eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Modernizacja ciągu pieszo-rowerowego w drodze powiatowej Nr 2764W - ul. Żeromskiego w Otwocku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ciągu pieszo-rowerowego w drodze powiatowej Nr 2764W - ul. Żeromskiego w Otwocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227806421

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ciągu pieszo-rowerowego w drodze powiatowej Nr 2764W - ul. Żeromskiego w Otwocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d82ba866-658c-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442460/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-27/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ciągu pieszo-rowerowego w drodze powiatowej Nr 2764W ul. Żeromskiego w Otwocku.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów ciągu pieszo-rowerowego tj. obrzeży, nawierzchni chodnika,
2. Wykonanie korytowania na średnią głębokość 28cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,
3. Regulacji wysokościowej oraz sytuacyjnej istniejących obrzeży betonowych gr. 8 cm wraz uzupełnieniem i wyprofilowaniem nawierzchni za nimi.
4. Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15–wg wskazań Zamawiającego,
5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm –warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15cm dla ciągu pieszo -rowerowego, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;
6. Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo -rowerowego o szerokości 2,5 m z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 6cmbezfazowej, na podsypce cementowo –piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię ciągu pieszo -rowerowego należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem. Kolor nawierzchni ustalić z Zamawiającym.
7. Wykonaniu przełożenia istniejącej nawierzchni ciągu pieszo –rowerowego o szer. 2,5 m wykonanego z płyt betonowych o orientacyjnym wymiarze 30x30x5 cm. W ramach przełożenia istniejącej nawierzchni należy wyprofilować jej spadek poprzeczny oraz podłużny. Nawierzchnie wykonać na podsypce cementowo –piaskowej grubości min. 5 cm

Informacje dotyczące zadania
1. Prace należy przeprowadzić na ulicy Żeromskiego w Otwocku,
2. Prace należy prowadzić na odcinku pomiędzy działką nr. ew. 19/3 z obr. 61, a działką nr. ew. 4/6z obr. 237 w Otwocku,
3. Remont ciągu pieszo -rowerowego należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie,
4. W ramach zamówienia należy ustawić obrzeża, wykonać nawierzchnię z kostki betonowej, wykonać przełożenia istniejącej nawierzchni za łączną kwotę 200 000,00 zł brutto.
5. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni ciągu pieszo -rowerowego wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 6cm bezfazowej układanej na posypce cementowo –piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min 15cm.
6. Ciąg pieszo –rowerowy należy wykonać szerokości 2,5 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. obrzeża. Nawierzchnia musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym ok. 2% w kierunku jezdni.
7. Wykonawca dokona przełożenia istniejącej nawierzchni ciągu pieszo –rowerowego z odzyskanych materiałów układanych na podsypce cementowo –piaskowej gr. min. 5 cm. Należy uzyskać wrażenie wykonania nawierzchni o równej powierzchni oraz spadku poprzecznym w kierunku krawędzi jezdni.
8. W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni ciągu pieszo -rowerowego. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.
9. Po zakończonych robotach celem rozliczenia należy przedłożyć dokumentację powykonawczą w skład której muszą wchodzić między innymi wyniki przeprowadzonych badań, atesty oraz certyfikaty na wbudowane materiały oraz inne wg potrzeby Zamawiającego.
10. Potwierdzenie faktycznego wykonania robót zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku rozbieżności należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem powierzchni, długości odcinków sporządzoną przez uprawnionego Geodetę. Koszt sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji pokrywa Wykonawca

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 732,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 732,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BRUK Adrianna Sikorska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321837974

7.3.3) Ulica: Strażacka 88

7.3.4) Miejscowość: Gadka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-340

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.