eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2024r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2024r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 5909400

1.5.8.) Numer faksu: 5909402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2024r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdf6ca60-aa37-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 421150 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2024r."
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert
częściowych na:
Zadanie nr I: Pielęgnacja wraz z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej położonych
w obrębie Miasta Kępna oraz Osiedla Hanulin.

I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Utrzymanie estetycznego wyglądu terenów zielonych.
2. Koszenie trawy na terenach zielonych.
3. Grabienie i usuwanie opadłych liści, gałęzi.
4. Usuwanie roślinności z traktów komunikacyjnych za pomocą środków chemicznych
i mechanicznie.
5. Oczyszczanie ławek parkowych.
6. Prace porządkowe w miejscach pamięci narodowej.
7. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;

II. Szczegółowy zakres umowy obejmuje wykonanie następujących prac:
1. Utrzymanie estetycznego wyglądu terenów zielonych poprzez:
a) dbanie o prawidłową wegetację roślin, krzewów i drzew, trawników na terenach objętych niniejszą umową, a w tym opryskiwanie roślin, nawożenie;
b) dbałość o czystość i porządek na terenach zielonych, w tym również sprzątanie błota i innych zanieczyszczeń z przechodzących przez te tereny chodników i ścieżek,
c) utrzymanie czystości na trawnikach, w skupinach krzewów, żywopłotach, różankach i ścieżkach poprzez usunięcie zanieczyszczeń (gruz, beton, padlina, trawy, liście, gałęzie, olej, niedopałki, szkło, papiery, opakowania z tworzyw sztucznych, banery i inne nieczystości oraz przeszkody zagrażające bezpieczeństwu ruchu pieszego).
d) bieżące odchwaszczanie, usuwanie samosiewów i odrostów korzeniowych,
e) usuwanie posuszu i połamanych gałęzi z korony drzew, oraz gałęzi zwisających nad ścieżkami
f) usuwanie skutków zdarzeń innych (zdarzeń związanych z siłami przyrody oraz dewastacji terenów i urządzeń),
g) usuwanie odpadów, a w szczególności szkła, niedopałków papierosów, plastików, papieru odchodów itp. z terenów objętych niniejszą umową - z wyjątkiem opróżniania koszy ulicznych na odpady,
h) pielęgnacja żywopłotów i krzewów poprzez ukształtowanie pokroju naturalnego lub sztucznego polegająca na cięciu pędów niezdrewniałych wraz z odchwaszczeniem i wywozem odpadów
i) odchwaszczanie, usuwanie samosiewów i odrostów korzeniowych,
j) ręczne odchwaszczanie rabat z bylinami - z częstotliwością co 2 tygodnie w okresie od kwietnia do września (nie mniej niż 12 razy),
k) odchwaszczanie trawników środkami chwastobójczymi - z częstotliwością 2 razy w całym okresie obowiązywania umowy,
l) nawożenie trawników i roślin zgodnie z zaleceniami producenta nawozu i terminami dostosowanymi do stanu trawnika i roślin - z częstotliwością 3 razy w całym okresie obowiązywania umowy,
m) zwalczanie chorób i szkodników roślin,
n) poprawianie przesuniętej włókniny przeciw chwastom lub naprawa uszkodzonej włókniny w obrębie rabat z bylinami,
o) usuwanie przekwitniętych kwiatów, kwiatostanów oraz uschniętych części roślin,
p) oczyszczanie drzew z odrostów,
q) cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów,
r) odmładzanie skupin krzewów,
s) usuwanie opadłych liści, gałęzi i obumarłych części roślin i innych odpadów zgromadzonych w obrębie rabat z bylinami (w miejscach wyłożonych kamieniem ozdobnym usuwanie wykonać wyłącznie dmuchawą ogrodową),
t) utrzymanie ciągów pieszych w czystości poprzez ręczne zamiatanie i odchwaszczanie.
u) bieżące uzupełnianie kory lub kamienia ozdobnego.
2. Koszenie trawy na terenach zielonych w sposób:
a) trawniki określone w załączniku nr 1 do OPZ należy kosić w okresie od maja do października, 2 razy w miesiącu ( najlepiej w 2 i 4 tygodniu miesiąca, uwzględniając warunki pogodowe), lub raz w miesiącu (najlepiej w 4 tygodniu miesiąca, uwzględniając warunki pogodowe) zgodnie z częstotliwością wskazaną w załączniku nr 2 do OPZ,
b) aby wysokość trawy po skoszeniu wynosiła od 4 do 8 cm, za wyjątkiem terenów podanych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji gdzie dopuszcza się wysokość trawy 15 cm,
c) przy równoczesnym podkoszeniu trawy przy elementach architektonicznych i wyposażeniach, nawierzchniach, drzewach, skupinach krzewów, rabatach itp.
d) przy użyciu odpowiednich środków technicznych przystosowanych do wykonywania tego rodzaju prac,
e) zbieranie i wywożenie skoszonej trawy z terenów podanych w załączniku nr 1 do niniejszego OPZ,
f) pierwsze wiosenne koszenie traw należy zrealizować najpóźniej do dnia 6 maja 2024r.
g) łąka kwietna w Parku Miejskim koszona ma być 2 razy w roku w 2 terminach. Pierwsze koszenie koniec czerwca, a drugie koniec sierpnia. Należy uwzględnić warunki pogodowe oraz ewentualne opóźnione lub wcześniejsze rozpoczęcia wegetacji traw spowodowane zmianą terminu rozpoczęcia wiosny. Skoszoną trawę należy pozostawić na terenie łąki kwietnej.

