eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551205391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kacza 9

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48297522844

1.5.8.) Numer faksu: +48297522844

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@mzgkimprzasnysz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkimprzasnysz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgkimprzasnysz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f92a649d-95b8-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/2023/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest sukcesywne świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2023.1587 t. j.).
2) Sposób zagospodarowania przedmiotowych odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.
3) Szacunkowa ilość odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 przewidziana do zagospodarowania przez Wykonawcę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 240 Mg/rok.
4) Odbiór odpadów odbywać się będzie z bazy sprzętowo-magazynowej przy ul. Leszno 47 w Przasnyszu w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. od 6:00-22:00, w ilościach i terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego.
5) Odbiór odpadów odbywać się będzie w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
6) Zamawiający przewiduje odbiór i zagospodarowanie ww. odpadów dwa razy w miesiącu.
7) Załadunek odpadów – po stronie Zamawiającego.
8) Ważenie odpadów poprzedzone będzie każdorazowo generowaniem karty przekazania odpadu w elektronicznym systemie BDO. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie potwierdzić przyjęcie ilości odpadu do zagospodarowania oraz jego transport w bazie (BDO).
9) W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przyjęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. Odebrany odpad nie będzie podlegał zwrotowi.
10) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu pisemne potwierdzenie zagospodarowania odpadu o kodzie 20 03 07 do 15 stycznia 2025 roku za rok 2024, niezbędne do sporządzania sprawozdań wynikających z art. 9 n oraz 9 na ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2023.1469 t. j.).
11) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem umowy tj. odpowiednich decyzji w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 20 03 07. W przypadku wspólnego wykonywania umowy przez kilka podmiotów (np. konsorcjum), zobowiązany do posiadania uprawnień jest każdy Wykonawca faktycznie wykonujący działania lub czynności, dla których niezbędne jest posiadanie ww. uprawnień.
12) Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej o utracie uprawnień.
13) Wykonawca zobowiązany jest ww. odpady objęte przedmiotem zamówienia zagospodarować zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023.1587 t. j.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 176290,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest sukcesywne świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01 (luzem i/lub w workach/reklamówkach/torebkach foliowych itp.) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2023.1587 t. j.).
2) Sposób zagospodarowania przedmiotowych odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.
3) Szacunkowa ilość odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01 przewidziana do zagospodarowania przez Wykonawcę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi
500 Mg/rok.
4) Odbiór odpadów odbywać się będzie z bazy sprzętowo-magazynowej przy ul. Leszno 47 w Przasnyszu w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. od 6:00-22:00, w ilościach i terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego.
5) Odbiór odpadów odbywać się będzie w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
6) Zamawiający przewiduje odbiór i zagospodarowanie ww. odpadów 1 raz w tygodniu.
7) Załadunek odpadów – po stronie Zamawiającego.
8) Ważenie odpadów poprzedzone będzie każdorazowo generowaniem karty przekazania odpadu w elektronicznym systemie BDO. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie potwierdzić przyjęcie odpadu do zagospodarowania oraz jego transport w bazie (BDO).
9) W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przyjęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. Odebrany odpad nie będzie podlegał zwrotowi.
10) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu pisemne potwierdzenie zagospodarowania odpadu o kodzie 20 02 01 do 15 stycznia 2025 roku za rok 2024, niezbędne do sporządzania sprawozdań wynikających z art. 9 n oraz 9 na ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2023.1469 t. j.).
11) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem umowy tj. odpowiednich decyzji w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01. W przypadku wspólnego wykonywania umowy przez kilka podmiotów (np. konsorcjum), zobowiązany do posiadania uprawnień jest każdy Wykonawca faktycznie wykonujący działania lub czynności, dla których niezbędne jest posiadanie ww. uprawnień.
12) Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej o utracie uprawnień.
13) Wykonawca zobowiązany jest ww. odpady objęte przedmiotem zamówienia zagospodarować zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023.1587 t. j.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 266500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Green-eko Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jakmar Mariusz Jakubaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6682009006

7.3.3) Ulica: Milewskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Turek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwarzania Odpadów Zawisty Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582382491

7.3.3) Ulica: Starosty Kosa 4

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.