eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych



Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970391038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-043

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzizielonagora.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/rzi_zielonagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eabb8006-7de2-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330117/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych (zad. 25018, 24462)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034651/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/TP2/25018/24462/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lokalizacja inwestycji: Inwestycja jest zlokalizowana na terenie Jednostki Wojskowej w Żaganiu, ul. Żarska 1 na działce nr 1610/25 w obrębie 0001 Żagań, województwo lubuskie, powiat żagański. Powyższa działka znajduje się w trwałym zarządzie RZI w Zielonej Górze.
Stan istniejący: Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy hali sportowej wraz z infrastrukturą zewnętrzną realizuje konsorcjum firm: Lider - Firma Budowlana EUROBUD Grzegorz Fornalczyk, Partner - INSTALTELECOM Sp. z o.o.
Obecnie budynek hali sportowej jest w stanie surowym zamkniętym gdzie: -kubatura budynku – około 36 000,0m3,-powierzchnia użytkowa – około 3 976,0 m2.
Częściowo wykonano elewację zewnętrzną. Wewnątrz obiektu trwają roboty instalacyjne i wykończeniowe
Zakres robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a)roboty elektryczne wewnętrzne:-rozdzielnice,-koryta kablowe,-wewnętrzne linie zasilające,-instalację oświetlenia podstawowego,-instalację oświetlenia awaryjnego, instalacja gniazd wtyczkowych ogólnych 230/400V,-instalację zasilania punktów abonenckich sieci komputerowych,-instalacje zasilania wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania, -instalację zasilania nagłośnienia wewnętrznego, systemów multimedialnych, tablic wyników,-przyciski ppoż.,-zasilanie pomp CT, CO, cyrkulacyjnej, zatapialnej, regulatora ECL,-zasilanie instalacji oddymiania,-instalację połączeń wyrównawczych,-instalacje odgromową,
b)roboty elektryczne zewnętrzne:-oświetlenie dojazdu do budynku,-oświetlenie zewnętrznego boiska, -połączenia międzybudynkowe, -system oddymiania, - system okablowania strukturalnego, instalacje specjalistyczne
Z ww. wymienionego zakresu zostało wykonane ok. 15 % robót elektrycznych.
Potrzeby i wymagania
Zakres rzeczowy obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych wraz z wszelkimi czynnościami z tym związanymi, które będą wykonywane przez inną firmę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 100630,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lokalizacja inwestycji
Inwestycja jest zlokalizowana na terenie Garnizonu w Żaganiu, ul. Żarska 50 na działce nr 1618 w obrębie 0001-1 Żagań, województwo lubuskie, powiat żagański. Powyższa działka znajduje się w trwałym zarządzie RZI w Zielonej Górze.
Stan istniejący: Roboty budowlane polegające na przebudowie Klubu Czarnej Dywizji realizuje konsorcjum firm: Lider - Firma Budowlana EUROBUD Grzegorz Fornalczyk, Partner - INSTALTELECOM Sp. z o.o.
Budynek zlokalizowany jest na terenie rekreacyjnym, zadrzewionym w pobliżu jeziora
i pełni funkcję Klubu Garnizonowego z biblioteką oraz salą widowisko-kinową gdzie: -kubatura budynku – około 13 136,0 m3,-powierzchnia użytkowa – około 2 527,0 m2.
Obecnie trwają roboty budowlane wewnątrz obiektu i na terenie przyległym.
Zakres robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a) roboty elektryczne wewnętrzne:
- rozdzielnice,
- koryta kablowe,
- wewnętrzne linie zasilające,
- instalację oświetlenia podstawowego,
- instalację oświetlenia awaryjnego, instalacja gniazd wtyczkowych ogólnych 230/400V,
- instalację zasilania punktów abonenckich sieci komputerowych,
- instalacje zasilania wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania,
- instalację zasilania nagłośnienia wewnętrznego, systemów multimedialnych, tablic wyników,
- przyciski ppoż.,
- zasilanie kuchni elektrycznej i szybu windy,
- instalację połączeń wyrównawczych,
- instalację odgromową i uziemienie,
b) roboty elektryczne zewnętrzne:
- oświetlenie zewnętrzne,
- zasilanie szafek fontann,
- ochrona linii kablowej,
- zasilanie zbiornika ścieków,
c) roboty elektryczne – teletechniczne:
- okablowanie,
- elementy gniazd końcowych, szafy dystrybucyjne,
- instalacja RTV,
d) roboty elektryczne – telewizyjny system nadzoru,
e) roboty elektryczne wyposażenie sali widowiskowej – technologia widowiskowa.
Z ww. wymienionego zakresu zostało wykonane ok. 28 % robót elektrycznych.
Potrzeby i wymagania
Zakres rzeczowy obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych wraz z wszelkimi czynnościami z tym związanymi, które będą wykonywane przez inną firmę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr. 9.2 zamieszczonych na stronie platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/rzi_zielonagora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 151097,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100614,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100614,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100614,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN-TEL Mirosław Jędra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151233244

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 13

7.3.4) Miejscowość: Żmigród

7.3.5) Kod pocztowy: 55-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100614,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151044,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151044,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN-TEL Mirosław Jędra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91512332 44

7.3.3) Ulica: Kościuszki 13,

7.3.4) Miejscowość: Żmigród

7.3.5) Kod pocztowy: 55-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151044,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.