3. Grabienie i usuwanie opadłych liści, gałęzi z terenów wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego OPZ (trawniki, zieleńce, alejki, chodniki). Usługa obejmuje:
a) wiosenne wygrabienie liści i zanieczyszczeń pozimowych spod drzew, skupin krzewów i z trawników wraz z wywozem, które należy zrealizować najpóźniej do dnia 12 kwietnia 2024r.
b) jesienne systematyczne wygrabienie liści i innych zanieczyszczeń wraz z ich wywozem, które należy zrealizować najpóźniej do dnia 13 grudnia 2024r.
c) w odniesieniu do terenu Parku Miejskiego w Kępnie, grabienie liści nie będzie odbywało się na terenie całego parku, a jedynie na terenach wskazanych oraz w pasach do 2 m szerokości od ciągów komunikacyjnych. Liście zgrabione z terenu Parku należy pozostawić w parku w części tylnej parku przylegającej do torów i ogrodów działkowych.

4. Usuwanie roślinności z traktów komunikacyjnych za pomocą środków chemicznych (nie zawierających glifosatu) i mechanicznie, a także odtwarzanie ścieżek i alejek parkowych. Usługa gracowania dotyczy również usuwania roślinności na linii skrajnej z chodnikami dla pieszych, jezdnią, parkingami. Utrzymywanie traktów komunikacyjnych w czystości.

5. Oczyszczanie ławek parkowych z zanieczyszczeń wraz z demontażem i utylizacją uszkodzonych elementów konstrukcyjnych ławek.

6. Prace porządkowe w następujących miejscach pamięci narodowej:
a) Kępno, ulica Księdza Mariana Magnuszewskiego - miejsce pamięci osób pomordowanych przez Powiatowy Urząd Bezpieczeństwa Publicznego w Kępnie w latach 1945-1956,
b) miejscowość Przybyszów - Korzeń; pomnik ku pamięci Powstańców Wielkopolskich.
Obowiązek ten realizowany będzie poprzez sprzątanie, usuwanie chwastów, przycinanie trawy, mycie pomników i zamiatanie w/w miejsc z częstotliwością podaną w załączniku nr 2 do OPZ. Usługa nie obejmuje napraw konstrukcji budowli, malowania, kosztów okolicznościowych zniczy i kwiatów.

