eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 61 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000220026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienna 26

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-605

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 307 38 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kuchta@sp61.edu.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp61.edu.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Placówka Oświatowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f2aaff-6822-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334376/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 w Gdańsku,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337001/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176338,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. J. Wybickiego w Gdańsku.

Część 1 zamówienia – - mięso, wędliny
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej nr 61 im. J. Wybickiego w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Siennej 26, 80-605 Gdańsk.
Wykonawca dostarczy produkty do wskazanego przez Zamawiającego magazynu, znajdującego się na 1 piętrze budynku (jest możliwy podjazd pod rampę).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 52388,8 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku.
Część II zamówienia - warzywa, owoce.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoła Podstawowa nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku, ul. Sienna 26, 80-605 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Siennej 26, 80-605 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do wskazanego przez Zamawiającego magazynu, znajdującego się na 1 piętrze budynku (jest możliwy podjazd pod rampę).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 50257,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku.
Część III Zamówienia - Nabiał i przetwory mleczne.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoła Podstawowa nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku, ul. Sienna 26, 80-605 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Siennej 26, 80-605 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do wskazanego przez Zamawiającego magazynu, znajdującego się na 1 piętrze budynku (jest możliwy podjazd pod rampę).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 15484,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku.
Część IV Zamówienia - Mrożonki.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoła Podstawowa nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku, ul. Sienna 26, 80-605 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Siennej 26, 80-605 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do wskazanego przez Zamawiającego magazynu, znajdującego się na 1 piętrze budynku (jest możliwy podjazd pod rampę).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 18435,17 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. J. Wybickiego w Gdańsku.
V część Zamówienia - Pozostałe artykuły spożywcze
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoła Podstawowa nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku, ul. Sienna 26, 80-605 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Siennej 26, 80-605 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do wskazanego przez Zamawiającego magazynu, znajdującego się na 1 piętrze budynku (jest możliwy podjazd pod rampę).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 28764,76 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku.
Część VI Zamówienia - Wyroby garmażeryjne, świeże ryby.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoła Podstawowa nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku, ul. Sienna 26, 80-605 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Siennej 26, 80-605 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do wskazanego przez Zamawiającego magazynu, znajdującego się na 1 piętrze budynku (jest możliwy podjazd pod rampę).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 10178,18 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 61 im. J. Wybickiego w Gdańsku.
VII Część Zamówienia: Pieczywo, wyroby piekarskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 828,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46229,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48199,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46229,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Salawa MAS-DROB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580004627

7.3.3) Ulica: Pucka 28

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-036

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46229,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-25 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożone oferty zostały odrzucone

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8849,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12459,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8849,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Centrum "EL-HURT" Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781003354

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 11

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8849,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-25 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12710,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14082,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12710,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUNO TASSI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781003354

7.3.3) Ulica: Staniewicka 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12710,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-25 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta została odrzucona.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5987,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9159,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9159,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przystań Pierogi Elżbieta Kula w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581270029

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 38/40

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-434

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9159,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-25 do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1264,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1264,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1264,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Cukiernia Ryszard Kraskowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831970614

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1264,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-21 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.