eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Bieżące remonty dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083021 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 38 696

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące remonty dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-311a3e7f-a739-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000089/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z budową i remontami studni chłonnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041400/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-12/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1270160,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe związane z bieżącymi remontami dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek.
2. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja:
1) Przedmiar robót.
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) Określenia podstawowe przy realizacji robót
3. Szczegółowy zakres robót określony został w Dziale III punkcie 3 SWZ.
4. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia oraz wytyczne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) przedmiary robót wykonane w układzie kosztorysowym uproszczonym wg załącznika Nr 8 do SWZ w wersji elektronicznej i drukowanej. Zamawiający przekazuje przedmiary robót w układzie uproszczonym w formacie „pdf” jako obowiązujące”,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) określenia podstawowe przy realizacji robót opisane w Dziale III ust. 3 pkt. c) SWZ
d) użyte materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty i atesty oraz spełniać normy przewidziane przepisami prawa,
e) wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wynikający ze złożonej oferty. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot na zasadach określonych w ustawie Kodeks cywilny.
f) wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp i p. poż. oraz obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa,
g) wykonawca zorganizuje zaplecze terenu budowy własnym staraniem i na swój własny koszt,
h) wykonawca odpowiada za przekazany przez Zamawiającego plac budowy i zobowiązany jest po zakończeniu robót do doprowadzenia terenu do stanu zgodnego z projektem oraz pokryje wszelkie koszty z tym związane,
i) wykonawca zapewni na własny koszt wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej w wersji drukowanej i elektronicznej - na żądanie Zamawiającego w ramach kosztów pośrednich Kp,
j) wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakich mogą doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, a w tym także związane z nienależytym wykonaniem.
k) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy
l) wykonawca musi określić samodzielnie, jako element, przetargowy odległość miejsca zwałki gruzu i ziemi poprzez wpisanie określonej liczby kilometrów w kosztorysie ofertowym (wypełniając pozycję Nr 6 i 7).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 t.j.) , o których mowa w art. 95 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób codziennie czynności opisane w Dziale III ust. 3 pkt. a), z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w Dziale III ust. 3 pkt. a) SWZ.
Zamawiający wszelkie kwestie związane ze sposobem weryfikacji zatrudnienia, o którym mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SWZ - „PRZEDMIAR ROBÓT W UKŁADZIE KOSZTORYSOWYM”,
8. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części (elementów pasa drogowego takich jak: jezdnia - konstrukcja, droga rowerowa, chodnik oraz odwodnienie) z następujących powodów:
a) przedmiot zamówienia w rozumieniu przepisów wykonawczych do prawa zamówień publicznych obejmuje wznoszenie, utrzymanie i remonty kompletnego obiektu budowlanego inżynierii lądowej (ulicy, drogi rowerowej, chodnika), gdzie w świetle ustawy pzp przez obiekt budowlany należy rozumieć jako wynik całości robót budowlanych w zakresie inżynierii lądowej, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. W związku z powyższym przedmiot zamówienia wykonany w wyżej opisanym zakresie będzie kompletny i będzie spełniał samoistną funkcję techniczną.
b) podzielenie zamówienia na następujące części: przebudowę różnych elementów pasa drogowego w tym jezdni, drogi rowerowej oraz chodników nie gwarantuje należytego wykonania robót budowlanych, gdyż wykonanie każdej części zamówienia odrębnie wymaga ingerencji w inne części i elementy wykonanego zamówienia, lub wstrzymywania wykonywania danej części zamówienia w celu wykonania innej części zamówienia (nieuzasadnionymi i nieekonomicznymi, a koniecznymi przerwami technologicznymi przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia).
c) wiązałby się z koniecznością stworzenia więcej niż jednego placu budowy w tym samym miejscu, w czynnym pasie drogowym (przy odbywającym się ruchu kołowym i pieszym ulicy). Wykonywanie robót przez różnych wykonawców w tym samym miejscu, doprowadzi w konsekwencji do braku możliwości określenia wykonawcy odpowiedzialnego za wykonane prace (np. zagęszczenie gruntu rodzimego czy zagęszczenie warstw konstrukcyjnych jezdni), co w przypadku wystąpienia wad uniemożliwia wskazanie firmy zobowiązanej do ich usunięcia.
d) prowadzenie robót w czynnym pasie drogowym, przez kilku wykonawców równocześnie, nie pozwoli na prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie robót, a w konsekwencji może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa i zdrowia użytkowników ulicy, w szczególności dla pieszych.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający, poniżej przedstawia szczegółowe wytyczne związane z wykonaniem przedmiotu za-mówienia tj. wykonywaniem napraw i remontów cząstkowych nawierzchni rozbieralnych jezdni dróg gminnych na terenie Dzielnicy Targówek:
a) należy uzupełniać i naprawiać ubytki w nawierzchni jezdni tylko w zgłoszonych miejscach przez Inspektora,
b) gdy na danej ulicy występują dodatkowe ubytki należy kontaktować się z Inspektorem tel. 22 44 38 634 w celu określenia konieczności wykonania naprawy,
c) rozliczenie wykonanych napraw ubytków następować będzie na podstawie kosztorysów powykonawczych,
d) z wykonanych napraw wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej wykonanych napraw jezdni w poszczególnych ulicach wraz z naniesieniem miejsc wykonania napraw oraz ich wymiarów (powierzchni),
e) wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania robót zleconych w ciągu 5 dni od momentu przekazania przez Inspektora zlecenia telefonicznego, e-mailowego,
f) w przypadku powstania awarii w jezdni lub w chodniku zagrażającej bezpieczeństwu ruchu drogowego wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć i oznakować miejsce awarii zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy złożoną w postepowaniu przetargowym,
g) w przypadku niezrozumienia lub zapytań, proszę o kontakt telefoniczny pod ww. numer telefonu,
h) w zgłoszeniach e-mailowych zawsze podawana jest kolejność naprawy ulic gminnych. Jest to kolejnością wynikającą z występującego zagrożenia bezpieczeństwa ruchu na drodze dla pojazdów,
i) naprawę zgłoszonych miejsc należy wykonywać profesjonalnie (w przypadku występowania urządzeń infrastruktury podziemnej należy je wcześnie wyregulować),
j) w przypadku występowania licznych ubytków w jednym miejscu lub bliskiej odległości między sobą wykonujemy naprawę wymieniając wierzchnią warstwę nawierzchni na obszarze obejmującą całości występowania ubytków po uprzednim uzgodnieniem z inspektorem,
k) sposób rozliczenia ze zleconych przez Zamawiającego a wykonanych przez Wykonawcę prac następuje w sposób przewidziany w poszczególnych pozycjach kosztorysowych kosztorysu sporządzonego w układzie uproszczonym w formacie „pdf” wg załącznika Nr 4 do SWZ, jak również zgodnie z kosztorysem ofertowym, który będzie stanowił załącznik nr 6 do umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Dziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1242285,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1242285,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1242285,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Ogrodniczo-Drogowych Sawicka Michalina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125 000 59 44

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-230

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1242285,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.