7. Transport zebranych odpadów poprzez zebranie i wywiezienie do RIPOK-u wszelkich zanieczyszczeń i odpadów powstałych i zebranych podczas wykonywania wszystkich prac, których mowa w pkt 1-7. W przypadku awarii Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) transport odpadów nastąpi do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 259259 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2024r."
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert
częściowych na: Zadanie nr II: "Umowa o dostawę, nasadzenia i pielęgnację roślin gazonach, klombach, kwietnikach i wieżach kwiatowych na terenie miasta Kępna w 2024 r."
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Pielęgnację terenów zielonych .
2. Dostawę, nasadzenia i pielęgnację kwiatów w gazonach, klombach, kwietnikach i wieżach kwiatowych, w trzech terminach
" bratki wielkokwiatowe i bratki drobnokwiatowe, stokrotka pełna, niezapominajka, jaskier, - Termin nasadzeń oraz sposób nasadzeń (kompozycji kwiatowych) zostanie uzgodniony z Zamawiającym, nasadzenia zostaną wykonane w terminie do 25 marca 2024r, termin dostosowany jednak będzie do warunków atmosferycznych (brak przymrozków, opadów śniegu);
" ipomoea (różne rodzaje), koleus, pelargonia zwisająca czerwona i różowa, aksamitka różnokolorowa, begonia stale kwitnąca różnokolorowa, biała margaretka (argyranthenum), kocanka, lawenda, canna, pelargonia rabatowa, starzec, surfinia różnokolorowa, szałwia, petunia, plectranthus, bidens, Bluszczyk kurdybanek, werbena, rozplenica japońska, hakonechloa smukła, zielistka - Termin nasadzeń oraz sposób nasadzeń (kompozycji kwiatowych) zostanie uzgodniony z Zamawiającym, nasadzenia należy wykonać nie później niż do dnia 27 maja 2024r.
" chryzantema drobnokwiatowa mix kolorów, wrzos, kapusta ozdobna -Termin nasadzeń oraz sposób nasadzeń (kompozycji kwiatowych) zostanie uzgodniony z Zamawiającym i dostosowany będzie do warunków atmosferycznych jednak w terminie nieprzekraczalnym do 18 października 2024r.
3. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;

II. Szczegółowy zakres umowy obejmuje wykonanie następujących prac:

1. Pielęgnacja terenów zielonych:
1.1. Przedmiot umowy, obejmuje następujące prace:
a) sprzątanie i usuwanie odpadów dwa razy w tygodniu;
b) nawożenie roślin nie mniej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy;
c) przycinanie roślin nie mniej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy; utrzymywanie formowanego kształtu wybranych roślin,
d) usuwanie przekwitniętych kwiatostanów z roślin wieloletnich i cebulowych,
e) jesienne przygotowanie roślin do zimy w tym: wiązanie traw, cięcie lawendy, szałwii i liliowców itp. oraz pozimowe uprzątnięcie zabezpieczeń jak i cięcie roślin;
f) utrzymanie prawidłowej wegetacji roślin poprzez bieżące podlewanie drzew, rabat z krzewami i bylinami i innych roślin rosnących na terenach zielonych o których mowa w ust. 1, w okresie od początku maja do końca września w terminach dostosowanych do warunków pogodowych (brak deszczu, susza, wysokie temperatury) w celu zachowania właściwego wzrostu i rozwoju roślin - z częstotliwością nie mniejszą niż 3 razy w tygodniu. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie 60 razy. W przypadku wysokich temperatur podlewanie należy przeprowadzać w godzinach od 18.00 do 8.00,
g) Zamawiający użyczy nieodpłatnie na czas obowiązywania umowy "stojak hydrantowy" wraz z wyposażeniem, służący do podlewania terenów zieleni z punktów czerpalnych wskazanych przez Zamawiającego. Koszty zużycia wody przy korzystaniu ze stojaka hydrantowego w celu wykonywania umowy obciążają Zamawiającego;
h) koszenie i zebranie skoszonej trawy w okresie od maja do października, z terenów klombów obsianych trawą z częstotliwością dostoswaną do zachowania stałej wysokości trawy wynoszącej 8 cm;
i) uzupełnianie na bieżąco brakujących roślin;
j) poprawianie przesuniętej włókniny przeciw chwastom lub naprawa uszkodzonej włókniny w obrębie rabat z bylinami;
k) zwalczanie chorób i szkodników roślin, w tym mączniaka na klonach rosnących na rynku,
l) oczyszczanie drzew z odrostów,
m) cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów,
n) odmładzanie skupin krzewów,
o) usuwanie opadłych liści, gałęzi i obumarłych części roślin i innych odpadów zgromadzonych w obrębie rabat z bylinami ( w miejscach wyłożonych kamieniem ozdobnym usuwanie wykonać wyłącznie odkurzaczem do liści),
p) utrzymanie nasadzeń w konstrukcjach kwiatowych,
q) zdjęcie po okresie zimowym zabezpieczeń z drzew i krzewów oraz zabezpieczenie ich na kolejny okres zimowy,
r) zebranie, usuniecie i utylizacja odpadów, w tym odpadów biodegradowalnych (nie dotyczy opróżniania koszy na odpady usytuowane w obrębie klombów),
s) utrzymanie ciągów pieszych w czystości poprzez ręczne zamiatanie i odchwaszczanie
t) bieżące uzupełnianie kory lub kamienia ozdobnego,
u) mycie kolorowych donic Gianto.

