiegłych wymieniono: siłowniki, reduktory, pompy obiegowe i cyrkulacyjne, zawory bezpieczeństwa, rury, kształtki, zawory regulacji przepływu, zawory, filtry, wodomierze naczynia przeponowe, manometry, termometry, palniki i wentylatory w kotłach oraz elektronikę.
3. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 60% wartości zamówienia.
4. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca lub podwykonawca będzie zobowiązany zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług polegające w szczególności na obsłudze, konserwacji i naprawach awaryjnych kotłowni gazowych i urządzeń. Wymóg nie dotyczy m. in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
6. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
7. Przyczyny braku podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na jego charakter i wielkość oraz potencjał osobowy potrzebny do jego realizacji. Podział zamówienia na części mógłby doprowadzić do nadmiernego rozdrobnienia zamówienia, a to z kolei mogłoby powodować, że Wykonawcy kalkulując zamówienie zwiększaliby stawki, by jednocześnie uczynić zadość wymaganiom Zamawiającego. Do realizacji zamówienia nie potrzeba dużego zaangażowania sprzętowego i kadrowego, co z kolei nie ogranicza możliwości udziału w zamówieniu dla żadnego podmiotu, w tym nie ogranicza konkurencji ani dostępu do zamówienia wykonawcom z kategorii MŚP. Należy wskazać również, że w dotychczas prowadzonych postępowaniach na wykonanie tego typu usług brali udział mali i średni przedsiębiorcy, dlatego ryzyko zmniejszenia konkurencji poprzez niedokonania podziału, praktycznie nie istnieje.
8. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne (przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243287,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243287,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243287,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUNGER-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542731124

7.3.3) Ulica: Markiefki 49

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-213

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243287,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.