eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa środków ochrony osobistej do walki z epidemią COVID-19 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w ramach projektu "Łódzkie pomaga-II tura"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083850 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony osobistej do walki z epidemią COVID-19 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w ramach projektu „Łódzkie pomaga-II tura”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SIERADZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730199025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 34

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@dpssieradz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony osobistej do walki z epidemią COVID-19 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w ramach projektu „Łódzkie pomaga-II tura”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef97a7cf-b4ac-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Łódzkie pomaga- II tura

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055541/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.GiO.ZP.271.06.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do walki z epidemią COVID-19 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
2. Szczegółowy wykaz ilościowy środków ochrony osobistej został określony w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowania zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP, zgodnie z którym: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ze względu na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu nastąpiło przesunięcie daty składania i otwarcia ofert. Zamawiający zmienił termin składania ofert z 24.05.2021 r. godz. 09.30 na dzień 25.05.2021 r. godz. 09.30, termin otwarcia ofert z dnia 24.05.2021 r. godz. 10.00 na dzień 25.05.2021 r. godz. 10.00 oraz termin związania ofertą z dnia 22.06.2021 r. na 23.06.2021 r. Powyższe zmiany zostały umieszczone na stronie Zamawiającego https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/. Zamawiający nie zaktualizował daty składania ofert, daty otwarcia ofert oraz daty związania ofertą w przedmiotowym postępowaniu na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/, co uniemożliwiło części Wykonawców złożenie ofert w okresie od dnia 24.05.2021 od godz. 09.31 do dnia 25.05.2021 do godz. 09.30.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.