1.2. Wykonawca zobowiązuje się do pielęgnowania następujących terenów zielonych :
" tereny zielone na kępińskim Rynku, tj.:
klomb wokół komory klimatyzacyjnej przy ratuszu o powierzchni ok. 22 m2;
klomby na południowej pierzei rynku o powierzchni ok. 180 m2;
klomb na północnej pierzei rynku o powierzchni ok. 100 m2;
klomb wokół pomnika o powierzchni 50 m2;
tereny pod drzewami (wraz z pielęgnacją drzew) na kępińskim Rynku (ograniczone obrzeżami) - wokół 53 sztuk drzew, o łącznej powierzchni terenu ok. 35 m2 ;
klomby wokół drzew rosnących przy kępińskim ratuszu (2 jodły) o łącznej powierzchni 28 m2 ;
" klomby przy ul. Wawrzyniaka oraz klomby na skrzyżowaniu z ul. Obrońców Pokoju (o łącznej powierzchni ok. 70m2 );
" klomb na rondzie Kombatantów o powierzchni 95 m2;
" klomb na rondzie przy ul. Cichy Zaułek o powierzchni 55 m2;
" miejsce wokół tablicy pamiątkowej u zbiegu ulic Młyńskiej i Granicznej o powierzchni 20 m2;
" klomb na terenie tzw. "małego parku" przy ulicy Ks. P. Wawrzyniaka o powierzchni 40 m2;
" klomby przy ul. Staszica, na skrzyżowaniu ul. Staszica z ul. Kościelną oraz skrzyżowaniu
ul. Staszica z ul. Broniewskiego (o łącznej powierzchni ok. 100 m2 );
" klomb przy ul. Zamkowej o łącznej powierzchni 20 m2;
" klomb przy ul. Zachodniej (miedzy dworcem Kępno-Zachód a ul. Broniewskiego) o powierzchni 220 m2;
" 4 szt. donic obsadzonych bukszpanem, ul. Krótka;
" klomb przy skrzyżowaniu ul. Grabowskiej z drogą gminną w kierunku zakładu produkcji pianki poliuretanowej o powierzchni 355 m2;
" klomby przy ul. Rzeźnickiej o łącznej powierzchni około 260 m2 ;
" 4 szt. donic obsadzonych roślinami wieloletnimi na przystanku przy ul. Broniewskiego.
2. Dostawę, nasadzenia i pielęgnację kwiatów w gazonach, klombach, kwietnikach i wieżach kwiatowych, w dwóch terminach.
2.1. Przedmiot umowy, obejmuje następujące prace:
a) przygotowanie ziemi do nasadzeń kwiatów, uzupełnienie ziemi;
b) montaż i demontaż wież kwiatowych (11 szt.) i kwietników wiszących (15 szt.) wraz z ich przechowaniem w okresie zimowym;
c) posadzenie kwiatów w ilości ok. 25 - 30 szt. kwiatów/m2 klombów, o których mowa w §3 ust.1 i w §3 ust. 2 w ilościach w nim wskazanych;
d) odchwaszczanie i nawożenie kwiatów;
e) nawożenie kwiatów nie mniej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy;
f) uzupełnianie na bieżąco brakujących kwiatów;
g) usuwanie na bieżąco zwiędłych kwiatów;
h) jednorazowe obfite podlanie roślin przy nasadzeniu;
i) utrzymanie prawidłowej wegetacji roślin poprzez bieżące podlewanie kwiatów w okresie od początku maja od końca września rosnących w gazonach, wieżach kwiatowych
i kwietnikach z częstotliwością średnio 3 razy w tygodniu. Termin podlewania zostanie dostosowany do panujących warunków atmosferycznych (brak deszczu, wysoka temperatura), dlatego jego częstotliwość jest ruchoma. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie nie mniej niż 60 razy;
j) utrzymanie prawidłowej wegetacji roślin poprzez bieżące podlewanie kwiatów w okresie od początku maja od końca września rosnących w klombach, o których mowa w § 3 pkt 1 z częstotliwością średnio 3 razy w tygodniu. Termin podlewania zostanie dostosowany do panujących warunków atmosferycznych (brak deszczu, wysoka temperatura), dlatego jego częstotliwość jest ruchoma. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie nie mniej niż 40 razy;
k) mycie kolorowych donic Gianto ustawionych na Rynku, ul. Sienkiewicza, ul. Krótkiej oraz ul. Rzeźnickiej;
l) przygotowanie do zimy poprzez uprzątnięcie kwiatów z gazonów, klombów, kwietników;
m) ażurowe jaja w ilości i wymiarach podstawy do obsadzenia: 2 szt - ?50 x 25h, 2 szt. - ?75 x 37h, 2szt. - ?100 x 50h, należy wyłożyć agrowłókniną i wysypać ziemią w celu posadzenia kwiatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 183333 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2024r."
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert
częściowych na: Zadanie nr III: "Umowa o pielęgnację wraz z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej położonych przy skwerze Pocztowym, skwerze przy ul. Lipowej, skwerze przy ul. Spółdzielczej, skwerze przy ul. Sportowej oraz skwerze przy ul. Dąbrowskiego w Kępnie w 2024r"
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Pielęgnację terenów zielonych w poniższych lokalizacjach:
a) Skwerze Pocztowym w Kępnie (działka nr 1966/2 o powierzchni 1,194 m2),
b) Skwerze przy ul. Lipowej (działki nr 1597 i 162/1 o powierzchni ok. 1100m2),
c) Skwerze przy ul. Spółdzielczej w Kępnie ( działka nr 1867 o powierzchni 2.176 m2)
d) Skwerze przy ul. Sportowej w Kępnie (działka nr 912/1, i część działki 938/1 o powierzchni ok. 1.964 m?)
e) Skwerze przy ul. Dąbrowskiego w Kępnie (działki 1905/1 o powierzchni ok. 2660 m2).
2. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;

II. Szczegółowy zakres umowy - określa SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 93500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279072 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279072 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279072 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Ewelina Szmaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191979675

7.3.3) Ulica: Mikorzyn

7.3.4) Miejscowość: Mikorzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279072 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrodnictwo "świat Roślin" mgr inż. Grzegorz Hadaś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191391781

7.3.3) Ulica: Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Bralin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-640

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrodnictwo "świat Roślin" mgr inż. Grzegorz Hadaś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191391781

7.3.3) Ulica: Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Bralin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-640

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.